Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Fleurtje_5
09-12-2021 om 14:36
Olive schreef op 09-12-2021 om 11:12:
hele mooie foto’s fleurtje!
Tja het blijft treurig, ik las ook dat Harry aanvankelijk closer was met Charles en William trok meer naar zijn grootmoeder. Hij komt op mij verbitterd over, tot op zekere hoogte heb ik daar begrip voor gezien het verleden alleen het is zo zonde en het brengt je niets.
op een gegeven moment is alles erover gezegd en wat gaan ze dan doen?
mooie foto’s van gisteren:
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-10288187/Kate-Middleton-looks-elegant-arrives-Westminster-Abbey-carol-service.html
wat zien Sophie en Beatrice er stralend uit!
Ow inderdaad mooie foto's. Sophie vind ik een hele mooie vrouw. En Beatrice straalt. Prachtig. Zelfs met mondkapje ziet ze er prachtig uit.
Fleurtje_5
09-12-2021 om 14:40
Hamer schreef op 08-12-2021 om 22:14:
De nieuwe video van Taz over de door Meghan gewonnen rechtszaak tegen Associated Newspapers. Ik ben het niet helemaal eens met haar dat het hier om een “juridische “loophole” gaat waar een rijk persoon mee wegkomt: de krant had kunnen volstaan met het afdrukken van een veel kleiner deel van de aan haar vader geschreven brief zoals ook in de uitspraak staat (zeg 10% ipv de helft).
https://youtu.be/T-j8FQpYvMg
Ga ik zeker bekijken.
Word Vervolgd.
Olive
09-12-2021 om 16:36
Fleurtje_5 schreef op 09-12-2021 om 14:38:
Ook zo'n leuk stel.
Ja inderdaad!
Fleurtje_5
10-12-2021 om 13:28
Soheey, wat een hoop berichten over Harry of Meghan. Ze zijn helemaal niet mediaschuw.
Ik las twee berichten dat Harry mensen aanspoort om ontslag te nemen als ze ongelukkig zijn met hun job.Want:
„Nu stellen ze hun mentale gezondheid en geluk op de eerste plaats. Dat moet gevierd worden.”
Harry, Niet iedereen krijgt een miljoen dollar om ergens een nutteloos praatje te maken.
De Britse overheidszender BBC zal de term ‘Megxit’ in de toekomst niet
meer gebruiken want Harry heeft kritiek geuit over de term 'Megxit', hij noemde dat 'seksistisch' omdat daarmee alleen Meghan als schuldige word aangewezen voor het vertrek uit het koningshuis. Harry, je zocht een vrouw omdat je een sterke vrouw aan je koninklijke zij nodig had. Je vertelde dit tegen de Brits biografieschrijfster Angela Levin.
"He told me Meghan definitely understood the role she was marrying into — that
he had stressed its realities, because he needed her to be able to cope
with life in the royal spotlight.". Zelfs in je verlovingsinterview vertelde je dat Meghan een aanwinst voor de koninklijke familie zou zijn. Je had de koninklijke familie nooit verlaten.
In een ander artikel van 2 dec. vergelijkt Harry de coronapandemie met die van hiv.
Een artikel van HLN van 4 dec. gaat het over programmamaker Amol Rajan. Ik quote een regel uit het artikel:Sommige experts vermoeden zelfs dat hij samenwerkte met Harry en Meghan. “Hij noemde prins Philip een racistische idioot, en sprak zich herhaaldelijk uit tegen Kate en William.”
Een artikel in Beaumonde van vandaag (5 uur geleden) gaat over de kerst van H en M. Letterlijk staat er: "een behoorlijk ongemakkelijk moment tijdens het shoppen voor een kerstboom". Omdat Harry werd aangezien voor kerstboomverkoper. Soheey, stel je voor dat mensen zouden denken dat Harry kerstboomverkoper is.
En op 9 dec. een artikel in Elle met de titel dat Lilibet een hele lieve baby is.
https://www.tatler.com/article/harrys-biographer-angela-levin-on-megxit
..........
That was in December 2017, when the prince was newly engaged. I hoped
that Harry’s marriage to Meghan would let the best in him shine. He told
me Meghan definitely understood the role she was marrying into — that
he had stressed its realities, because he needed her to be able to cope
with life in the royal spotlight.
Fleurtje_5
12-12-2021 om 13:55
Hamer schreef op 08-12-2021 om 22:14:
De nieuwe video van Taz over de door Meghan gewonnen rechtszaak tegen Associated Newspapers. Ik ben het niet helemaal eens met haar dat het hier om een “juridische “loophole” gaat waar een rijk persoon mee wegkomt: de krant had kunnen volstaan met het afdrukken van een veel kleiner deel van de aan haar vader geschreven brief zoals ook in de uitspraak staat (zeg 10% ipv de helft).
https://youtu.be/T-j8FQpYvMg
Tazz is nog herstellende van een buikgriep. Inderdaad zegt ze dat als men rijk is, men met sommige dingen beter weg komt. Daar heb ik niet echt een mening over. Verder wel eens met Tazz.
Toen het brief-gebeuren pas lopende was werd de media verweten dat ze maar een gedeelte hadden geplaatst. Dus niet compleet. Ik weet dat nog omdat ik toen dacht 'tuurlijk heeft pa Markle de voor hem pijnlijke woorden weggelaten'. Nu is het teveel wat gepubliceerd is.
Ik ben het helemaal eens met Tazz. Heel erg mee eens. De manier waarop haar brief aan pa onder de aandacht kwam. Pa Markle had de brief weggestopt, hij vond de brief pijnlijk, dus daardoor kwam de brief niet aan het licht. Daar moest wat mee gebeuren. Dus dan de zaak optrommelen door die vriendinnen er over te vertellen zodat zij met het verhaal over de brief naar het blad People stapten.
