Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl

SophieHowl

10-12-2022 om 19:57 Topicstarter

Thomas jr én Samantha hebben (uiteraard) ook gereageerd.
Thomas jr is kwaad over Harry’s uitspraak dat Meghan geen vader meer heeft. Samantha vindt het gezien de gezondheidstoestand van haar vader te riskant om Thomas sr naar de documentaire te laten kijken.
Thomas jr kondigt aan dat de Markle’s een hun eigen documentaire maken die in 2023 wordt uitgebracht.
Samantha ontkent ook dat zij de reden zou zijn dat haar dochter Ashleigh niet uitgenodigd zou zijn op het huwelijk. Ook bronnen in het paleis wijzen de versie van Meghan, dat zij was geadviseerd haar nicht niet uit te nodigen, af. Het tegendeel zou waar zijn; het paleis wilde juist heel geaag familieleden van Meghan uitnidigen.

https://nypost.com/2022/12/09/meghan-markles-half-siblings-thomas-jr-and-samantha-hit-back-at-hurtful-netflix-series/amp/

https://www.thesun.co.uk/fabulous/20698257/meghan-claim-niece-invite-wedding-lies/amp/

SophieHowl

SophieHowl

10-12-2022 om 20:32 Topicstarter

Na het lezen van de vorige pagina’s moet me wel van het hart dat het fijn zou zijn als we elkaar in waarde laten als persoon. 
Inhoudelijk kunnen we het uiteraard totaal oneens zijn, maar dat hoeft niet te leiden tot een negatieve opmerkingen over een medeforummer.
Dat iemand van mening is dat een forummer de plank misslaat of teveel bezig is met de personages waar dit topic over gaat; dat kan, maar houd het daar dan bij.
Overigens geldt natuurlijk impliciet voor álle forummers die schrijven in dit topic (mijzelf voorop) dat we ons “nogal” bezig houden met het wel en wee van Harry en Meghan, anders bestond dit topic immers niet.
Harry en Meghan staan ver van ons allemaal af, en toch hebben we een mening over dit koppel, en baseren we ons op info uit de roddelpers, die in GB inderdaad bijzonder vilein kan zijn, daarnaast op interviews en nu de documentaire van het stel zelf. Dit is een roddeltopic en speculeren mag.
Voor zover ik hier op Viafora en daarvoor elders meelas, is er niemand die Harry en Meghan en hun gezin hun geluk zou misgunnen. 
Het paar laat wereldwijd de gemoederen hoog oplopen, en laat, ongebruikelijk voor Britse (ex)royals, hun eigen stem horen in de media, wat natuurlijk meer polemiek geeft.

Ik heb dit topic geopend en zou iedereen willen verzoeken zich weer aan de welbekende forumregels te houden   

Tenslotte willen we ook het tweede deel van de documentaire becommentariëren toch?
Alvast een voorproefje met beelden van het bruiloftsfeest:

https://youtu.be/LabAy8PKino

Ja, laten we het beschaafd houden en alléén Meghan zwart maken. Speculeren mag.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-12-2022 om 20:49

Moxxie schreef op 10-12-2022 om 20:47:

Ja, laten we het beschaafd houden en alléén Meghan zwart maken. Speculeren mag.

Echt hè?! Die hoef je niet in haar waarde te laten kennelijk...

Volgens Lady C in haar laatste video op YouTube maakt koning Charles zich grote zorgen over Harry ivm potentiële suïcidaliteit. 

LittleIbex87

LittleIbex87

11-12-2022 om 07:59

Hamer schreef op 11-12-2022 om 02:11:

Volgens Lady C in haar laatste video op YouTube maakt koning Charles zich grote zorgen over Harry ivm potentiële suïcidaliteit.

Dat soort spelletjes gaan me te ver. Want als dat werkelijk zo is dan lek je deze info niet. Dan pak je het eerste vliegtuig wat beschikbaar is om te kijken hoe het met je zoon gaat. Geld zat.

SophieHowl

SophieHowl

11-12-2022 om 10:04 Topicstarter

De documentaire is al een tijdje geleden opgenomen; afgerond in september.

Als we moeten afgaan op de beelden, lijkt Harry gelukkig met Meghan en zijn kinderen, afgezien van alle frustraties die tot de Megxit leidden.

Onlangs was Harry te zien bij de uitreiking van de Ripple Awards waar hij grapjes maakte bij de ceremonie en het hele galadiner lang was het aan de tafel bij Harry en Meghan het gezelligst en waren daar lachsalvo’s te horen, volgens journaliste Jan Moir, die daar ook aanwezig was.

Verder heeft Charles toch nauwelijks tot geen contact met Harry? 
De begrafenisplechtigheden voor Elizabeth vormden een kort moment van contact, daarna was het weer afgelopen.

SophieHowl schreef op 11-12-2022 om 10:04:

[..]

Als we moeten afgaan op de beelden, lijkt Harry gelukkig met Meghan en zijn kinderen, afgezien van alle frustraties die tot de Megxit leidden.

Onlangs was Harry te zien bij de uitreiking van de Ripple Awards waar hij grapjes maakte bij de ceremonie en het hele galadiner lang was het aan de tafel bij Harry en Meghan het gezelligst en waren daar lachsalvo’s te horen, volgens journaliste Jan Moir, die daar ook aanwezig was.

De begrafenisplechtigheden voor Elizabeth vormden een kort moment van contact, daarna was het weer afgelopen.

Naar het schijnt heeft Charles wel contact via e-mail (telefonisch contact durven ze niet aan want dan zijn ze bang dat er opnames gemaakt worden). Ooggetuigen hebben gerapporteerd dat de relatie met Meghan zich op een dieptepunt bevindt, ook gerapporteerd na de uitreiking van de Ripple of Hope Award (RFK stichting). 

