Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2023 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-01-2023 om 21:59

Friezinnetje schreef op 01-01-2023 om 21:41:

[..]

maar dat is ws omdat ze als typetje leuk is, maar kwa baksels was ze een van de slechtsten.

Ja daar heb je gelijk in. Ik vond haar gewoon grappig om erbij te hebben 

Ja jammer dat Ingrid weg moest, maar wel terecht.
Ik had het erger gevonden als Amel eruit was gegaan. Zij had in de opdracht zelfportret een mooie taart vond ik, met die gouden lijst. Was inderdaad niet heel erg Van Gogh, maar toch. Had het voor haar heel sneu gevonden als ze er - mede door die taart - uit was gegaan.

Taart van Jan was inderdaad prachtig, mooie tekening ook als uitgangspunt. En Zineb deed het ook weer prima - zij heeft thuis wel vaker broden gebakken, dat was duidelijk.

Ja Amel is een veel betere bakker dan Ingrid. Ik dacht eerder dat ze twijfelden tussen Erna en Ingrid, die vond ik allebei minder goed dan Amel. Ik was echt verbaasd toen ze haar noemden bij t overleggen.

Gisteren heb ik niet kunnen kijken. Vandaag maar eens. Ik ben benieuwd. Het is fijn als er in een aflevering niet alleen zoetigheid zit.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-01-2023 om 12:05

Friezinnetje schreef op 01-01-2023 om 20:57:

lekker brood, dat zonnebloembrood

Die zag er inderdaad heerlijk uit. Ik zet hem op mijn ramadanbaklijstje.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-01-2023 om 12:25

Knutselkei schreef op 02-01-2023 om 07:45:

Ja Amel is een veel betere bakker dan Ingrid. Ik dacht eerder dat ze twijfelden tussen Erna en Ingrid, die vond ik allebei minder goed dan Amel. Ik was echt verbaasd toen ze haar noemden bij t overleggen.

Ik dacht ook dat het tussen Ingrid en Erna zou gaan. Erna heeft weer geluk gehad, zo goed is zij niet, alhoewel Janny zei dat ze wel snel bijleert.  

Vond het ook wel leuke aflevering weer gisteren. Dacht ook wel eerder dat het tussen Ingrid en Erna zou gaan. En dan zou het best kunnen dat het snelle bijleren van Erna ook wel mee heeft gespeeld in de beslissing. Vond het wel terecht verder dat Ingrid er dit keer uit ging. En meesterbakker ook wel terecht denk ik. 

En nu pas terug gekeken. Van dat brood ga ik echt watertanden. Lijkt me heerlijk om een keertje te maken.
En dat kapsel van Jan op de taart: magnifiek! Wel slim van de kandidaten om zo'n zeefdruk te maken hoor. Ik zou er zonder zo'n afdruk ook niets van bakken  (pun intended) 

ik kon eindelijk vanmorgen terugkijken. kwam er achter dat ik in duitsland dus niet  kon kijken. Dat brood gaat hier ook op het baklijstje. verder was het inderdaad veel schilderen. had leuker gevonden als de 1ste of 3de opdracht meer 3d geweest was

Mug schreef op 01-01-2023 om 21:59:

[..]

Ja daar heb je gelijk in. Ik vond haar gewoon grappig om erbij te hebben

Hier heeft een dansje plaatsgevonden gister toen we zagen wie er uit ging. Ze zat erg in onze irritatiezone.

We zijn bang dat Erna de volgende is, die vinden we juist erg leuk.

Jan en Zineb lijken mij vrij zekere finale kandidaten.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-01-2023 om 10:09

Ysenda schreef op 08-01-2023 om 09:59:

[..]

Hier heeft een dansje plaatsgevonden gister toen we zagen wie er uit ging. Ze zat erg in onze irritatiezone.

Haha,  hier doen wij een vreugdedansje als Erna eruit gaat. Wat een enorme doos is dat   

Jan en Zineb steken er voor nu wel met kop en schouders bovenuit inderdaad. 

Ysenda schreef op 08-01-2023 om 09:59:

[..]

Ik denk ook Jan en Zineb zeker in de finale.

Ik hoop juist dat Erna eruit gaat. Erger me erg aan haar. 

Mug schreef op 08-01-2023 om 10:09:

[..]

Haha, hier doen wij een vreugdedansje als Erna eruit gaat. Wat een enorme doos is dat

Jan en Zineb steken er voor nu wel met kop en schouders bovenuit inderdaad.

Wij vinden haar als een oma bakken. En dat vinden we zo fijn kneuterig. Vorige week in dat bloemen broekpak vonden we haar op Gru lijken. Vinden we ook een leuk karakter.

Ysenda schreef op 08-01-2023 om 11:15:

[..]

Wij vinden haar als een oma bakken. En dat vinden we zo fijn kneuterig. Vorige week in dat bloemen broekpak vonden we haar op Gru lijken. Vinden we ook een leuk karakter.

Ik vind haar lekker zichzelf. Maar winnen zal ze niet. Dan ga ik ook voor Jan of zineb.

Ik vind Jan en Zineb erg goed maar denk dat Ben ook wel eens zou kunnen verrassen qua groei.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.