Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
SophieHowl
14-06-2022 om 17:21
Vandaag Royal Ascot!
Edoardo groet Charles:
Zara slaat een troostende arm om Charles
Ook de Middletons waren naar Ascot gekomen:
Prins Louis lijkt op opa Michael!
Hamer
14-06-2022 om 23:56
Volgens een blind item komt er een tweede interview met Oprah aan. Ik ben benieuwd.
Marty1984
15-06-2022 om 01:56
Hamer schreef op 14-06-2022 om 23:56:
Volgens een blind item komt er een tweede interview met Oprah aan. Ik ben benieuwd.
Ze willen definitief Engeland niet meer binnenraken?
(Want ik gok dat Oprah wel geen interview zal doen met de Queen of Charles.)
SophieHowl
15-06-2022 om 08:33
Hamer schreef op 14-06-2022 om 23:56:
Zeker bedoeld om Harry’s boek te promoten en de kijkcijfers voor de docu op Netflix op te krikken.
Als ze weer met schokkerende onthullingen komen, is dit wel het genadeschot en hoeven ze nooit meer naar het Verenigd Koninkrijk te komen, ook niet voor begrafenissen.
Nu de koningin zo fragiel is, is dit wel het laatste dat ze kan gebruiken.
Hamer
15-06-2022 om 08:41
Marty1984 schreef op 15-06-2022 om 01:56:
[..]
Ze willen definitief Engeland niet meer binnenraken?
(Want ik gok dat Oprah wel geen interview zal doen met de Queen of Charles.)
Hahahaha inderdaad, zelfs Diana wilde niets te maken hebben met Oprah.
Hamer
15-06-2022 om 08:43
SophieHowl schreef op 15-06-2022 om 08:33:
[..]
Zeker bedoeld om Harry’s boek te promoten en de kijkcijfers voor de docu op Netflix op te krikken.
Als ze weer met schokkerende onthullingen komen, is dit wel het genadeschot en hoeven ze nooit meer naar het Verenigd Koninkrijk te komen, ook niet voor begrafenissen.
Nu de koningin zo fragiel is, is dit wel het laatste dat ze kan gebruiken.
Het is anders akelig stil rond dat boek van Harry. Gaat het nog wel door?
Ik denk niet dat Netflix het leuk vindt als Harry wéér een interview geeft aan iemand anders zoals tijdens de Invictus Games.
SophieHowl
15-06-2022 om 08:53
Hamer schreef op 15-06-2022 om 08:43:
[..]
Het is anders akelig stil rond dat boek van Harry. Gaat het nog wel door?
Ik denk niet dat Netflix het leuk vindt als Harry wéér een interview geeft aan iemand anders zoals tijdens de Invictus Games.
Ik vermoed dat Harry het boek uitstelt tot na het overlijden van koningin Elizabeth. Pijnlijke onthullingen over het koningshuis stralen ook af op Elizabeth en haar koningsschap. Daarnaast lijkt het erop dat oma Elizabeth H&M nog het meest gunstig is gezind van alle royals.
Harry zou zich bij het onthullen van schokkende feiten blootstellen aan de kritiek hoe hij dit zijn hoogbejaarde oma kan aandoen.
Dus ik denk dat hij wacht. Als Charles zou opvolgen kan Harry ook weer cashen bij de Amerikaanse tv-zenders als royal commentator bij begrafenis, kroning enz.
Ik denk dat Netflix wel akkoord gaat met een interview met Oprah, zolang de docu maar wordt besproken. De kijkcijfers die Oprah haalt garanderen dan het succes van de docu, die het al zonder noemenswaardig beeldmateriaal van het Jubileum moet stellen.
Hamer
15-06-2022 om 10:33
SophieHowl schreef op 15-06-2022 om 08:53:
[..]
Ik vermoed dat Harry het boek uitstelt tot na het overlijden van koningin Elizabeth. Pijnlijke onthullingen over het koningshuis stralen ook af op Elizabeth en haar koningsschap. Daarnaast lijkt het erop dat oma Elizabeth H&M nog het meest gunstig is gezind van alle royals.
Harry zou zich bij het onthullen van schokkende feiten blootstellen aan de kritiek hoe hij dit zijn hoogbejaarde oma kan aandoen.
Dus ik denk dat hij wacht. Als Charles zou opvolgen kan Harry ook weer cashen bij de Amerikaanse tv-zenders als royal commentator bij begrafenis, kroning enz.Ik denk dat Netflix wel akkoord gaat met een interview met Oprah, zolang de docu maar wordt besproken. De kijkcijfers die Oprah haalt garanderen dan het succes van de docu, die het al zonder noemenswaardig beeldmateriaal van het Jubileum moet stellen.
Dat of Netflix heeft hen laten vallen bij gebrek aan materiaal rond het jubileum maar dit niet publiek gemaakt. Tweede Oprah interview is natuurlijk nog maar een gerucht en niet bevestigd trouwens, dus we gaan het horen.
