Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Reflectione schreef op 18-11-2021 om 21:45:

[..]

Hmm ik denk dan er zit wel een arts achter die ingrijpt indien nodig, ik geloof niet dat ze kandidaten echt te ver laten gaan

Loiza zag er een stuk gedonder nog uit dan Rob. Hij was zo verzwakt echt niet normaal.

Je zag al een stukje van de proef van zondag en nu weet je dus al wie de proef op winnaars eiland wint en dus daar blijft... stom. 

Beter dat Rob eruit is, hij was echt heel vermagerd. 

FantasticFox schreef op 18-11-2021 om 21:57:

Je zag al een stukje van de proef van zondag en nu weet ik dus al wie de proef op winnaars eiland wint en dus daar blijft... stom.

Nou echt he, ik dacht ook ok we weten dus we zondag wint pffff af en toe....

Enne top hoor Rob weg, hij heeft z'n eerste expeditie meer dan goed gemaakt. Ook eigenwijs hoor. Zo slecht gaan en nog zeggen "Ik sterk nog wel aan."

Luuk Ikink zei bij Eilandpraat volgende week is John de Bever hier samen met de afvaller van volgende week donderdag. Zou de afvaller van aanstaande zondag er niet bij zijn dan?

Pooh-Bear schreef op 18-11-2021 om 22:11:

Luuk Ikink zei bij Eilandpraat volgende week is John de Bever hier samen met de afvaller van volgende week donderdag. Zou de afvaller van aanstaande zondag er niet bij zijn dan?

Dat hoorde ik ook inderdaad. Loek en Wietse hebben ook niet bij eilandpraat gezeten. Misschien dat deelname daaraan vrijwillig is?

Krullen-bol schreef op 18-11-2021 om 22:03:

[..]

Nou echt he, ik dacht ook ok we weten dus we zondag wint pffff af en toe....

Euh nee toch? Yuki heeft afgelopen zondag gewonnen en vertrok toen meteen naar winnaarseiland. Nadat hij nog even de opdracht heeft gegeven om Jan eruit te stemmen. Dus Yuki zit er al, nu komt Annemiek erbij en dan doen ze weer de proef. 

Biebel schreef op 18-11-2021 om 23:37:

[..]

Euh nee toch? Yuki heeft afgelopen zondag gewonnen en vertrok toen meteen naar winnaarseiland. Nadat hij nog even de opdracht heeft gegeven om Jan eruit te stemmen. Dus Yuki zit er al, nu komt Annemiek erbij en dan doen ze weer de proef.

Dat is niet wat je zag. Ik kan nu wel de spoiler vertellen (als je die nog niet beredeneerd hebt vanuit de opmerkingen, haha) maar als je het nog niet weet is het misschien beter om het niet te zeggen, blijft het een verrassing. 

Nee zeg maar niks. Ik heb het gelukkig niet gezien.

FantasticFox schreef op 19-11-2021 om 01:10:

[..]

Dat is niet wat je zag. Ik kan nu wel de spoiler vertellen (als je die nog niet beredeneerd hebt vanuit de opmerkingen, haha) maar als je het nog niet weet is het misschien beter om het niet te zeggen, blijft het een verrassing.

Dank je, maar zeg maar niks. Ik blijf nog even mezelf voorhouden dat ik het goed zag. Niet omdat ik het niet van je aanneem, maar omdat ik liever net doe of ik het niet weet. Als een soort puber die met haar vingers in haar oren ‘lalala’zingt als ze het niet wil weten

Jaaa ik zag het ook, echt stom!

Ik zag het gelukkig niet en ga ook niet terugkijken meer dus.

Hele mooie aflevering deze keer. Was echt ontroerd over Rob; het is allemaal zo persoonlijk voor hem en dus zo fijn dat hij het deze veel beter heeft gedaan en toch goed in de groep lag op het laatst.
Annemiek naar winnaarseiland, heel leuk.

En als ik zo'n honger had en er komt een verlosser op mijn eiland die mij gaat helpen met eten vangen, die nog vol in zijn energie zit, gespierd en al - nou... dan zou ik misschien ook wel verlangen naar een beschuitje erbij haha.

Ik vind Annemiek een botte boerin. De dingen die ze zegt, hoe ze reageert op anderen…
Maar ze is wel sterk. Dus terecht dat ze naar winnaarseiland mag.

Lizzyliz schreef op 19-11-2021 om 12:45:

Ik vind Annemiek een botte boerin. De dingen die ze zegt, hoe ze reageert op anderen…

Ik ook, geen leuk persoon. Maar wel knap hoe ze de proeven doet!

Lizzyliz schreef op 19-11-2021 om 12:45:

Ik vind haar juist wel leuk en okee, er zitten veel genieperige types in 't spel zoals die Yasmin bijv. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.