Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2023 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Friezinnetje

Friezinnetje

08-01-2023 om 21:43 Topicstarter

terecht dat Erna eruit moest, het was het weer allemaal niet. 
Verder vond ik de opdrachten niet het allerbeste. Tarte tatin was prima, maar dan boterbabbelaars en, alweer, een croquembouche. 

Friezinnetje schreef op 08-01-2023 om 21:43:

terecht dat Erna eruit moest, het was het weer allemaal niet.
Verder vond ik de opdrachten niet het allerbeste. Tarte tatin was prima, maar dan boterbabbelaars en, alweer, een croquembouche.

Inderdaad, terecht al vind ik het wel heel jammer.

Jammer dat Mercedes geen meesterbakker geworden is. Ze was de beste met de technische opdracht. Ook de croquembouche kreeg veel complimenten. En bij de eerste opdracht kreeg ze volgens mij alleen als feedback dat ze voor de bacon beter reepjes had kunnen gebruiken.

Het is soms lastig in te schatten waarom  iemand wel of juist niet meesterbakker word.
Mercedes was inderdaad behoorlijk sterk aan het bakken en ik dacht ook dat zij het speldje zou krijgen 

Ik vind het altijd een tegenvaller als ze de soesentoren tegen zo'n punt plakken. Voor mij verdient het bonuspunten als zo'n toren kan staan zonder oneetbare hulpmiddelen.

Vanavond ga ik terugkijken. Gisteren lag ik al te slapen 

Vond het weer leuk om te kijken. Terecht dat Erna er dit keer uit is gegaan, ging over het algemeen nu allemaal niet zo lekker bij haar. 
Had ook wel gedacht dat Mercedes dit keer meesterbakker zou worden, die was ook goed bezig met bakken deze aflevering. 

Pas net teruggekeken.
Terecht, maar wel jammer dat Erna eruit is. Ik vind die soezentorens altijd maar stomme dingen, ziet er ook niet mooi uit zoals een mooie taart voor mij.

En nu liepen er nog meer met lang haar los te bakken, bah.

Saila schreef op 08-01-2023 om 22:20:

Jammer dat Mercedes geen meesterbakker geworden is. Ze was de beste met de technische opdracht. Ook de croquembouche kreeg veel complimenten. En bij de eerste opdracht kreeg ze volgens mij alleen als feedback dat ze voor de bacon beter reepjes had kunnen gebruiken.

Volgens mij was ze tweede bij de technische opdracht. Geraldine was eerste.

Ik zag wel aankomen dat Zineb weer meesterbakker werd. Wat mij betreft (dus) ook terecht.

Ja,die soezentoren mag in de ban. Bv. een   3Dtaart,ombretaart of een laagjestaart vind ik veel leuker om gemaakt te zien worden.

Ik denk dat Erna zelf ook wel blij is om eruit te zijn. Wat had ze een stress.

Als ik hoor croquembouche dan denk ik aan zoiets van Zumbo. En als ze zoiets konden maken, dan vooral doen. Dit vraagt in elk geval nog een hoop techniek om hem zo te laten staan.nMaar niet die tegen een kegel aangeplakte saaie soesjes.

7de5719e3910c86042027d1064a48f86.jpg

Friezinnetje

Friezinnetje

15-01-2023 om 19:07 Topicstarter

vanavond oa macarons, koek en wafeltjes

Ik ga weer kijken. Heerlijke slow-television 

Dat gedicht net

Friezinnetje

Friezinnetje

15-01-2023 om 21:12 Topicstarter

ja, mooi gedicht idd

Mooi dat Mercedes nu meesterbakker was

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.