SophieHowl
15-06-2022 om 10:37
Hamer schreef op 15-06-2022 om 10:33:
[..]
Dat of Netflix heeft hen laten vallen bij gebrek aan materiaal rond het jubileum maar dit niet publiek gemaakt. Tweede Oprah interview is natuurlijk nog maar een gerucht en niet bevestigd trouwens, dus we gaan het horen.
Het gerucht circuleert al een tijdje.
Meghan heeft natuurlijk veel negatieve publiciteit ontvangen rondom de ziekenhuisopname van haar vader en het leggen van bloemen in Uvalde.
Dus ze moet iets bedenken om de schade in te perken haar brand weer waardevoller te maken.
SophieHowl
15-06-2022 om 11:14
Eugenie en Jack wonen al deels in Portugal, waar Jack werkt (als marketing manager voor een exclusief onroerend goedproject) maar nu gaan ze ook een ander huis betrekken in Groot-Brittannië.
Ze verlaten Frogmore Cottage en trekken in Nottingham Cottage in Kensington.
Nottingham Cottage is het huis waar Harry ooit woonde en Meghan ten huwelijk vroeg. William en Kate hebben er ook gewoond met George.
https://www.hellomagazine.com/homes/20220615142934/princess-eugenie-jack-brooksbank-move-nottingham-cottage/
Hamer
15-06-2022 om 11:16
SophieHowl schreef op 15-06-2022 om 11:14:
Eugenie en Jack wonen al deels in Portugal, waar Jack werkt, maar nu gaan ze ook een ander huis betrekken in Groot-Brittannië.
Ze verlaten Frogmore Cottage en trekken in Nottingham Cottage in Kensington.
Nottingham Cottage is het huis waar Harry ooit woonde en Meghan ten huwelijk vroeg.
https://www.hellomagazine.com/homes/20220615142934/princess-eugenie-jack-brooksbank-move-nottingham-cottage/
Het rare is dat ze Ivy Cottage hadden in Kensington Palace. Ik vraag me af of ze ooit echt in Frogmore Cottage hebben gewoond.
SophieHowl
15-06-2022 om 11:22
De Marie-Claire beweert dat Eugenie foto’s op IG heeft geplaatst waarbij het interieur van Frogmore Cottage zichtbaar was, maar hoe de spaarzaam zichtbare details op Frogmore Cottage zou wijzen, is mij een raadsel.
https://www.marieclaire.com/celebrity/a37192931/princess-eugenie-shared-pictures-inside-prince-harry-meghan-markle-frogmore-cottage/
Hamer
15-06-2022 om 11:40
SophieHowl schreef op 15-06-2022 om 11:22:
De Marie-Claire beweert dat Eugenie foto’s op IG heeft geplaatst waarbij het interieur van Frogmore Cottage zichtbaar was, maar hoe de spaarzaam zichtbare details op Frogmore Cottage zou wijzen, is mij een raadsel.
https://www.marieclaire.com/celebrity/a37192931/princess-eugenie-shared-pictures-inside-prince-harry-meghan-markle-frogmore-cottage/
Mij ook. Dat filmpje van Harry destijds met Ed Sheeran lijkt juist wel opgenomen te zijn in Ivy Cottage omdat daar in het halletje een uitvergrote foto van Eugenie en Jack lijkt te hangen.
Fleurtje_5
15-06-2022 om 17:02
SophieHowl schreef op 13-06-2022 om 18:38:
Harry’s valpartij tijdens de polowedstrijd; Harry moest daarna wisselen van paard.
https://nypost.com/2022/06/13/prince-harry-falls-off-horse-during-polo-match-after-uk-trip/amp/
Arm paard.
"Wij zijn kikkers in het water dat tot een kookpunt word gebracht" vertelde H. ergens in 2019 in een interview met bioloog Jane Goodall.
En hoe waren H's andere woorden ook alweer "Elke stap, elke voetafdruk, elke keuze, op deze aarde..."
Heeft hij enig idee wat bij zo'n actie aan stikstof vrijkomt?
Fleurtje_5
15-06-2022 om 17:04
SophieHowl schreef op 14-06-2022 om 17:08:
Die korenblauwe jurk was niet erg flatteus voor Laura.
Op de foto’s die je postte Fleurtje, ziet ze er echt anders uit, gedeeltelijk jonger ook. Toch veel gelijkenis tussen moeder Camilla en dochter Laura.
Leuk weetje: Laura’s dochter Eliza was één van de bruidsmeisjes tijdens het huwelijk van William en Catherine.
Achhh is dat het dochtertje van Camilla's dochter? Ik zag ergens een foto van prins Charles, met ernaast de ouders van Kate. Charles hield dit kindje vast. Toen vroeg ik me af wie dat kindje was.