Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Eurovisie Songfestival Joost Klein Europapa

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-05-2024 om 12:35

Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is .

Eurovision account heeft comments uitgeschakeld op Instagram. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-05-2024 om 12:45

Incident stelt nauwelijks iets voor zegt Conrad Maas op Twitter

Vreemd, want wat als blijkt dat hij onschuldig was? Dan was hij voorbarig gediskwalificeerd. Je kan ook mee laten doen intussen het onderzoek laten plaatsvinden en mocht hij schuldig zijn en winnen de prijs en eer afpakken

Wat ontzettend jammer.

Heel erg jammer 

Roos55 schreef op 11-05-2024 om 12:45:

Incident stelt nauwelijks iets voor zegt Conrad Maas op Twitter

Dit en Israël en zijn delegatie hebben er niks mee te maken, zoals veel mensen o.a. op facebook beweren.

Als het nauwelijks iets voorstelt waarom de politie?

Lexus schreef op 11-05-2024 om 12:46:

Vreemd, want wat als blijkt dat hij onschuldig was? Dan was hij voorbarig gediskwalificeerd. Je kan ook mee laten doen intussen het onderzoek laten plaatsvinden en mocht hij schuldig zijn en winnen de prijs en eer afpakken

Ja dit inderdaad!

Jammer, er lijkt zoveel spanning rondom dat hele songfestival te liggen. Mega veel beveiliging, door de hele stad, Israël, veel artiesten die toch een statement willen maken. 
En dan doet Joost een misstap en dan mag hij naar huis. Hij had best kans gehad om te winnen, op een leuke avond in ieder geval. 

EBU heeft zelf ook een statement gepubliceerd:

https://eurovision.tv/mediacentre/release/statement-dutch-participation-eurovision-song-contest

Ze schrijven ook: 
"We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member."

Goed dat ze dit zeggen, maar het zou eigenlijk een totaal overbodige mededeling moeten zijn. Online heb ik veel beschuldigingen richting Israël gelezen aangaande deze kwestie, de ene beschuldiging nog erger dan de ander. Fijn dat ze dit nu met klem ontkennen. 

Ik hoop alsnog op een leuke avond en dat de beste moge winnen 

Malibu2 schreef op 11-05-2024 om 13:01:

EBU heeft zelf ook een statement gepubliceerd:

https://eurovision.tv/mediacentre/release/statement-dutch-participation-eurovision-song-contest

Ze schrijven ook:
"We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member."

Goed dat ze dit zeggen, maar het zou eigenlijk een totaal overbodige mededeling moeten zijn. Online heb ik veel beschuldigingen richting Israël gelezen aangaande deze kwestie, de ene beschuldiging nog erger dan de ander. Fijn dat ze dit nu met klem ontkennen.

Ik hoop alsnog op een leuke avond en dat de beste moge winnen

Ik heb online ook allerlei beschuldigingen gelezen van pro-Israel posters tegen Joost, terwijl daar steeds minder van waar lijkt te zijn.

kerstbeer schreef op 11-05-2024 om 13:03:

[..]

Ik heb online ook allerlei beschuldigingen gelezen van pro-Israel posters tegen Joost, terwijl daar steeds minder van waar lijkt te zijn.

Ik niet, maar voel je je aangesproken door mijn bericht van zonet? 

Malibu2 schreef op 11-05-2024 om 13:10:

[..]

Ik niet, maar voel je je aangesproken door mijn bericht van zonet?

Wat ben jij vals.

Gatverdamme. 

Ik geef dus enkel aan dat er ook allemaal beschuldigingen over Joost rondvlogen en dat gebeurde dus ook. Klaarblijkelijk wil jij dat niet horen, want anders zou je niet zo reageren. Lijkt erop dat je van alles gebruikt om anderen te mond te snoeren, als ze feiten geven die je niet wilt horen.

Haha! Q music die 2 x achter elkaar het nummer draait   

Benieuwd of Nederland vanavond nog punten geeft?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.