Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl schreef op 23-09-2022 om 14:26:

Harry had voorgesteld om een mediator in te schakelen om te bemiddelen. Charles was enigszins verbaasd, Camilla verslikte zich in haar thee en vond dat ze het als familie zijnde zelf uit zouden zoeken:
https://www.thesun.co.uk/news/19877395/camilla-spat-tea-prince-harry-ridiculous-suggestion-charles/

Eigenlijk vind ik een mediator helemaal geen gek idee.

Een mediator binnen een koninklijke familie ... die komt écht niet ver, hoor.

Alles is staatsgeheim, er moet over gezwegen worden ... dat lukt dus nooit.

Ik snap wel dat Charles en Camilla niet op een extern iemand zitten te wachten. En geen zin hebben om in no time alles wat besproken is in de pers te moeten lezen.

SophieHowl

SophieHowl

24-09-2022 om 00:05 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 23-09-2022 om 18:57:

[..]

Eigenlijk is dat een heel goed idee, maar ik kan Charles en Camilla heeeeel goed begrijpen dat ze geen vertrouwelijk gesprek gaan voeren met H en M met een vreemde erbij.

Beide (H en M) hebben het vertrouwen behoorlijk geschonden. Zowel Charles en William willen niet over de straat gedragen worden voor een netflix-contract. Dat zou niemand willen.

Ik geef Camilla gelijk als ze zegt 'daar is familie voor om dat uit te zoeken', in plaats voor kijkcijfers van Oprah.

Als Harry een probleem heeft kan hij dat met zijn vader uitpraten, desnoods met een kundige binnen het koningshuis. Als ze daar nog geen kundige mensen in dienst hebben heeft niemand het.

Dat Meghan maar zelf een mediator bezoekt voor haar eigen problemen met haar eigen vader, halfzus en halfbroer.

c95aec2c-107b-440d-a8f3-7593da46cab0.jpg?crop=0px%2C0px%2C3568px%2C2377px&resize=660%2C439

22 Sep 2022

Dat was wel een goed antwoord geweest 

De nieuwste Taz met uitleg over uniformen en nog veel meer:

https://youtu.be/s-hAHu0T-90

Marty1984 schreef op 23-09-2022 om 19:28:

[..]

Een mediator binnen een koninklijke familie ... die komt écht niet ver, hoor.

Alles is staatsgeheim, er moet over gezwegen worden ... dat lukt dus nooit.

Ik snap wel dat Charles en Camilla niet op een extern iemand zitten te wachten. En geen zin hebben om in no time alles wat besproken is in de pers te moeten lezen.

Dat zou geen enkel doodgewoon gezin willen. Dat is privacy. Dus al helemaal voor een koninklijke familie die in de schijnwerpers onder een loep liggen.

Een journalist mag terecht geen foto plaatsen van ons eigen koningspaar want dan krijgen ze geen uitnodiging om bij het fotosessie te mogen zijn. En dan gaat het alleen om een plaatje. Niet eens over persoonlijke problemen. Problemen die H en M zelf geschapen hebben.

SophieHowl schreef op 24-09-2022 om 00:05:

[..]

Dat was wel een goed antwoord geweest

Hamer schreef op 24-09-2022 om 00:30:

De nieuwste Taz met uitleg over uniformen en nog veel meer:

https://youtu.be/s-hAHu0T-90

Daar ga ik straks rustig voor zitten.

Valentine Low brengt nu ook een boek uit over Meghan en Harry. 

Jullie zijn weer gezellig bezig. Meghan mag een mediator erbij halen om de problemen met haar familie op te lossen?
De vader, broer en zus die haar constant in de media aanvallen. Hoe vaak heeft zij ze via de media aangevallen?
Die man is trouwens geen vader. Dat woord past hem niet. Iemand die zijn kind, zodra de gelegenheid zich voordoet, uitscheldt/ aanvalt in de media is geen vader. 
Zo iemand wil het helemaal niet goed maken met zijn kind.
Ik denk niet dat iemand met droge ogen kan beweren dat die man van Meghan houdt. Of het moet iemand zijn die niet weet wat liefde is.
Hoe slecht moet je zijn om je kind dit aan te doen?
Er zijn maar weinig vaders die hun kind dit aandoet. Ik geloof echt dat er voor deze vaders een speciaal plekje in de hel gereserveerd is.
Als ouder doe je er alles aan om je kind te beschermen. Maar nee, Thomas beschadigt zijn kind. Wat heeft Meghan nou werkelijk gedaan? Ze heeft het contact verbroken om de volgende redenen. Thomas heeft het verprutst door met journalisten te praten voor het huwelijk. Daarna heeft hij een persoonlijke brief doorgespeeld aan een krant. Vinden jullie dit allemaal normaal? De broer en zus snap ik, die zijn stikjaloers. Maar als ouder kun je niet jaloers zijn op je kind. Het verraad wat Thomas gepleegd heeft is zo groot dat ik mij kan voorstellen dat Meghan er klaar mee is. Misschien ben oordeel ik te hard over Thomas Markle. Het zou ook zomaar kunnen dat hij psychisch niet in orde is en doet hij dit allemaal niet bewust. Het moet een drama voor Doria zijn om uit Thomas mond te horen wat hij allemaal over Meghan roept.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-09-2022 om 11:28

