Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

AANbzYD.img?h=768&w=1366&m=6&q=60&o=f&l=f&x=276&y=86

foto ANP/HH
Prins Andrew met Virginia Giuffre (17) in de woning van Jeffrey Epsteins rechterhand, Ghislaine Maxwell (achtergrond).

Vandaag
De Telegraaf
Advokaat Virginia Giuffre zal niet rusten tot prins Andrew voor de rechter staat

...........
Giuffre beschuldigt Andrew ervan haar zo’n twintig jaar geleden te
hebben misbruikt toen ze jonger was dan 18 jaar. Ze spande maandag een
zaak aan bij de rechtbank in New York

.........

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/advocaat-virginia-giuffre-zal-niet-rusten-tot-prins-andrew-voor-de-rechter-staat/ar-AANbuUK?ocid=mailsignout&li=BBoPEwG

SophieHowl schreef op 04-08-2021 om 16:20:

Om haar 40e verjaardag te vieren, heeft Meghan 40 vrienden gevraagd om 40 minuten vrij te maken om een vrouw die terugkeert op de arbeidsmarkt te ondersteunen.
Ze maakte dit bekend via de website van Archewell. Aan het filmpje werkt Melissa McCarthy mee, en door het raam zien we Harry jongleren.

https://archewell.com/40x40/

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... -work.html

https://www.express.co.uk/news/royal/1473134/Meghan-Markle-birthday-40x40-backlash-Duchess-Sussex-Harry-latest-news-vn

Een 40 minuten gesprek met bv Adele (of een van de andere bevoorrechte dames) helpt een vrouw niet bij het zoeken naar een baan ,en al helemaal niet in deze pandemietijd. Zo ver weg van de werkelijkheid. Dat wokegedoe word ook nog eens gegeven door bevoorrechte vrouwen die zelf geen echte baan hebben.

SophieHowl schreef op 14-07-2021 om 19:14:

Sarah Ferguson wordt geïnterviewd door People TV en vertelt dat Diana zo trots op haar zoons zou zijn geweest, en op hun echtgenotes, beide vrouwen met een eigen stem.
En uiteraard zou ze gek zijn met de kleinkinderen.

Te lezen en te bekijken op de site van People.

Wat weet Sarah daar nou van???? Diana zou het ,net als Charles, erg vinden dat de broers elkaar niet meer spreken.

Een stukje bruidstaart van Diana en Charles, dat al 40 jaar over de datum is, is geveild voor 2.185 euro.

https://www.hln.be/showbizz/40-jaar-oud-stukje-bruidstaart-van-prins-charles-en-diana-geveild-voor-2-185-euro~a5f6ee39/

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

Een blik op het stuk taart dat werd geveild voor 2.185 euro. Foto AP

Een blik op het stuk taart dat werd geveild voor 2.185 euro. Foto GETTY/AFP - Fotomontage HLN

https://www.hln.be/royalty/thomas-markle-maakt-prins-harry-met-de-grond-gelijk-door-zijn-slechte-invloed-is-de-band-met-mn-dochter-kapot~a36a8239d/
...........

Markle, die Harry en zijn kleinkinderen Archie en Lilibet tot op heden
niet heeft gezien, is niet te spreken over de prins. "Ik vind het vreemd
dat hij me niet om Meghans hand heeft gevraagd, wat toch iets
traditioneels is”, opperde hij. “Door hem is de band tussen mijn dochter
en mij kapot gegaan, ze lijkt in niks meer op de Meghan die ik ken en
heb opgevoed.”

...............etc.etc.etc...........

Grote onzin natuurlijk.

Ninaki Priddy zei dat Meghan veranderde nadat ze bekend werd bij Suits.
Toen was Harry nog niet in beeld want toen was Meghan nog getrouwd met
regisseur Trevor. Nadat Meghan een vast contract kreeg bij Suits
stuurde ze de trouwring per post terug.

