Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Ysenda
03-12-2022 om 22:05
Ook Andrew gaat zijn beveiliging zelf moeten betalen.
Wel de lusten willen maar niet de lasten dat werkt natuurlijk niet.
Als ze meer privacy willen dan moet je je niet als een wannabe celeberty met sterallures gaan gedragen.
SophieHowl
03-12-2022 om 22:20
Hamer schreef op 03-12-2022 om 21:58:
Harry heeft een kerstfilmpje opgenomen voor Scotty’s little soldiers, in Spider-Man pak. Zie de Daily Mail.
Wat ontzettend leuk! Dankjewel.
Scotty’s little soldiers is een liefdadigheidsinstelling die zich inzet voor kinderen die een ouder die militair was, hebben verloren.
Harry heeft in 2019 ook al eens een kerstboodschap opgenomen, toen als Kerstman.
Dit is Harry op zijn best, hij oogt ook heel ontspannen, in tegenstelling tot zijn publieke optredens.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11498249/Prince-Harry-dresses-SPIDERMAN-hilarious-Christmas-message-video-children.html
Hamer
04-12-2022 om 07:11
Merel7 schreef op 03-12-2022 om 11:10:
[..]
Zou me niet verbazen als ze daar helemaal niet zit te huilen. Dat is natuurlijk wel wat ze ons willen laten geloven voor dit moment.
Straks blijkt dat ze daar gewoon zit te schaterlachen.
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat het allemaal oprecht is. Meghan weet als actrice precies hoe ze zich moet gedragen bij draaiende camera’s.
Die foto’s zijn van Backgrid (volgens de Daily Mail). Dat is het bureau dat Meghan altijd belt voor foto’s die in het publieke domein gemaakt worden en dan lijken alsof ze door een toevallig passerende fotograaf gemaakt zijn.
De foto’s met grote aantallen fotografen in datzelfde filmpje, zijn geen foto’s van tijdens optredens van Harry en Meghan, maar van een première van een Harry Potter Film (en dus ingekocht).
Hamer
04-12-2022 om 07:18
Mandana Dayani, voormalig voorzitter van Archewell, heeft Archewell inmiddels verlaten.
JaneEyre
04-12-2022 om 10:16
Ik ben benieuwd waarom ze Archewell heeft verlaten.
Eerlijk gezegd ben ik niet nieuwsgierig naar se docuseries van Harry en Meghan. De trailer zegt genoeg en daarnaast ben ik verbaasd over hoe ze hun titels blijven gebruiken. Vreemd om jezelf duchess te noemen als je zo publiekelijk leegloopt over hoe je bent gebruikt.
Overigens ben ik ook niet enthousiast over William en King Charles. Wat een slappe hap zijn die twee. Ik snap niet dat ze Harry en Meghan zo tekeer laten gaan en hun lippen stijf op elkaat houden. Alleen Catherine en Camilla vind ik interessante royals.
Hamer
04-12-2022 om 11:08
JaneEyre schreef op 04-12-2022 om 10:16:
Eerlijk gezegd ben ik niet nieuwsgierig naar se docuseries van Harry en Meghan. De trailer zegt genoeg en daarnaast ben ik verbaasd over hoe ze hun titels blijven gebruiken. Vreemd om jezelf duchess te noemen als je zo publiekelijk leegloopt over hoe je bent gebruikt.
Overigens ben ik ook niet enthousiast over William en King Charles. Wat een slappe hap zijn die twee. Ik snap niet dat ze Harry en Meghan zo tekeer laten gaan en hun lippen stijf op elkaat houden. Alleen Catherine en Camilla vind ik interessante royals.
Koningen mogen niet met modder gooien 😉. Er gebeurt overigens wel wat: Charles heeft net via het Hogerhuis weten te regelen dat Anne en Edward mogen optreden als Counsellors of State en dan kan hij Harry en Andrew overslaan.
SophieHowl
04-12-2022 om 11:35
Ik herinner me een getergde William die de pers en publiek, op de vraag van een journalist: “Is the royal family a racist family, sir?”, reageerde met “We’re very much not a racist family!”.
Het heeft denk ik ook weinig zin om in een “slanging match” met Harry en Meghan te belanden. Dat betekent meer aandacht voor H&M en de roddelpers is de lachende derde.
