Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Eurovisie Songfestival Joost Klein Europapa

Ik kan alleen maar hopen dat het onderzoek naar het incident rond Joost/cameravrouw door de politie echt onafhankelijk wordt gedaan, zonder financiële en/of politieke invloed van bepaalde partijen. 

Joost staat in de, zeg maar, Zweedse Top40 op nr 4.  

aangepast, het was Zweden ipv Noorwegen

Op 1 in Finland, België, Estland, Letland, Litouwen, Nederland
Op 2 in Oostenrijk
Op 4 in Zweden
Op 5 in Duitsland, IJsland en Luxemburg
Op 7 in Cyprus
Op 8 in Zwitserland
Op 10 in Polen
In de top 25 van Ierland, Griekenland, Noorwegen, Denemarken, Oekraïne, Tsjechië, Slowakije
In de top 50 van Spanje, U.K., Kroatië, Bulgarije

Finland, Engeland en Spanje vond ik goor.

Of we blij moeten zijn dat Nederland daar niet tussen zou zitten? Ik denk van wel. Joost-mag-het-weten.

Fleurtje_5 schreef op 18-05-2024 om 15:40:

Finland, Engeland en Spanje vond ik goor.

Of we blij moeten zijn dat Nederland daar niet tussen zou zitten? Ik denk van wel. Joost-mag-het-weten.

😂 Omdat jij die acts goor vond schrijven we gelijk die hele landen maar af?

Pimpelmees67 schreef op 18-05-2024 om 12:45:

Op 1 in Finland, België, Estland, Letland, Litouwen, Nederland
Op 2 in Oostenrijk
Op 4 in Zweden
Op 5 in Duitsland, IJsland en Luxemburg
Op 7 in Cyprus
Op 8 in Zwitserland
Op 10 in Polen
In de top 25 van Ierland, Griekenland, Noorwegen, Denemarken, Oekraïne, Tsjechië, Slowakije
In de top 50 van Spanje, U.K., Kroatië, Bulgarije

Hoera voor Joost!

Ik zag bij boulevard dat hij ook een hit heeft in Nieuw Zeeland.... echt... hoe dan? 

Verder staan in landen in Oost-Europa ook oude nummers weer in de hitlijsten. 
Litouwen: Europapa (1), Friesenjung (11) en Ome Robert (23)
Estland: Europapa (1), Friesenjung (8), Ome Robert (11), Wachtmuziek (37), Droom Groot (47).
Letland: Europapa (1), Friesenjung (9), Ome Robert (22)

Pimpelmees67 schreef op 18-05-2024 om 22:30:

Ik zag bij boulevard dat hij ook een hit heeft in Nieuw Zeeland.... echt... hoe dan?

Verder staan in landen in Oost-Europa ook oude nummers weer in de hitlijsten.
Litouwen: Europapa (1), Friesenjung (11) en Ome Robert (23)
Estland: Europapa (1), Friesenjung (8), Ome Robert (11), Wachtmuziek (37), Droom Groot (47).
Letland: Europapa (1), Friesenjung (9), Ome Robert (22)

tja op YT is het orginele nr van het songfestival iets van 30 miljoen keer bekeken. 

Pimpelmees67 schreef op 18-05-2024 om 22:30:

Zo'n nummer komt dan gemakkelijk voorbij op YouTube. En op tiktok zal het ook veel gebruikt worden. 

Moxxie schreef op 18-05-2024 om 16:15:

[..]

😂 Omdat jij die acts goor vond schrijven we gelijk die hele landen maar af?

Ik bedoelde de groepen die voor Engeland, Finland en Spanje uitkwamen. Die acts vond ik goor. Aanstootgevend en Songfestival-onwaardig. Hadden ze voor gediskwalificeerd mogen worden als ik het mocht zeggen.

Joost heeft net voor het eerst weer een reel gepost op z'n instagram: Love always wins (met een blauw hartje)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.