Media en cultuur
Yumi
29-02-2024 om 17:53
Eurovisie Songfestival Joost Klein Europapa
De officiële video is uit, en na het bekijken van de video ben ik om
Hij is leuk, blijft hangen en zou zomaar eens kunnen scoren. Opvallen doet hij in ieder geval, daar kan niemand omheen
Het nummer, eindigt met een ode aan zijn ouders. Het lied neemt dan in tempo af en de zanger richt zich direct tot zijn vader. Kleins ouders zijn beiden overleden toen hij nog jong was.
"Mijn papa en mijn mama zijn voor altijd mijn helden", zingt hij aan het einde van Europapa. "Regen op het raam en ik stond huilend bij het venster. Veel te vroeg duister, het is winter in de lente. 'Ik mis je elke dag', is wat ik stiekempjes fluister. Zie je nou wel pa, ik heb naar je geluisterd."
Wat vinden jullie ervan, gaat het nummer op repeat en/of maakt het een kans om het songfestival te winnen?
Het Eurovisie Songfestival vindt dit jaar plaats 7, 9 en 11 mei in het Zweedse Malmö.
Zilver_gray
11-05-2024 om 23:01
Saga schreef op 11-05-2024 om 22:59:
[..]
Je kon Joost anders al compleet afslachten voordat er ook maar iets duidelijk was. Bijzondere redenatie.
Je hebt gewoon 2 verhalen tegenover elkaar. Maar nu het om de mevrouw gaat moeten we ineens rekening houden met het feit dat we niet precies weten wat er gebeurd is.
Inderdaad nu je het zegt. Nu is het blijkbaar anders.
Moederkareltje
11-05-2024 om 23:02
te agressief Kroatië. Litouwen is het voor mij dit jaar. Die zit nog steeds in mijn hoofd.
Friezinnetje
11-05-2024 om 23:02
Moederkareltje schreef op 11-05-2024 om 23:02:
te agressief. Litouwen is het voor mij. Die zit nog steeds in mijn hoofd.
50% winnaar zeggen de wedkantoren
Yumi
11-05-2024 om 23:07
Ik moet regelmatig even weg van de tv, want al die lichteffecten ik word er niet goed van
Gebruikersnaaminvullen
11-05-2024 om 23:08
Noorwegen, Finland en Nederland gaan geen punten uitdelen.
VanLotje
11-05-2024 om 23:09
Gebruikersnaaminvullen schreef op 11-05-2024 om 23:08:
Mooi en graag geen deelname Eurovision voor de komende jaren
Wat een schertsvertoning.
Friezinnetje
11-05-2024 om 23:11
Gebruikersnaaminvullen schreef op 11-05-2024 om 23:08:
volgens mij gaan ze wel punten uitdelen, maar niet met presentator.
Yumi
11-05-2024 om 23:11
Joost Klein geeft tijdens finale Songfestival eerste teken van leven na uitsluiting
Joost Klein heeft voor het eerst sinds hij gediskwalificeerd is voor de finale van het Songfestival iets van zich laten horen op sociale media. De artiest gaat niet in op alle verhalen, maar plaatst in zijn story op Instagram een compilatie van hondenfilmpjes.
In zijn story plaatst hij een video waarin Who Let the Dogs Out van Baha Men te horen is en verschillende honden op de muziek lijken te lopen. Klein gaat op geen enkele manier in op zijn diskwalificatie.
In de afgelopen 24 uur heeft de artiest er honderdduizenden volgers bij gekregen, maar is hij zelf iedereen gaan ontvolgen. Alle highlights die hij op zijn pagina had staan over het Songfestival, heeft hij toen ook verwijderd.
Zijn goede vrienden Appie Mussa en Stuntje, die met Klein op het podium zouden staan tijdens de finale, deelden de officiële verklaring van AVROTROS over het uitsluiten van Klein.
Cornald Maas vertelde aan de Nederlandse media dat hij verwachtte dat Klein zelf nog met een reactie zou komen.
Joost Klein geeft tijdens finale Songfestival eerste teken van leven na uitsluiting | Songfestival | NU.nl
alhambra
11-05-2024 om 23:12
Zilver_gray schreef op 11-05-2024 om 23:09:
Wauw wat een stem heeft Frankrijk
Ja Slimane is goed en niet zonder reden succesvol in Frankrijk
Ik luister hem graag.
Zilver_gray
11-05-2024 om 23:14
alhambra schreef op 11-05-2024 om 23:12:
[..]
Ja Slimane is goed en niet zonder reden succesvol in Frankrijk
Ik luister hem graag.
Oh, ik ken hem niet. Ik ga m eens googlen.
alhambra
11-05-2024 om 23:21
Zilver_gray schreef op 11-05-2024 om 23:14:
[..]
Oh, ik ken hem niet. Ik ga m eens googlen.
Tip: begin bij het nummer Paname (slang/andere naam voor Parijs)