Media en cultuur
Yumi
29-02-2024 om 17:53
Eurovisie Songfestival Joost Klein Europapa
De officiële video is uit, en na het bekijken van de video ben ik om
Hij is leuk, blijft hangen en zou zomaar eens kunnen scoren. Opvallen doet hij in ieder geval, daar kan niemand omheen
Het nummer, eindigt met een ode aan zijn ouders. Het lied neemt dan in tempo af en de zanger richt zich direct tot zijn vader. Kleins ouders zijn beiden overleden toen hij nog jong was.
"Mijn papa en mijn mama zijn voor altijd mijn helden", zingt hij aan het einde van Europapa. "Regen op het raam en ik stond huilend bij het venster. Veel te vroeg duister, het is winter in de lente. 'Ik mis je elke dag', is wat ik stiekempjes fluister. Zie je nou wel pa, ik heb naar je geluisterd."
Wat vinden jullie ervan, gaat het nummer op repeat en/of maakt het een kans om het songfestival te winnen?
Het Eurovisie Songfestival vindt dit jaar plaats 7, 9 en 11 mei in het Zweedse Malmö.
UnknownCrocodile85
11-05-2024 om 12:45
Incident stelt nauwelijks iets voor zegt Conrad Maas op Twitter
Lexus
11-05-2024 om 12:46
Vreemd, want wat als blijkt dat hij onschuldig was? Dan was hij voorbarig gediskwalificeerd. Je kan ook mee laten doen intussen het onderzoek laten plaatsvinden en mocht hij schuldig zijn en winnen de prijs en eer afpakken
Muurbloem1985
11-05-2024 om 12:56
Roos55 schreef op 11-05-2024 om 12:45:
Incident stelt nauwelijks iets voor zegt Conrad Maas op Twitter
Dit en Israël en zijn delegatie hebben er niks mee te maken, zoals veel mensen o.a. op facebook beweren.
HAHA!wait..what
11-05-2024 om 12:57
Lexus schreef op 11-05-2024 om 12:46:
Vreemd, want wat als blijkt dat hij onschuldig was? Dan was hij voorbarig gediskwalificeerd. Je kan ook mee laten doen intussen het onderzoek laten plaatsvinden en mocht hij schuldig zijn en winnen de prijs en eer afpakken
Ja dit inderdaad!
Evaluna
11-05-2024 om 13:00
Jammer, er lijkt zoveel spanning rondom dat hele songfestival te liggen. Mega veel beveiliging, door de hele stad, Israël, veel artiesten die toch een statement willen maken.
En dan doet Joost een misstap en dan mag hij naar huis. Hij had best kans gehad om te winnen, op een leuke avond in ieder geval.
Malibu2
11-05-2024 om 13:01
EBU heeft zelf ook een statement gepubliceerd:
https://eurovision.tv/mediacentre/release/statement-dutch-participation-eurovision-song-contest
Ze schrijven ook:
"We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member."
Goed dat ze dit zeggen, maar het zou eigenlijk een totaal overbodige mededeling moeten zijn. Online heb ik veel beschuldigingen richting Israël gelezen aangaande deze kwestie, de ene beschuldiging nog erger dan de ander. Fijn dat ze dit nu met klem ontkennen.
Ik hoop alsnog op een leuke avond en dat de beste moge winnen
kerstbeer
11-05-2024 om 13:03
Malibu2 schreef op 11-05-2024 om 13:01:
EBU heeft zelf ook een statement gepubliceerd:
https://eurovision.tv/mediacentre/release/statement-dutch-participation-eurovision-song-contest
Ze schrijven ook:
"We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member."
Goed dat ze dit zeggen, maar het zou eigenlijk een totaal overbodige mededeling moeten zijn. Online heb ik veel beschuldigingen richting Israël gelezen aangaande deze kwestie, de ene beschuldiging nog erger dan de ander. Fijn dat ze dit nu met klem ontkennen.
Ik hoop alsnog op een leuke avond en dat de beste moge winnen
Ik heb online ook allerlei beschuldigingen gelezen van pro-Israel posters tegen Joost, terwijl daar steeds minder van waar lijkt te zijn.
Malibu2
11-05-2024 om 13:10
kerstbeer schreef op 11-05-2024 om 13:03:
[..]
Ik heb online ook allerlei beschuldigingen gelezen van pro-Israel posters tegen Joost, terwijl daar steeds minder van waar lijkt te zijn.
Ik niet, maar voel je je aangesproken door mijn bericht van zonet?
kerstbeer
11-05-2024 om 13:13
Malibu2 schreef op 11-05-2024 om 13:10:
[..]
Ik niet, maar voel je je aangesproken door mijn bericht van zonet?
Wat ben jij vals.
Gatverdamme.
Ik geef dus enkel aan dat er ook allemaal beschuldigingen over Joost rondvlogen en dat gebeurde dus ook. Klaarblijkelijk wil jij dat niet horen, want anders zou je niet zo reageren. Lijkt erop dat je van alles gebruikt om anderen te mond te snoeren, als ze feiten geven die je niet wilt horen.
HAHA!wait..what
11-05-2024 om 13:18
Haha! Q music die 2 x achter elkaar het nummer draait
Benieuwd of Nederland vanavond nog punten geeft?