Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 10:45
SophieHowl schreef op 04-06-2022 om 19:30:
Vandaag was Anne aanwezig op de Epsom Derby, met haar man Tim Lawrence.
Eveneens aanwezig; dochter Sarah Tindall met echtgenoot Mike Tindall en zoon Peter Philips.
Zara Tindall vertelde dat de Queen de race “in comfortabele kleding” zou volgen via de televisie, want ze had ook enkele van haar paarden ingeschreven.
Die broek zit volgens mij niet echt prettig. Of misschien juist wel. Als Mike die telefoon nou uit zijn broekzak zou halen en in zijn jaszak zou doen ....of in het tasje (de clutch) van Zara, "scheelt dat een hele jas" en zit die broek nog veel prettiger.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 10:47
Eveneens aanwezig; dochter Sarah Tindall met echtgenoot Mike Tindall en zoon Peter Philips.
Zara Tindall vertelde dat de Queen de race “in comfortabele kleding” zou volgen via de televisie, want ze had ook enkele van haar paarden ingeschreven.
Leuke foto's weer van prinses Anne.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 10:51
De zoon van Anne. Maar dit is niet Autumn, de ex-vrouw van Peter. Toch?
Als je het bovenste gedeelte van de foto bekijkt, denk je dat deze vrouw achter Peter loopt, maar als je naar de voeten kijkt zie je dat ze naast elkaar lopen. Aparte foto.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 10:53
De dochter van prinses Anne, deze kleur staat haar goed, maar vooral de oorbellen geven een schittering aan haar gezicht. Prachtige foto.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 10:55
SophieHowl schreef op 04-06-2022 om 19:48:
William en Catherine waren in Wales, en bezochten de voorbereidingen voor festiviteiten in Cardiff Castle.
Ze hadden George en Charlotte meegenomen, die het best wel spannend vonden met zoveel mensen om handen te schudden, te worden gefotografeerd door de pers enz.
Charlotte lukte het wat beter om te ontspannen, zeker toen ze mocht dirigeren.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10884367/William-Kate-bring-children-George-Charlotte-Wales.html
Geweldige foto's. Leuk gezinnetje.
SophieHowl
05-06-2022 om 11:05
Fleurtje_5 schreef op 05-06-2022 om 10:51:
[..]
De zoon van Anne. Maar dit is niet Autumn, de ex-vrouw van Peter. Toch?
Als je het bovenste gedeelte van de foto bekijkt, denk je dat deze vrouw achter Peter loopt, maar als je naar de voeten kijkt zie je dat ze naast elkaar lopen. Aparte foto.
Nee, het is zijn nieuwe vriendin Lindsay Wallace.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 11:09
watertoren schreef op 04-06-2022 om 19:46:
Misselijk volk bij elkaar dat koningshuis. Die ouwe tang die nog steeds haar troon niewt wil af staan en ik vergeef haar nooit hoe ze deed toen Diana dood was. En dan Charles en Camilla in volle glorie die het leven van Diana kapot hebben gemaakt. Ik geloof Harry en Megan wel in het interview met Ophrah.
Soheey, ik kreeg om veel minder al een waarschuwing.
Hoe deed ze dan toen Diana dood was?
Charles had aan Diana een mooie jonge vrouw aan zijn zij, maar koos uiteindelijk toch voor zijn oude vlam. Bij wie hij wel gelukkig was. Er werd niet voor de joeks gespeculeerd of Harry wel van prins Charles was. Diana vertelde zelf in een interview hoe ze met haar minnaar stiekem aan de wijnvoorraad van Charles ging. En dan dat 'uitlachen' van Charles omdat het volk meer naar haar zwaaiden en minder naar hem, dat uitlachen was ook niet prettig.
Diana heeft meerdere minnaars gehad, Charles had een oude vlam. Maar hoe dan ook, toen ze gescheiden waren gingen ze respectvoller met elkaar om. Zelfs toen mocht Charles nog steeds niet met Camilla trouwen. Tot dat Charles zei dat dat geen discussie meer was. Hij hield van Camilla en daarmee uit.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 11:10
SophieHowl schreef op 05-06-2022 om 11:05:
[..]
Nee, het is zijn nieuwe vriendin Lindsay Wallace.
Ahaa, dat wist ik niet.
Fleurtje_5
05-06-2022 om 11:11
SophieHowl schreef op 04-06-2022 om 20:16:
Edward en Sophie bezochten feestelijkheden in Bangor in Noord-Ierland.
Ook zo'n leuk stel.
SophieHowl
05-06-2022 om 11:11
Prins George zong vrolijk mee met Sweet Caroline, gekozen tot “het lied van de Jubileum”.
SophieHowl
05-06-2022 om 11:17
Leuke foto’s in de krant vandaag: Kate heeft met haar kinderen cupcakes gebakken voor een straatfeest in Cardiff:
SophieHowl
05-06-2022 om 11:31
Metallover schreef op 05-06-2022 om 01:10:
[..]
Wat een ontzettend leuk filmpje, en wat tegek dag de Queen op haar leeftijd hieraan meedoet! Zo zie je maar weer dat de Britten humor hebben.
En het blijkt dat de Queen dit onder de pet kroon heeft gehouden voor haar familie, zij waren volkomen verrast door het filmpje.
Nogmaals het filmpje:
Prachtig ook dat Elizabeth met een theelepel het ritme van We Will Rock You aangaf en dat dit de overhang was naar de opening van het concert met Queen.
De reactie van Charlotte en George:
SophieHowl
05-06-2022 om 11:38
De bijzondere beelden boven Buckingham Palace werden door drones geprojecteerd:
Pejeka1
05-06-2022 om 12:26
Ik kan geen genoeg krijgen van het filmpje met Paddington. Leuk, humoristisch, maar ook zo warm. Naar alle waarschijnlijkheid het laatste grote jubileum van Elizabeth, en haar dan horen zeggen, met een glimlach: "for later" als ze de sandwich weer in haar handtas laat glijden. Het bedankje dat Paddington uitspreekt. "Thank you, Ma'am... for everything". Mijn sentimentele ik vind het prachtig.
SophieHowl
05-06-2022 om 12:32
Pejeka1 schreef op 05-06-2022 om 12:26:
Ik kan geen genoeg krijgen van het filmpje met Paddington. Leuk, humoristisch, maar ook zo warm. Naar alle waarschijnlijkheid het laatste grote jubileum van Elizabeth, en haar dan horen zeggen, met een glimlach: "for later" als ze de sandwich weer in haar handtas laat glijden. Het bedankje dat Paddington uitspreekt. "Thank you, Ma'am... for everything". Mijn sentimentele ik vind het prachtig.
Helemaal mee eens, een ontroerend filmpje en de dankwoorden van Beertje Paddington, kwamen vanuit het hart “heartfelt” en voelden inderdaad als namens de gehele bevolking.
Prachtig detail ook het “for later”.
Dit kunnen alleen de Britten zó goed doen.