Halfbroer Thomas waarschuwde Harry al toen ze verloofd waren. Als hij
werkelijk mee had willen liften met de royalstatus die Meghan zou
krijgen door het huwelijk, dan had hij geen waarschuwing gestuurd. Want
als Harry het had uitgemaakt had nu niemand meer de titel royal gebruikt
bij zijn halfzus.

Meghan is gewoon altijd de meghan-van-nu geweest.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

14-08-2021 om 12:01

Fleurtje_5 schreef op 14-08-2021 om 11:57:

Grote onzin natuurlijk.

https://www.hln.be/royalty/thomas-markle-maakt-prins-harry-met-de-grond-gelijk-door-zijn-slechte-invloed-is-de-band-met-mn-dochter-kapot~a36a8239d/
...........

Markle, die Harry en zijn kleinkinderen Archie en Lilibet tot op heden
niet heeft gezien, is niet te spreken over de prins. "Ik vind het vreemd
dat hij me niet om Meghans hand heeft gevraagd, wat toch iets
traditioneels is”, opperde hij. “Door hem is de band tussen mijn dochter
en mij kapot gegaan, ze lijkt in niks meer op de Meghan die ik ken en
heb opgevoed.”

...............

Meghan was altijd al zo, ik denk dat dat moeilijk is om te accepteren als vader. Dat Harry hem nooit ontmoet heeft voor het huwelijk blijft wel heel vreemd/onfatsoenlijk. Hij had alle middelen om dat mogelijk te maken.

https://www.ditjesendatjes.nl/harry-moet-elk-bonnetje-inleveren-bij-meghan/

Vignet_BonnetjeHarry-600x600.jpg

Dat hoeft niet verkeerd te zijn.
Harry leende bij vrienden geld voor Meghan's cadeau omdat Meghan anders naar het bonnetje zou vragen en dan was de verrassing weg.

Hetvrijewoord schreef op 14-08-2021 om 12:01:

[..]

Meghan was altijd al zo, ik denk dat dat moeilijk is om te accepteren als vader. Dat Harry hem nooit ontmoet heeft voor het huwelijk blijft wel heel vreemd/onfatsoenlijk. Hij had alle middelen om dat mogelijk te maken.

Dat is zeker onfatsoenlijk, maar een man die de bonnetjes inlevert bij zijn vrouw zal verder zijn vrouw ook goed 'gehoorzamen'.

De woorden die Harry zei op de radio: "Meghan had nu de familie die ze nooit heeft gehad" komen toch 'ergens vandaan'. Ook al heeft hij haar familie nog nooit gezien of gesproken. En zal vast er aan mee gewerkt hebben dat Harry zich weinig tot geen moeite heeft gedaan.

Hetvrijewoord schreef op 14-08-2021 om 12:01:

[..]

Ja en ik vraag me nog steeds af waarom Harry die moeite niet nam. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

14-08-2021 om 19:31

Hamer schreef op 14-08-2021 om 17:27:

[..]

Ja en ik vraag me nog steeds af waarom Harry die moeite niet nam.

Ik denk dat het een combinatie is van wereldvreemd en een zak hooi zijn is. 

In diverse bladen die gelieerd zijn aan Sunshine Sachs, het door H en M ingehuurde PR bureau, zijn artikelen verschenen waarin wordt gesuggereerd dat Meghan en Kate het hebben bijgelegd en dat Meghan - een door Kate gesteundedocumentaire over Kate gaat maken. 
Anonieme bronnen op internet schrijven echter dat Kate heeft geweigerd mee te werken. Dit zou vervelend zijn voor H en M omdat Netflix zou hebben geëist dat meerdere leden van de Britse koninklijke familie worden betrokken in te maken programma’s, en dan het liefst Kate. 

