Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Tover-Feetje
31-10-2021 om 21:37
Dat was een anti climax
Voor mij de zoveelste al bij deze editie
Gaan we nu donderdag dezelfde proef krijgen met andere deelnemers...
Dolfje
31-10-2021 om 21:39
Tover-Feetje schreef op 31-10-2021 om 21:37:
Gaan we nu donderdag dezelfde proef krijgen met andere deelnemers...
Oh dat zal toch niet... Dat is wel heel saai.
Dolfje
31-10-2021 om 21:40
Jammer voor Loiza op die manier weg.
Had eigenlijk verwacht dat Defano zou opgeven en zou vragen om op hem te stemmen.
Krullen-bol
31-10-2021 om 21:49
Sherlock schreef op 31-10-2021 om 21:31:
Hebben we nou serieus een kwartier reclame zitten kijken om vervolgens geen eilandraad te zien?
Echt belachelijk eigenlijk.
Had gewoon ergens zo'n brief op dat eiland neer gepleurd "Beste kandidaten, bedankt voor al het gekonkel en smeden van plannetjes maar stemmen is vandaag niet nodig "
Pands
31-10-2021 om 21:58
ik vindt het stemmen sowieso stom, vriendjes politiek. Gewoon die het laatste eindigd tijdens een proef moet eruit.
Reflectione
31-10-2021 om 22:00
Iemand nog Humberto gekeken? Of aan het kijken? Daar wordt vast verteld waarom Loiza eruit moest.. ben wel benieuwd.
Van mij hoeven die 2 eilanden ook niet, ik snap er ook niks van wie, wie kent enzo.
Pooh-Bear
31-10-2021 om 22:11
Reflectione schreef op 31-10-2021 om 22:00:
Iemand nog Humberto gekeken? Of aan het kijken? Daar wordt vast verteld waarom Loiza eruit moest.. ben wel benieuwd.
Van mij hoeven die 2 eilanden ook niet, ik snap er ook niks van wie, wie kent enzo.
Ik zit nu Humberto te kijken maar ik vrees dat Loiza pas aan het eind komt. Is altijd als ik ergens op zit te wachten.
Pooh-Bear
31-10-2021 om 22:20
Ze gaat het niet zeggen. Dan moet het toch iets persoonlijks zijn. Ondervoeding of zo kan je toch gewoon zeggen.
Reflectione
01-11-2021 om 05:34
Pooh-Bear schreef op 31-10-2021 om 22:20:
Ze gaat het niet zeggen. Dan moet het toch iets persoonlijks zijn. Ondervoeding of zo kan je toch gewoon zeggen.
Zou je wel zeggen inderdaad..
redbulletje
01-11-2021 om 13:23
Ik vind 't ook raar hoe Loiza er uit ging, zo zwakjes zag ze er ook niet uit. Waarom dan zo mysterieus doen over de reden van haar vertrek?
Granny71
01-11-2021 om 16:54
Pooh-Bear schreef op 31-10-2021 om 22:20:
Ik meen me ergens te herinneren dat ze de ziekte van Crohn heeft maar ik kan dat helemaal mis hebben.
redbulletje
01-11-2021 om 17:21
Granny71 schreef op 01-11-2021 om 16:54:
[..]
Ik meen me ergens te herinneren dat ze de ziekte van Crohn heeft maar ik kan dat helemaal mis hebben.
Daar hoef je toch niet geheimzinnig over te doen?
Overigens als Defano zijn rib echt gekneusd heeft dan wordt het voor hem niks meer deze expeditie. Dat is zo'n verrekte rotpijn en duurt weken terwijl je door elke foute beweging weer helemaal terug bij af bent.
Blossom_01
01-11-2021 om 18:15
ik denk ik idd dat als hij zijn rib gekneusd heeft hij bij de volgende aflevering zal vertrekken. Zonder pijnstillers en in die omstandigheden echt geen pretje. Proeven zitten er dan al helemaal niet in. Zelfs een puzzel zal hem niet lukken om nog te concentreren met zo een pijn.
Wat betreft Loiza. ik vind dat ze er wel heel geheimzinnig over doen. Acute medische redenen. Klinkt dan best ernstig. Als ze extreem ondervoed was/gevaarlijk mager dan hadden ze det toch gewoon kunnen zeggen. Heb t idee dat er iets bij zit waardoor zij zich er voor schaamt. Maar misschien horen wij het nog in Eilandpraat (das donderdag toch weer?), en houden ze het geheim zodat veel mensen gaan kijken?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.