Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Ik vind Sterrin nog steeds leuk, maar waarom gaat bijna iedereen vrijwillig weg ..
Zo niet leuk, dat is het spel toch niet?
En die 2 stemmen vond ik ook heel vreemd.

Annemiek mag blijven, heb dan toch liever Robbert of Sandra eruit.

Ik vind het wel erg over elkaars bol aaien zo. We zijn allemaal zo ontzettend lief en dankbaar. Maar zo is het spel toch niet leuk als iedereen zich vrijwillig laat wegstemmen en ze elkaar gaan aanmoedigen tijdens een proef?! 

Overigens wel prima dat Sterrin weg is, want bij zo'n gezever over 'ik geloof weer in de menselijke soort' haak ik echt af. 

Miss_Travel schreef op 26-11-2021 om 15:55:

Ik vind het wel erg over elkaars bol aaien zo. We zijn allemaal zo ontzettend lief en dankbaar. Maar zo is het spel toch niet leuk als iedereen zich vrijwillig laat wegstemmen en ze elkaar gaan aanmoedigen tijdens een proef?!

Overigens wel prima dat Sterrin weg is, want bij zo'n gezever over 'ik geloof weer in de menselijke soort' haak ik echt af.

Nou precies! Ik vond het eerst wel charmant dat de reptielennerd opeens allemaal vriendschappen aanging maar dat ze blijkbaar gewoon een vriendje heeft past voor mij dan niet in dat plaatje. 

Miss_Travel schreef op 26-11-2021 om 15:55:

Ik kreeg ook steeds meer kumbaya, halleluja en sekte gevoel bij haar. Brrrr

redbulletje schreef op 26-11-2021 om 16:03:

[..]

Nou precies! Ik vond het eerst wel charmant dat de reptielennerd opeens allemaal vriendschappen aanging maar dat ze blijkbaar gewoon een vriendje heeft past voor mij dan niet in dat plaatje.

Och wat erg, ze past niet in het vooroordelen-plaatje wat jij van haar had. Wat nu? 

Jeetje zegt Redbulletje, iemand kan toch best een partner hebben maar moeite met vriendschappen?

JtM

JtM

27-11-2021 om 12:17

Wat jammer dat ze Annemiek er niet uit hebben gestemd. Jammer dat het weer zo afgestemd was.
Moet eerlijk zeggen dat ik Robbert wel een stuk leuker vind nu hij niet meer zo achter Dyantha aanhobbelt. 

Die brief die Jay Jay mee had gekregen, zou daarin staan dat iedereen op winnaars eiland door gaat naar finale?

Ik hoop juist dat Annemiek ver komt. Ik vind niet dat ze zeurt, ze wil gewoon graag winnen en uit frustraties als dat niet gelukt is.

De rest is zo gedwee. Zij laat tenminste nog zien wat ze voelt en denkt. 

JtM schreef op 27-11-2021 om 12:17:

Die brief die Jay Jay mee had gekregen, zou daarin staan dat iedereen op winnaars eiland door gaat naar finale?

Daar leek het wel op.

Dat zou ik niet eerlijk vinden. Dan hadden ze dat vooraf aan de proeven moeten zeggen, hadden de anderen vast nog meer hun best gedaan.

Misschien dat de winnaar van de proef op winnaarseiland naar de finale gaat. 

FantasticFox schreef op 27-11-2021 om 15:03:

[..]

Dat zou ik niet eerlijk vinden. Dan hadden ze dat vooraf aan de proeven moeten zeggen, hadden de anderen vast nog meer hun best gedaan.

Misschien dat de winnaar van de proef op winnaarseiland naar de finale gaat.

Dat zou ik ook eerlijker vinden, als die drie al in de finale zitten dan blijft er nog maar 1 plek over voor al die anderen toch?

Haha ik moest wel lachen om dit

https://www.instagram.com/reel/CWxjJ0dly0q/

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-11-2021 om 16:56

Wat jammer dat ze Annemiek er niet uit hebben gestemd. Jammer dat het weer zo afgestemd was.
Moet eerlijk zeggen dat ik Robbert wel een stuk leuker vind nu hij niet meer zo achter Dyantha aanhobbelt.

Heel jammer, ik hoop echt dat ze er zo snel mogelijk uit gaat. 

Alyssa85 schreef op 27-11-2021 om 19:35:

[..]

Heel jammer, ik hoop echt dat ze er zo snel mogelijk uit gaat.

Echt hè. Zoals ze ook het kamp opstookte tegen Sandra over het er doorheen gejaagde rantsoen.

Eerst haar de hemel in prijzen dat ze zo vreselijk lekker kookt en van niets iets kan maken en het je prima laten smaken en dan dit, zo misselijk    

Oooh, stond dát in die brief. Ze zijn nog blijer met dit dan met een finaleplek zo te zien haha.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.