Ook heeeeeel erg eens met haar mening over de Archwell-stichting van H en M. Dat H en M er als de kippen bij zijn om donaties te vragen voor goede doelen via hun eigen Archewellstichting. Ze hoeven maar 5% af te geven aan de goede doelen en kunnen 95% zelf houden voor 'dure' personeelskosten. Tazz noemt het min of meer profiteren van andermans leed.
Anderen verwijten maken over 'roddels' terwijl ze zelf een pijnlijk interview gaven over Harry's familie, die toch al erg kwetsbaar zijn voor roddels. En daar weet Harry alles van.
Fleurtje_5
16-12-2021 om 11:37
Hamer schreef op 30-11-2021 om 22:51:
Verschillende blaadjes en nu ook Lady C die het uit verschillende bronnen heeft vernomen, rapporteren dat er flink ruzie is tussen Harry en Meghan. Het schijnt iets te maken te hebben met een leugen. Lady C maakt er een cliffhanger van en gaat er donderdag op verder.
Is Lady C er verder op ingegaan?
Fleurtje_5
18-12-2021 om 13:37
https://www.instagram.com/tv/CJDc_J5AveQ/?igshid=1iz119zp585zq
Mooi filmpje, zo mooi zoals Camilla met de kinderen via online contact de kerstboom versierden in coronatijd dec.2020.
https://www.instagram.com/tv/CJLR6lVjvXz/?igshid=kndairejyemp 24-12-2020
Zóóóóóó mooi hoe dit kerstverhaal werd verteld. Zullen ze dit dit jaar ook doen?
Prins Charles had er duidelijk plezier in om het voor te lezen. En de bekende acteurs deden het ook zo mooi.
SophieHowl
19-12-2021 om 13:22
Meghan heeft kerstinkopen gedaan in Montecito:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10317221/amp/Meghan-Markle-goes-undercover-solo-shopping-trip-Montecito.html
- Koningin Elizabeth houdt haar hart vast als William een helicopter bestuurt met zijn gezin aan boord. Ze wil dat hij hiermee stopt:
- Lhttps://www.dailymail.co.uk/news/article-10324969/amp/Prince-William-urged-Queen-stop-flying-helicopters-family.html
Fleurtje_5
20-12-2021 om 19:17
SophieHowl schreef op 19-12-2021 om 13:22:
Meghan heeft kerstinkopen gedaan in Montecito:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10317221/amp/Meghan-Markle-goes-undercover-solo-shopping-trip-Montecito.html
- Koningin Elizabeth houdt haar hart vast als William een helicopter bestuurt met zijn gezin aan boord. Ze wil dat hij hiermee stopt:
- Lhttps://www.dailymail.co.uk/news/article-10324969/amp/Prince-William-urged-Queen-stop-flying-helicopters-family.html
Muts op het hoofd, zonnebril op de neus, laarzen aan de voeten, maar dan wel blote benen.
SophieHowl
21-12-2021 om 02:17
Ik kom even terug op het bericht dat ik eerder plaatste; Queen Elizabeth heeft William verzocht niet langer zijn gezin per helicopter te vervoeren in verband met het risico dat de troonopvolging gevaar zou kunnen lopen.
De Britse kranten hebben dit (uiteraard) geïnterpreteerd als dat de koningin bang zou zijn dat Harry en Meghan de troon zouden kunnen bestijgen.
Deze berichtgeving leidde er in Groot-Brittannië toe dat het zoekargument “prins Harry koning” veelvuldig werd ingegeven; maar liefst een stijging van ruim 700% in vergelijking met daarvoor.
The Express:Searches 'Prince Harry king' searches explode 769%
Online searches for "Prince Harry king" exploded after reports the Queen has urged Prince William to stop flying helicopters with his family over succession fears, according to new research.Analysis of Google search data by Each Night found "Prince Harry king" increased by 769 percent in the UK on December 20.The jump is nearly nine times the average volume of searches.The explosion in searches follows reports over the weekend that the Queen has urged the Duke of Cambridge to stop flying helicopters with Kate and their children Prince George, Princess Charlotte and Prince Louis.
Fleurtje_5
21-12-2021 om 09:44
SophieHowl schreef op 21-12-2021 om 02:17:
Ik kom even terug op het bericht dat ik eerder plaatste; Queen Elizabeth heeft William verzocht niet langer zijn gezin per helicopter te vervoeren in verband met het risico dat de troonopvolging gevaar zou kunnen lopen.
De Britse kranten hebben dit (uiteraard) geïnterpreteerd als dat de koningin bang zou zijn dat Harry en Meghan de troon zouden kunnen bestijgen.
Deze berichtgeving leidde er in Groot-Brittannië toe dat het zoekargument “prins Harry koning” veelvuldig werd ingegeven; maar liefst een stijging van ruim 700% in vergelijking met daarvoor.
The Express:Searches 'Prince Harry king' searches explode 769%
Online searches for "Prince Harry king" exploded after reports the Queen has urged Prince William to stop flying helicopters with his family over succession fears, according to new research.Analysis of Google search data by Each Night found "Prince Harry king" increased by 769 percent in the UK on December 20.The jump is nearly nine times the average volume of searches.The explosion in searches follows reports over the weekend that the Queen has urged the Duke of Cambridge to stop flying helicopters with Kate and their children Prince George, Princess Charlotte and Prince Louis.
Ik weet niet of ik nu een schaterlach smilie moet plaatsen of een een andere smilie. Maar welke andere smilie?
SophieHowl
21-12-2021 om 10:10
#LOL Fleurtje
Het idee dat Harry en Meghan de troon zouden bestijgen is absurd dus ik ga voor