Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Hoe vonden jullie de reünie van B&,B vol liefde en wat zou je graag anders zien qua invulling van de reünie?

Hoe vonden jullie de reünie?
Kwam iedereen voldoende aan het woord?
Worden er de juiste vragen gesteld? Werd er doorgevraagd bij moeilijke gesprekken?
Voldoet de presentatie?
Hoe vinden jullie de 'set-up'?

Kortom; hoe en in welke vorm zou je de reünie invullen?


ik vind Art best oké maar dit doet hij echt slecht. Vind ik.. Vond ik vorig jaar ook. Weet niet precies waar het aan ligt maar vind hem geen goede interviewer..
Verder zal er veel geknipt en geplakt zijn. Het gezicht van Malgosja(?) is daar wel een goed voorbeeld van. Denk ik..
Het is dat ik erg nieuwsgierig ben/ was naar de afloop maar tis geen kwaliteit tv..

Art doet het inderdaad niet goed. Te gemaakt ofzo, hij leeft zich niet echt in.

Er worden geen prangende vragen gesteld, maar dat is misschien maar goed ook. Het zijn echte mensen die erna ook verder met hun leven willen en die we niet voor de leeuwen hoeven te gooien.

BritgetJones007

BritgetJones007

13-09-2024 om 06:20 Topicstarter

Courage schreef op 13-09-2024 om 02:04:

Art doet het inderdaad niet goed. Te gemaakt ofzo, hij leeft zich niet echt in.

Er worden geen prangende vragen gesteld, maar dat is misschien maar goed ook. Het zijn echte mensen die erna ook verder met hun leven willen en die we niet voor de leeuwen hoeven te gooien.

Ik zou het leuk vinden, om per kandidaat (en dus ook alle deelnemers) een 1 op 1 interview te zien, waarin alle vragen, opvallendheden en reacties van sociaal media gesteld kunnen worden.

En dan per kandidaat en zijn/haar deelnemers en dan pas echt iedereen bij elkaar....

Ook pittigere vragen. 

Maar ik denk dat dat nog te intens is voor nuchter Nederland en teveel 'Amerikaanse toestanden' oplevert 

Ik was vooral benieuwd, omdat veel mensen die ik spreek de Reünie te magertjes vinden

Ik vond het saai.
Al die terugblikken boeien mij niet. Ik wil nieuwtjes, feiten en gevoelens.

Euphoria schreef op 13-09-2024 om 07:06:

Ik vond het saai.
Al die terugblikken boeien mij niet. Ik wil nieuwtjes, feiten en gevoelens.

Dit inderdaad, ik heb het net allemaal gezien, het is geen jaar geleden zodat je het moet herhalen omdat je weer wat dingen 'vergeten' bent. Ik vond het ook erg tegenvallen en Art niet de juiste presentator. 

Ik vind de reünie eigenlijk wel prima zoals hij is. Belangrijkste dingen die ik wil weten is hoe het verder ging na B&b, of ze nog een setje zijn, en zo niet waarom niet. Die vragen zijn prima beantwoord. Verder bereid Art natuurlijk zelf die vragen niet voor. En kunnen ze het ook niet te heftig maken want dan doet niemand meer mee. Dat hoeft voor mij ook niet, ik vind het prima zo.

BritgetJones007

BritgetJones007

13-09-2024 om 08:36 Topicstarter

Euphoria schreef op 13-09-2024 om 07:06:

Ik vond het saai.
Al die terugblikken boeien mij niet. Ik wil nieuwtjes, feiten en gevoelens.

