Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het audiobook schijnt echt vol te staan met pareltjes, als je niet beter zou weten zou je denken dat de schrijver en persoon die hem adviseerde bij het voorlezen dit als één grote roast beschouwden.

https://pbs.twimg.com/ext_tw_video_thumb/1614237697303797760/pu/img/ua14Pr-oOZKqYVIh?format=jpg&name=medium

wtf 😂

HVW23 schreef op 14-01-2023 om 12:48:

[..]

Het is inmiddels full on Jerry Springer, alleen zit er niemand naast hem in het stoeltje.

Inderdaad net Jerry Springer. Maar wel met publiek he

Jij met een paar anderen hier in het publiek hysterisch "Jerry, Jerry" gillend en genietend van andermans ellende.

jerry-jerry-springer.gif

Harry is zelf bij Jerry gaan zitten en heeft het publiek uitgenodigd. 

Harry kan alleen niet bepalen voor welke verhalen hij applaus krijgt en voor welke niet. 

Wees geen Harry.

HVW23 schreef op 15-01-2023 om 10:00:

Harry kan alleen niet bepalen voor welke verhalen hij applaus krijgt en voor welke niet.

Wees geen Harry.

Nee, wees geen Harry inderdaad. En wees ook geen tokkie die daar in het publiek gaat zitten joelen.

HVW23 schreef op 15-01-2023 om 10:00:

Wees geen Harry.

En de fans van Harry en M zitten smullend op de bank bij de Netflixdocu, misschien wel met een of ander boek vol aantijgingen over het koningshuis.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-01-2023 om 13:17

Fleurtje_5 schreef op 15-01-2023 om 13:06:

[..]

En het publiek van Harry zit smullend op de bank bij Netflixdocu en met een boek vol aantijgingen over het koningshuis.

Ik heb de docu gezien en jij ziet geen verschil tussen jou en mij? Jij die de ene na de andere link plaatst met smeuïge berichten van roddelpers terwijl je zelf ook een bash-duit in het zakje doet? Als een Sherlock Holmes speur je het internet af, want het is allemaal zo oneerlijk wat H&M doen tov het koningshuis. Alsof jij weet wat er achter die deuren afspeelt.

Tickel schreef op 15-01-2023 om 13:17:

[..]

Ik heb de docu gezien en jij ziet geen verschil tussen jou en mij? Jij die de ene na de andere link plaatst met smeuïge berichten van roddelpers terwijl je zelf ook een bash-duit in het zakje doet? Als een Sherlock Holmes speur je het internet af, want het is allemaal zo oneerlijk wat H&M doen tov het koningshuis. Alsof jij weet wat er achter die deuren afspeelt.

Volgens mij denkt Fleurtje dat wij een bloedhekel hebben aan de rest van de Royal Family omdat we niet meedoen. Je kan het nog 100x uitleggen maar ze gaat het niet snappen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-01-2023 om 13:29

Moxxie schreef op 15-01-2023 om 13:21:

[..]

Volgens mij denkt Fleurtje dat wij een bloedhekel hebben aan de rest van de Royal Family omdat we niet meedoen. Je kan het nog 100x uitleggen maar ze gaat het niet snappen.

Yvonne Coldewijer is niets vergeleken met de bijdragers van dit topic. Een heus riool-topic.

Tickel schreef op 15-01-2023 om 13:29:

[..]

Yvonne Coldewijer is niets vergeleken met de bijdragers van dit topic. Een heus riool-topic.

Ik kan er echt met mijn verstand niet bij. Dag in, dag uit (!!! 🤯) het internet afstruinen naar dirt over twee mensen aan wie je zo'n hekel hebt en dan een gezellig kliekje vormen met gelijkgestemde zielen om het te delen. En het gedweep met de rest van de familie vind ik eigenlijk ook hartstikke gek.

Tickel schreef op 15-01-2023 om 13:29:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik jullie toon ook niet heel fijn. Nogal pot verwijt de ketel.

Ik zie vooral het na praten van media, maar geen Coldewijer.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-01-2023 om 13:46

Ysenda schreef op 15-01-2023 om 13:37:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik jullie toon ook niet heel fijn. Nogal pot verwijt de ketel.

Ik zie vooral het na praten van media, maar geen Coldewijer.

Mijn toon was ook niet "fijn" bedoeld. Dit soort berichten is niet sinds dat boek uit is gekomen maar is al veel langer aan de gang. Blijkbaar vinden de mods hier het heel normaal dat mensen die men niet kent, dag in, dag uit, door het slijk gehaald worden. Het topic was al niet oké voordat het boek uitkwam. 

LittleIbex87

LittleIbex87

15-01-2023 om 14:11

Tickel schreef op 15-01-2023 om 13:46:

[..]

Mijn toon was ook niet "fijn" bedoeld. Dit soort berichten is niet sinds dat boek uit is gekomen maar is al veel langer aan de gang. Blijkbaar vinden de mods hier het heel normaal dat mensen die men niet kent, dag in, dag uit, door het slijk gehaald worden. Het topic was al niet oké voordat het boek uitkwam.

Krijg meer de indruk dat het iets is waar je zelf heel deze mee bent. Dan wordt het heel groot.

Voor mezelf gesproken: wat mij triggert is het pestgedrag hier op het topic en de stilzwijgende goedkeuring daarvan van moderators van een forum dat ik hoog had zitten. De rest interesseert mij niet. En het (normaliseren van) pestgedrag vind ik inderdaad een groot probleem. En ik vind niet dat dit probleem hier te groot gemaakt wordt, eerder te klein. 

LittleIbex87

LittleIbex87

15-01-2023 om 14:18

Siobo schreef op 15-01-2023 om 14:16:

Voor mezelf gesproken: wat mij triggert is het pestgedrag hier op het topic en de stilzwijgende goedkeuring daarvan van moderators van een forum dat ik hoog had zitten. De rest interesseert mij niet. En het (normaliseren van) pestgedrag vind ik inderdaad een groot probleem. En ik vind niet dat dit probleem hier te groot gemaakt wordt, eerder te klein.

Het is gewoon stookgedrag wat je aan het goedpraten bent. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-01-2023 om 14:22

Reficul schreef op 15-01-2023 om 14:18:

[..]

Het is gewoon stookgedrag wat je aan het goedpraten bent.

Nee hoor, ze praat jullie gedrag helemaal niet goed. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.