Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
SophieHowl
05-12-2022 om 17:25
Piers Morgan is kwaad omdat zijn stem
In een voiceover te horen is waarin hij zegt: “Meghan is becoming a rockstar”.
Dat vind ik dan wel weer leuk; een geërgerde Piers 😆
SophieHowl
05-12-2022 om 17:44
Nog meer ‘fouten’ in de trailer; op een gegeven moment lijken H&M te worden gevolgd door fotografen, maar dat zijn beelden van fotografen bij een rechtszaak tegen een bekende reality-ster in Groot-Brittannië; Katie Price.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/20656604/meghan-harry-paparazzi-shots-katie-price-claims/
ShowyHummingbird30
05-12-2022 om 17:53
Da's wel erg knullig, slordig, laks van de regisseur. Ze hadden kunnen weten dat met name de Britse tabloids alles beeld voor beeld proberen te fileren om inconsistenties te vinden. Als ze het zo belangrijk vinden om "hun kant van het verhaal" te vertellen, dan is dit een gemiste kans. Want hiermee wekt men toch in ieder geval de schijn het niet zo nauw met de waarheid te nemen.
Hamer
05-12-2022 om 18:45
The Sun had een aantal dagen geleden een verhaal waarin staat dat Harry gezegd zou hebben: “De Britten moeten eens een lesje krijgen”. Oftewel, het gaat hard tegen hard.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/20641012/prince-harry-royals-oprah-brits-lesson/amp/
Marty1984
05-12-2022 om 18:45
Zij. Of Netflix.
Want ik dacht dat vooral Netflix dit gedrocht nu ineens zo snel wou brengen (daar waar de boel eerst uitgesteld ging worden).
Kunnen Harry en Meghan dus straks nog roepen dat ze de hele reeks "niet zelf gezien hebben".
Hamer
05-12-2022 om 18:52
SophieHowl schreef op 05-12-2022 om 17:44:
Nog meer ‘fouten’ in de trailer; op een gegeven moment lijken H&M te worden gevolgd door fotografen, maar dat zijn beelden van fotografen bij een rechtszaak tegen een bekende reality-ster in Groot-Brittannië; Katie Price.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/20656604/meghan-harry-paparazzi-shots-katie-price-claims/
En andere beelden zouden zijn bij de gevangenis toen Michael Cohen werd vrijgelaten (adviseur van Trump). Zelfs Chelsy Davy zit er nog ergens in.
Ysenda
05-12-2022 om 19:20
Hamer schreef op 05-12-2022 om 18:52:
[..]
En andere beelden zouden zijn bij de gevangenis toen Michael Cohen werd vrijgelaten (adviseur van Trump). Zelfs Chelsy Davy zit er nog ergens in.
Nee, Chelsy is er zorgvuldig uitgecropt.
Hamer
05-12-2022 om 22:12
Rebecca Sananes heeft Archewell verlaten. Ze werkte mee aan de Spotify reeks (volgens Page Six).
LostJellyfish83
05-12-2022 om 22:57
JaneEyre schreef op 05-12-2022 om 15:36:
Ik heb het artikel gelezen. Wat een vermoeiende mensen zijn het toch. Ik denk dat d Britse monarchie een zeer zware tijd tegemoet gaat. Of ze het gaan overleven? Ik ben bang van niet.
Ik denk het wel. Waar je ook komt op internet: iedereen kotst Harry & (vooral) Meghan uit. Dat komt wel goed met die monarchie.
Fleurtje_5
06-12-2022 om 07:38
Mug schreef op 05-12-2022 om 22:57:
[..]
Ik denk het wel. Waar je ook komt op internet: iedereen kotst Harry & (vooral) Meghan uit. Dat komt wel goed met die monarchie.
Ik geloof niet dat ze uitgekotst worden. Bij de bloemenzee voor de Queen liepen W en K samen met H en M langs de rijen mensen en gaven handjes alsof ze net een nieuwe film hadden uitgegeven.
Foto: Kirsty O'Connor / AP / NTB (Foto: Kirsty O'Connor/AP)
Ik geloof wel dat mensen Meghan 'doorzien'. En ik geloof dat het volk heel koningsgezind is. H en M vroegen voor meer respect en privacy, maar zelf doen ze daar absoluut niet aan. Ze draaien alles in hun eigen voordeel ook al moeten ze daarvoor liegen.
SophieHowl
06-12-2022 om 08:35
Een commentaar in de Daily Mail van Richard Kay, die Diana goed kende.