Ik verwacht na het uitzenden overigens wel een soort verklaring van Buckingham Palace waarin ze zich distantiëren van de onwaarheden (het woord ‘leugens’ zullen ze wel vermijden) in de docu-serie.
@Hamer; zou Charles Harry en Meghan hun titels nog afnemen?
Charles zit dan wel in dubio, want in York zijn ze nog altijd niet blij met Andrew.
Fleurtje_5
04-12-2022 om 11:36
Hamer schreef op 04-12-2022 om 11:08:
[..]
Koningen mogen niet met modder gooien 😉. Er gebeurt overigens wel wat: Charles heeft net via het Hogerhuis weten te regelen dat Anne en Edward mogen optreden als Counsellors of State en dan kan hij Harry en Andrew overslaan.
Goed van Charles.
Fleurtje_5
04-12-2022 om 11:40
SophieHowl schreef op 03-12-2022 om 22:20:
[..]
Wat ontzettend leuk! Dankjewel.
Scotty’s little soldiers is een liefdadigheidsinstelling die zich inzet voor kinderen die een ouder die militair was, hebben verloren.
Harry heeft in 2019 ook al eens een kerstboodschap opgenomen, toen als Kerstman.
Dit is Harry op zijn best, hij oogt ook heel ontspannen, in tegenstelling tot zijn publieke optredens.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11498249/Prince-Harry-dresses-SPIDERMAN-hilarious-Christmas-message-video-children.html
Alles voor eigengewin. Kijk mij eens leuk-zijn. Net zoals Meghan op de bank zit 'kijk mij eens een zwaar leven hebben'.
Over onderscheid maken gesproken: Ik vind het wel triest voor kindjes die ook hun papa zijn verloren onder andere omstandigheden, of in andere beroepen.
Fleurtje_5
04-12-2022 om 11:41
Ik vind het ook wel stijlvol en dapper om niet in te gaan op die vuiligheid.
Fleurtje_5
04-12-2022 om 11:43
Hamer schreef op 29-11-2022 om 23:02:
De nieuwste Taz:
https://youtu.be/OigZ6U6FuSI
Ik heb um bekeken. Was deze keer wel wat rommelig. Maar ook scherp.
SophieHowl
04-12-2022 om 11:44
Volgens The Sun heeft William “gezworen om terug te slaan” en te reageren op laster en heeft hij zijn assistenten opdracht gegeven de documentaire uit te kammen op onwaarheden om deze aan de kaak te stellen.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/20642120/prince-william-responds-harry-meghan-netflix-series/
Fleurtje_5
04-12-2022 om 13:58
SophieHowl schreef op 04-12-2022 om 11:44:
[..]
Volgens The Sun heeft William “gezworen om terug te slaan” en te reageren op laster en heeft hij zijn assistenten opdracht gegeven de documentaire uit te kammen op onwaarheden om deze aan de kaak te stellen.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/20642120/prince-william-responds-harry-meghan-netflix-series/
Dat William dit door assistenten wil laten uitzoeken op laster en onwaarheden vind ik wel heel goed van William.
Fleurtje_5
04-12-2022 om 14:01
Haar zus Samantha Markle werd niet gehoord terwijl zij het opnam voor haar vader.
Meghan heeft 'haar Story' allang en breed in het Oprah interview verteld. Heeft ze haar doel om de koninklijke familie te schaden nog niet genoeg bereikt?
Fleurtje_5
04-12-2022 om 14:16
Het verhaal van broer Thomas werd verguisd toen hij vóór het huwelijk prins Harry wilde waarschuwen met de woorden: "zij zal jou en de koninklijke familie tot schande maken". En achteraf weten we dat het klopt wat Thomas destijds schreef.
https://www.intouchweekly.com/posts/meghan-markle-brother-prince-harry-letter-159208/
..........
"As more time passes to your royal wedding, it became very clear that this is
the biggest mistake in royal wedding history,” Tom warns. “Meghan
Markle is obviously not the right woman for you.” he also adds that she
is a “jaded, shallow, conceited woman that will make a joke of you and
the royal family heritage.”
.........
"I'm confused why you don't see the real Meghan that the whole world now sees.
"Meghan's attempt to act the part of a princess like a below C average Hollywood actress is getting old."
............