Media en cultuur
Friezinnetje
26-01-2024 om 11:09
Heel Holland Bakt 2024
Boekenwurm83
12-11-2024 om 14:10
Bij die bavarois taarten inderdaad sneu dat sommige taarten zo mislukten, maar verder ook zeker goede prestatie wat die amateurbakkers daar neerzetten in de tent. Vind het leuk om te bakken, maar doe wat ze in tent doen niet na hoor, ik kom niet verder dan de simpelere taarten.
Vond het ook jammer dat Shelby eruit is, vond het ook leuke en vrolijke deelnemer. Vond het op basis van afgelopen aflevering wel terecht, maar jammer dat het bij haar allemaal niet wilde lukken dat weekend.
HAHA!wait..what
12-11-2024 om 14:32
Ik dacht/hoopte dat ze de eenmalige save in zouden zetten afgelopen aflevering. Toen ze dat niet deden bedacht ik me ineens dat dat bij het programma Het Perfecte plaatje hoorde haha 🙈
Tuinfluiter
12-11-2024 om 15:32
Ik vind het jammer dat er zo'n tijdsdruk opzit. Gelatine heeft nu eenmaal tijd nodig om op te stijven dus geef dat uur en laat geen taarten uit een vorm lopen omdat het tijd is.
Dat er van één deelnemer een taart op die manier de mist in gaat oké maar als het bij meerdere deelnemers niet lukt is er te weinig tijd gegeven.
Ik zou met meer plezier kijken als er minder misbaksel daardoor in de prullenbak verdwijnen.
Brachiosaurus
12-11-2024 om 18:06
Ook ik vond het jammer dat Shelby er uit is!
En idd stom dat ze niet wat meer tijd kregen. Een van de deelnemers had zijn taart in de springvorm laten staan, en toen ze eenmaal gingen jureren was hij verder opgesteven, dat vond ik toch ook een vorm van valsspelen.
Bij de anderen had dat misschien hun taart ook kunnen redden.
Herfstappeltaart
12-11-2024 om 18:17
Tuinfluiter schreef op 12-11-2024 om 15:32:
Ik vind het jammer dat er zo'n tijdsdruk opzit. Gelatine heeft nu eenmaal tijd nodig om op te stijven dus geef dat uur en laat geen taarten uit een vorm lopen omdat het tijd is.
Dat er van één deelnemer een taart op die manier de mist in gaat oké maar als het bij meerdere deelnemers niet lukt is er te weinig tijd gegeven.
Ik zou met meer plezier kijken als er minder misbaksel daardoor in de prullenbak verdwijnen.
Eens.
Brachiosaurus
19-11-2024 om 17:03
Nog niemand gekeken? k vond t een leuke aflevering. Leuke opdrachten, de sloffen, letters en taart. Gelijk besloten dat wij met Sinterklaasavond ook slofjes krijgen. Heerlijk.
En terechte meesterbakker en verlater.
Citroengraag
19-11-2024 om 17:38
Ja, wel gekeken. Leuke aflevering. Maar de beste en slechtste lagen er zo dik op dat ik niet zoveel toe te voegen had aan dit topic...
Herfstappeltaart
19-11-2024 om 18:42
Friezinnetje schreef op 19-11-2024 om 18:13:
En gewoon weer veel te weinig tijd, zo jammer.
Ja dit dus! Ik vind het niet leuk meer hoor. De kwaliteiten die de bakkers hebben worden gewoon ondermijnd door in mijn ogen bewust te weinig tijd te geven. Een uur voor een banketletter en een chocoladeletter waarvan alleen de banketletter al minstens een half uur in de oven moet. Hoe moet je zo nu tot een mooi resultaat komen?
Ik snap dat kijkcijfers er toe doen, maar op deze manier vind ik het echt niet leuk meer.
Brachiosaurus
19-11-2024 om 18:47
Ja vind ik ook echt jammer ja. En eens, het was idd vanaf het begin wel erg duidelijk.
Brachiosaurus
25-11-2024 om 20:02
Net even terug gekeken. Weer echt te weinig tijd om de opdrachten fatsoenlijk uit te voeren. Lijkt wel een nailed it aflevering haha.
Medovic is hier thuis onze lievelingstaart, echt heerlijk, na een nachtje koelkast.