Reficul schreef op 11-12-2022 om 07:59:

[..]

Dat soort spelletjes gaan me te ver. Want als dat werkelijk zo is dan lek je deze info niet. Dan pak je het eerste vliegtuig wat beschikbaar is om te kijken hoe het met je zoon gaat. Geld zat.

Ik weet niet of dit bewust is gelekt door Charles. Lady C heeft goede contacten aan het hof.

Heel kort vanaf 37 minuten 

https://youtu.be/T9iMzaXrv4s

SophieHowl

SophieHowl

11-12-2022 om 11:50 Topicstarter

Hamer schreef op 11-12-2022 om 11:36:

[..]

Naar het schijnt heeft Charles wel contact via e-mail (telefonisch contact durven ze niet aan want dan zijn ze bang dat er opnames gemaakt worden). Ooggetuigen hebben gerapporteerd dat de relatie met Meghan zich op een dieptepunt bevindt, ook gerapporteerd na de uitreiking van de Ripple of Hope Award (RFK stichting).

In januari komt Harry’s boek uit. Ik neem aan dat hij dan wel een paar keer zal worden geïnterviewd, afwachten dus.

SophieHowl schreef op 10-12-2022 om 19:57:

Thomas jr én Samantha hebben (uiteraard) ook gereageerd.
Thomas jr is kwaad over Harry’s uitspraak dat Meghan geen vader meer heeft. Samantha vindt het gezien de gezondheidstoestand van haar vader te riskant om Thomas sr naar de documentaire te laten kijken.
Thomas jr kondigt aan dat de Markle’s een hun eigen documentaire maken die in 2023 wordt uitgebracht.
Samantha ontkent ook dat zij de reden zou zijn dat haar dochter Ashleigh niet uitgenodigd zou zijn op het huwelijk. Ook bronnen in het paleis wijzen de versie van Meghan, dat zij was geadviseerd haar nicht niet uit te nodigen, af. Het tegendeel zou waar zijn; het paleis wilde juist heel geaag familieleden van Meghan uitnidigen.

https://nypost.com/2022/12/09/meghan-markles-half-siblings-thomas-jr-and-samantha-hit-back-at-hurtful-netflix-series/amp/

https://www.thesun.co.uk/fabulous/20698257/meghan-claim-niece-invite-wedding-lies/amp/

Dat zal wel aangedikt zijn door Samantha. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het nu echt met hun vader gaat. Ze kunnen ook samen kijken als pa dat wil, en pa blijven observeren.

SophieHowl schreef op 10-12-2022 om 20:32:

Na het lezen van de vorige pagina’s moet me wel van het hart dat het fijn zou zijn als we elkaar in waarde laten als persoon.
Inhoudelijk kunnen we het uiteraard totaal oneens zijn, maar dat hoeft niet te leiden tot een negatieve opmerkingen over een medeforummer.
Dat iemand van mening is dat een forummer de plank misslaat of teveel bezig is met de personages waar dit topic over gaat; dat kan, maar houd het daar dan bij.
Overigens geldt natuurlijk impliciet voor álle forummers die schrijven in dit topic (mijzelf voorop) dat we ons “nogal” bezig houden met het wel en wee van Harry en Meghan, anders bestond dit topic immers niet.
Harry en Meghan staan ver van ons allemaal af, en toch hebben we een mening over dit koppel, en baseren we ons op info uit de roddelpers, die in GB inderdaad bijzonder vilein kan zijn, daarnaast op interviews en nu de documentaire van het stel zelf. Dit is een roddeltopic en speculeren mag.
Voor zover ik hier op Viafora en daarvoor elders meelas, is er niemand die Harry en Meghan en hun gezin hun geluk zou misgunnen.
Het paar laat wereldwijd de gemoederen hoog oplopen, en laat, ongebruikelijk voor Britse (ex)royals, hun eigen stem horen in de media, wat natuurlijk meer polemiek geeft.

Ik heb dit topic geopend en zou iedereen willen verzoeken zich weer aan de welbekende forumregels te houden

Tenslotte willen we ook het tweede deel van de documentaire becommentariëren toch?
Alvast een voorproefje met beelden van het bruiloftsfeest:

https://youtu.be/LabAy8PKino

Goed gesproken.

Het is al eens eerder ter sprake gekomen toen iemand hier kwam klagen 'over de haters' omdat ze elders op internet haatberichten las. Dat betekend niet dat we haters zijn omdat we een mening (pittig of niet) over hun handelen geven. Inderdaad, niemand hier misgunt hen hun geluk. Als ze een mooie foto plaatsen zeggen we dat ook.

Het zou fijn zijn als niet alle kritiekgevers over een kam geschoren worden met haters op facebook twitter of what ever.

Waarom neemt Charles dan geen contact op met Harry?

SophieHowl schreef op 11-12-2022 om 10:04:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Toen onlangs gespeculeerd werd dat ze uit elkaar gingen geloofde ik dat ook niet.

Maar het kan ook alleen maar zo lijken. Vergeleken met eerdere foto's vind ik H echt heel somber uitzien, behalve met een spidermanpak aan, én met de kindjes straalt hij ook.

Fleurtje_5 schreef op 11-12-2022 om 11:51:

[..]

Dat zal wel aangedikt zijn door Samantha. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het nu echt met hun vader gaat. Ze kunnen ook samen kijken als pa dat wil, en pa blijven observeren.

Zijn spraak schijnt in ieder geval slecht te zijn. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.