Media en cultuur
redbulletje
05-04-2022 om 09:44
De Verraders
Er is afgelopen weekend weer een nieuw seizoen van De Verraders gestart (gewoon op tv ipv videoland) Wie kijkt ook?
Vind het heerlijk dat Stefano als verrader is aangewezen, hoop dat hij ver komt!
redbulletje
29-04-2022 om 23:19
Het was weer een ijzersterke aflevering vanavond. Wat doen de verraders het knap, al beginnen ze wel onder vuur te liggen. En wat was Irene een fijne sportieve en slimme speler.
MIDA
29-04-2022 om 23:52
Maar wat maakte Stefano het zichzelf moeilijk. Het is dat iedereen hem een verwarde lieverd vindt, maar anders had hij eruit gelegen denk ik.
Ik gok erop dat Sylvia vermoord wordt.
Tover-Feetje
30-04-2022 om 00:47
Sommige deelnemers zijn wel heel makkelijk te manipuleren
Die Sylvia trapt er werkelijk met open ogen in, is er zelfs van overtuigd dat ze de "leiding" neemt.
Frank Evenblij moet nu wel weten dat Stefano een verrader is, hopelijk krijgt hij de gelegenheid nog hem er uit te stemmen.
SophisticatedCaribou75
30-04-2022 om 17:36
Mijn achting voor Irene is enorm gestegen. Wat een intelligente vrouw. Ook hoe zij inziet dat Sylvia zich voor het karretje laat spannen van Orthal en Stefano.
Krullen-bol
30-04-2022 om 17:57
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.... Stefano maakte er wel echt iets bijzonders van.
Maar hij kan ermee wegkomen omdat hij altijd zo apart is in doen en laten...
Maar alles is gegeven in Ortal te beschermen. Spannend ook hoelang ze dit vol kunne houden.
Brabeau
30-04-2022 om 19:43
Krullen-bol schreef op 30-04-2022 om 17:57:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.... Stefano maakte er wel echt iets bijzonders van.
Maar hij kan ermee wegkomen omdat hij altijd zo apart is in doen en laten...
Maar alles is gegeven in Ortal te beschermen. Spannend ook hoelang ze dit vol kunne houden.
Precies, die actie dat ie een getrouwe weg wilde stemmen omdat er anders waarschijnlijk een getrouwe verrader zou worden zou bij ieder ander persoon meteen verdachtmakend zijn.
rooiekater
30-04-2022 om 20:03
ik heb vol spanning zitten kijken. Hoe ze ortal toch weten te redden.
redbulletje
06-05-2022 om 23:46
Wat blijven ze sterk spelen, maar Ortal ligt nu wel serieus onder vuur. Ben benieuwd of ze met de volgende moord verwarring kunnen zaaien of dat het juist de verdenking op die verrader zal leggen.
MIDA
07-05-2022 om 06:57
Ik ben ook heel erg benieuwd wat ze gaan doen. Als ze echt het plan van Stefano gaan uitvoeren, zouden ze zichzelf dan niet in de vingers snijden? Ze hadden nu het spel kunnen uitspelen. Als ze nog een getrouwe vermoorden zijn ze nog met zijn zessen, dus is het drie tegen drie. Maar ik snap wel heel goed dat dit spel onder je huid kruipt en dat het steeds moeilijker wordt om mensen naar huis te sturen. Voor het eerst waren ze emotioneel dat hun plan was gelukt en niet alleen maar blij.
Ze spelen het echt fantastisch!
rooiekater
07-05-2022 om 07:55
ik kan mij voorstellen dat dit spel in je hoofd gaat zitten en dat er ook een boel van schuld gevoel komt. Ook na het spel.
Ik verwacht nu dat ze volgende week ortal gaan ontmaskeren. Puur om de moed terug te krijgen bij de getrouwe.
Krullen-bol
07-05-2022 om 09:43
Wat spelen ze een sterk spel zeg....!
En die emoties bij dat conclaaf in het torentje pfoe....
Heel benieuwd wat ze gaan doen.
Je merkt ook hoe erg het onder de huid kruipt bij iedereen... de verkeerde naam opschrijven bij wie er ontvoerd moesten worden....
Brabeau
07-05-2022 om 10:07
Ik denk dat dit plan wel door moet gaan, want waarom zouden ze ons nog 2 afleveringen (of hoeveel het er ook zijn) gaan laten kijken waar één voor één de getrouwen eruit gaan? Met 3 tegen 3 is er niks meer aan, dan is het het programma uitzitten.
Tover-Feetje
07-05-2022 om 14:00
Brabeau schreef op 07-05-2022 om 10:07:
Ik denk dat dit plan wel door moet gaan, want waarom zouden ze ons nog 2 afleveringen (of hoeveel het er ook zijn) gaan laten kijken waar één voor één de getrouwen eruit gaan? Met 3 tegen 3 is er niks meer aan, dan is het het programma uitzitten.
Ik snap wel dat het voor de kijker niet interessant meer is als de verraders is de overhand zijn, maar dat is toch het spel.
Nu word het, voor mijn gevoel, weer door de productie bepaald hoe het spelverloop is en dat vind ik ergens toch wel jammer.
Toen vorig seizoen de verraders te snel werden ontmaskerd werd er "ineens" een nieuwe verrader toegevoegd om het spel te beïnvloeden wat ik ook een "oneerlijke" actie vond vanuit de productie.
SophisticatedCaribou75
07-05-2022 om 15:20
Ik erger me echt dood aan de getrouwen. Aan hoe blind ze zijn. En hoe kort van geheugen ze zijn.
DGHK
07-05-2022 om 15:53
Die eerste postcode, dat zijn mijn achterburen! Zo grappig.
Vorig seizoen zijn ze bij de kasteelruïnes in Stein geweest. Nu in Urmond, valt onder gemeente Stein.
Ik denk ook wel dat ze Ortal gaan opofferen. Ze moeten iets doen, het spel wordt anders wel heel saai.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.