Ja, dit miste ik ook

Madamecannibale schreef op 13-09-2024 om 08:14:

Ik vind de reünie eigenlijk wel prima zoals hij is. Belangrijkste dingen die ik wil weten is hoe het verder ging na B&b, of ze nog een setje zijn, en zo niet waarom niet. Die vragen zijn prima beantwoord. Verder bereid Art natuurlijk zelf die vragen niet voor. En kunnen ze het ook niet te heftig maken want dan doet niemand meer mee. Dat hoeft voor mij ook niet, ik vind het prima zo

Zo zie ik het ook.  Het enige is dat alleen de 'populairsten' aan het woord komen.  Of ze zullen weggeknipt zijn. Soms zou het iets meer de diepte in mogen. Maar verder heel leuk.  

Wat ik tijdens de uitzendingen minder leuk vond was het telkens verklappen van spoilers.

BritgetJones007 schreef op 13-09-2024 om 06:20:

[..]

Ik zou het leuk vinden, om per kandidaat (en dus ook alle deelnemers) een 1 op 1 interview te zien, waarin alle vragen, opvallendheden en reacties van sociaal media gesteld kunnen worden.

En dan per kandidaat en zijn/haar deelnemers en dan pas echt iedereen bij elkaar....

Ook pittigere vragen.

Maar ik denk dat dat nog te intens is voor nuchter Nederland en teveel 'Amerikaanse toestanden' oplevert

Ik was vooral benieuwd, omdat veel mensen die ik spreek de Reünie te magertjes vinden

Ik denk dat als je bij alle kandidaten een 1 op 1 interview doet dat het programma dan veel te lang gaat duren of je moet er 2 afleveringen van maken. Art doet het in mijn ogen helemaal niet slecht. 

Neem me vaker voor om ooit eens te gaan kijken naar dit soort programma's maar het komt er niet van. Bij dit type zap ik al gauw weg. Best mogelijk dat ik dus B&B nooit heb gezien want geen aantrekkingskracht.

ik vond ook weinig kandidaten aan het woord, of maar heel kort. Die cubaan bij Meriam, naam even kwijt. En waarom dan wel een muziekje van de muzikant. Geen van beiden een match maar toch. Sjoerd zei onderaan de streep ook niet echt wat. 

MRI

MRI

13-09-2024 om 10:38

Ik vond het saai en langdradig. Eigenlijk wil ik weten waarom Thijs zo horkerig doet, hoe Yvonne zich nu voelt, wat al die vrouwen van Albert precies vinden, waarom Joyce zich als een kleuter gedraagt, waarom Arno zo'n leuke gast als Niels laat lopen en of Anja beseft dat ze vanaf het begin af aan van alles projecteerde op Peter maar dat hij ook gewoon een stille man was die alleen maar met haar meebewoog en niet vanuit zichzelf een gesprek gaande kon houden. 
Nou is dat natuurlijk emotionele sensatiezucht van mij en ik begrijp ook dat iedereen verder moet met haar leven maar de kwestie is: door zo'n programma zo lang te zien en al die mensen te volgen, worden dat soort interesses wel opgeroepen. Ik zal vast niet de enige zijn. Om dan met zo'n saai en beleefderig gebeuren af te sluiten vind ik jammer en een uitdovend nachtkaarsgevoel geven. 

Ik vond de presentator wat flets in alle opzichten, dat vond ik jammer

Inderdaad, muziekje van Rick en goocheltruc van Karel(?); waarom toch? Zonde van de tijd. Sowieso bleef het allemaal oppervlakkig. Albert merkte op dat hij het concept van het programma niet goed begrepen had, werd helemaal niet op doorgevraagd. Was er wel tijd over om dat onsmakelijke gezoen in beeld te brengen 
Malgosia die nog even haar gram mocht halen, gênant. Hou de eer aan jezelf, zou ik zeggen.
Verder wat @bridgetjones007 zegt. 

Van mij mogen het wel 2 afleveringen worden. Ik zou ook graag iedereen even aan het woord zien. Nu zitten ze er opgedoft voor spek en bonen bij. Het moet geen bash programma worden maar gewoon interesse ; wat vond je er van, wat merk je in het dagelijks leven, hoe gaat het met je etc. Maar een paar minuten is genoeg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.