Jij kent hen persoonlijk?

Ik ben tenminste objectiever dan menigeen hier. Volgens mij was ik feitelijk. Maar ik heb Meghan niet de grond ingeboord dus wordt mijn stukje niet gewaardeerd door jou. Het zij zo.

LittleIbex87

LittleIbex87

24-09-2022 om 13:14

Deurtje12 schreef op 24-09-2022 om 11:52:

Ik ben tenminste objectiever dan menigeen hier. Volgens mij was ik feitelijk. Maar ik heb Meghan niet de grond ingeboord dus wordt mijn stukje niet gewaardeerd door jou. Het zij zo.

Ja hoor, jij bent feitelijk en objectiever. Wat deze woorden betekenen weet ik niet. Maar je bent vast objectiever dan objectief. Behalve in je laatste zin. Of ben je daar juist objectief?

Reficul schreef op 24-09-2022 om 13:14:

[..]

Ja hoor, jij bent feitelijk en objectiever. Wat deze woorden betekenen weet ik niet. Maar je bent vast objectiever dan objectief. Behalve in je laatste zin. Of ben je daar juist objectief?

1ob·jec·tief (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: objectiever, overtreffende trap: objectiefst)1zich beperkend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen; onbevooroordeeld, onbevangen (tegenstelling: subjectief

1fei·te·lijk (bijvoeglijk naamwoord)1het karakter van een feit dragend; de feiten weergevend: de feitelijke situatie; een feitelijk verslag

Verder 100 procent eens met deurtje12. Bizar hoe Meghan en Harry door het slijk worden gehaald, terwijl niemand hier ze verder niet persoonlijk kennen.
Het is op het ziekelijke af.

koning Charles voor het eerst zijn eigen “red box” met staatspapieren. Als troonopvolger werd hij ook geïnformeerd maar toen in groene kistjes. https://www.instagram.com/p/Ci3XqGSsT2z/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

SophieHowl

SophieHowl

24-09-2022 om 15:52 Topicstarter

Het einde van het jaar nadert, dus worden er binnenkort weer kerstcadeau’s ingekocht.
Tijd om weer allerlei boeken te publiceren. 
In de Britse roddelpers vandaag stukken uit het boek van (Timesreporter) Valentine Low; Courtiers, the hidden power behind the Crown.

Het boek meldt dat:

- Meghan het dreigde uit te maken met Harry als hij niet (via het paleis) officieel bekend zou laten maken dat ze een relatie hadden.
Harry heeft blijkbaar tegen iemand gezegd dat hij bang was dat hij gedumpt zou worden.
Meghan wilde deze officiële bekendmaking ook omdat het paleis haar dan zou beschermen tegen opdringerige pers.
Meghan heeft blijkbaar tegen Harry’s personeel gezegd:’Ik weet hoe het paleis  werkt en hoe ze het spelen. Een vriendin kan ze niks schelen’.

-Tijdens de Australië-tour begreep Meghan het nut niet niet van de lange sessies wandelen en handenschudden met het publiek.
Meer dan eens schijnt ze te hebben gezegd dat ze het ‘ongelofelijk vond dat ze er niet voor werd betaald’.

- verder nog wat al eerder bekende verhalen over het kleineren en treiteren van personeel.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19902729/meghan-markle-moaned-no-pay-australia-tour/

SophieHowl

SophieHowl

24-09-2022 om 15:58 Topicstarter

Hamer schreef op 24-09-2022 om 15:43:

koning Charles voor het eerst zijn eigen “red box” met staatspapieren. Als troonopvolger werd hij ook geïnformeerd maar toen in groene kistjes. https://www.instagram.com/p/Ci3XqGSsT2z/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Leuk. Wel heel ouderwets van Charles’ secretaris om sommige documenten opgerold met een lintje erom aan te leveren 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.