Hij vind de beelden in de trailers waarmee Diana die door de pers overal werd gevolgd, wordt vergeleken met Meghan, niet houdbaar. In de beelden zien we Diana en opdringerige pers, maar die beelden zijn uit de tijd dat Diana vrijwillig had afgezien van haar officiële beveiliging.
Meghan is tot haar vertrek naar Canada beveiligd door Scotland Yard en heeft dus niet hoeven doorstaan wat Diana meemaakte.
Daarnaast ergert Kay zich aan de eenzijdige claim van de Sussexes dat zij “de waarheid” kennen. Kay stelt dat de waarheid ook inhoudt dat Meghan op hartelijke wijze welkom is geheten door Charles, Elizabeth en Philip; haar droombruiloft kreeg, dat haar wensen werden vervuld door Elizabeth en dat Charles, Elizabeth en Philip blij waren voor Harry, en vonden Meghan als intelligente vrouw die zich wilde engageren, een waardevolle aanwinst voor de monarchie.
De bewering van Meghan’s advocaat Jenny Afia dat “er een oorlog werd gevoerd tegen Meghan omdat dit belangen van anderen uitkwam”, wordt gemakzuchtig niet nader toegelicht.
Hamer
06-12-2022 om 12:07
Fleurtje_5 schreef op 06-12-2022 om 07:38:
[..]
Bij de bloemenzee voor de Queen liepen W en K samen met H en M langs de rijen mensen en gaven handjes alsof ze net een nieuwe film hadden uitgegeven.
(…)
Dat klopt maar er waren ook veel mensen die haar negeerden, weigerden de hand te schudden of haar zelfs de rug toekeerden. Er werd geen boe geroepen, want William en Kate waren erbij en werden wel hartelijk begroet. Bovendien was het een sombere aangelegenheid. Onder andere omstandigheden zouden ze wel eens uitgejouwd kunnen zijn.
SophieHowl
07-12-2022 om 08:45
Harry en Meghan hebben de Ripple of Hope Award ontvangen, voor hun inzet tegen racisme.
In hun dankwoorden eerden ze Robert Kennedy.
Meghan droeg volgems de Britse pers een japon die qua model wel heel erg leek op de groene jurk van Catherine. Ze had ook een ring van Diana met een grote aquamarijn om.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11511163/Harry-Meghan-Couple-vow-beginning-awards.html
Fleurtje_5
07-12-2022 om 14:11
SophieHowl schreef op 07-12-2022 om 08:45:
Harry en Meghan hebben de Ripple of Hope Award ontvangen, voor hun inzet tegen racisme.
In hun dankwoorden eerden ze Robert Kennedy.
Meghan droeg volgems de Britse pers een japon die qua model wel heel erg leek op de groene jurk van Catherine. Ze had ook een ring van Diana met een grote aquamarijn om.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11511163/Harry-Meghan-Couple-vow-beginning-awards.html
De jurk staat haar prachtig. Jammer dat ze zo'n zwaar leven 'behind-the-doors' heeft. Dat zie je meteen. En die knoeperd-van-een-ring aan haar vinger. Echt, wat een zwaar leven voor haar. (dat was sarcastisch)
Fleurtje_5
07-12-2022 om 14:30
Hamer schreef op 06-12-2022 om 12:07:
[..]
Dat klopt maar er waren ook veel mensen die haar negeerden, weigerden de hand te schudden of haar zelfs de rug toekeerden. Er werd geen boe geroepen, want William en Kate waren erbij en werden wel hartelijk begroet. Bovendien was het een sombere aangelegenheid. Onder andere omstandigheden zouden ze wel eens uitgejouwd kunnen zijn.
Klopt, ik zag een filmpje waarop een jonge vrouw haar hoofd weg draaide toen Meghan de dame ernaast een hand gaf. Als ik daar had gestaan had ik ook geen hand gegeven, omdat ik aan die 'show' niet mee wil doen. Alles wat ze doet doet ze uit eigenbelang.
Meghan had dat interview met Oprah al min of meer afgesproken nog vóórdat H en M gingen trouwen. Maar toen kon ze het interview nog niet doen, Want vóór het huwelijk was het interview not-done geweest. En wel pa Markle kwalijk nemen als hij een foto laat maken in een internetcafé maar zelf gaat M nog vele malen verder.
Zelfs die tekenfilm Pearle stond allang in de planning. Pearle was dus helemaal niet een manier 'om geld voor het gezin te verdienen' omdat Charles niet genoeg betaalde.
Dus nee, ik zie, hoor, en lees alleen maar tegenstrijdigheden en vooral hypocrisie, en zou daar ook niet in mee willen gaan.