Hamer schreef op 14-08-2021 om 21:09:

In diverse bladen die gelieerd zijn aan Sunshine Sachs, het door H en M ingehuurde PR bureau, zijn artikelen verschenen waarin wordt gesuggereerd dat Meghan en Kate het hebben bijgelegd en dat Meghan - een door Kate gesteundedocumentaire over Kate gaat maken.
Anonieme bronnen op internet schrijven echter dat Kate heeft geweigerd mee te werken. Dit zou vervelend zijn voor H en M omdat Netflix zou hebben geëist dat meerdere leden van de Britse koninklijke familie worden betrokken in te maken programma’s, en dan het liefst Kate.

Het zou me enorm verbazen als Kate dit zou hebben toegezegd. Ik geloof er niks van, want dat zou een slag in het gezicht van William en Charles zijn.

Ik vond het al vreemd dat Eugenie zich heeft laten 'ompraten' met die 40x40.

Fleurtje_5 schreef op 15-08-2021 om 02:06:

[..]

Het zou me enorm verbazen als Kate dit zou hebben toegezegd. Ik geloof er niks van, want dat zou een slag in het gezicht van William en Charles zijn.

Ik vond het al vreemd dat Eugenie zich heeft laten 'ompraten' met die 40x40.

Dat deed Kate dus ook niet maar het schijnt; ze had geen interesse.

Ondertussen beweert de Daily Mail dat de deurwaarder van Virginia Roberts in Windsor park rondliep om een dagvaarding te betekenen aan prins Andrew in persoon als die laatste zou paardrijden door het park. Andrew was echter al naar Balmoral vertrokken.

Het is allemaal ontzettend beschamend. Hij komt hier niet mee weg. En terecht.Ik hoop dat alle oudere sekspartijkerels aangepakt worden want Andrew is heus niet de enige oudere man die op zo'n partij een té jonge griet aan de haak slaat.

Maar nou geloof ik wel dat de suffe Andrew misschien niet direct een minderjarige griet zag, maar wel (zonder na te denken) een jonge griet van 17 of 18. Een jonge vrouw die twintig jaren later flink spijt kreeg van "haar baan als masseuse" (met naveltruitje?) en beseft dat het een rijke vent is die er niet mee weg mag komen. Het bleef niet bij één seksavond heb ik begrepen. En dát is dus wat ik niet snap. Voor iemand van 15 jaar is iemand van 23 al stokoud. Hoe kan het dan dat een meid van 17 telkens weer naar zo'n partij terug gaat en seks heeft met iemand van 32 of 33 jaar?

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/royalty/paleismedewerkers-verhaal-prins-andrew-komt-niet-overeen/ar-AANkURj?ocid=mailsignout&li=BBoPOOe
............

Paleismedewerkers zeggen dat het "lastig wordt om een jury te
overtuigen" van Andrews gelijk. "Niemand in het paleis weet nog wat ze
moeten geloven als prins Andrew hen iets vertelt. Sommige dingen komen
niet overeen." Bronnen binnen de hofhouding zitten dan ook in een
spagaat. "Het probleem is dat het ontzettend beschamend is voor het
paleis, alleen kan je niet zomaar van hem af."

...........

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-08-2021 om 14:55

Fleurtje_5 schreef op 15-08-2021 om 14:20:

Maar nou geloof ik wel dat de suffe Andrew misschien niet direct een minderjarige griet zag, maar wel (zonder na te denken) een jonge griet van 17 of 18. Een jonge vrouw die twintig jaren later flink spijt kreeg van "haar baan als masseuse" (met naveltruitje?) en beseft dat het een rijke vent is die er niet mee weg mag komen. Het bleef niet bij één seksavond heb ik begrepen. En dát is dus wat ik niet snap. Voor iemand van 15 jaar is iemand van 23 al stokoud. Hoe kan het dan dat een meid van 17 telkens weer naar zo'n partij terug gaat en seks heeft met iemand van 32 of 33 jaar?

Omdat het als blaag van 15-16-17-18 natuurlijk machtig interessant is als je aandacht van een echte prins krijgt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.