Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Verraders

Er is afgelopen weekend weer een nieuw seizoen van De Verraders gestart (gewoon op tv ipv videoland) Wie kijkt ook? 

Vind het heerlijk dat Stefano als verrader is aangewezen, hoop dat hij ver komt! 


redbulletje

redbulletje

10-04-2022 om 13:10 Topicstarter

niet_rechts schreef op 10-04-2022 om 12:52:

Ik vind het dubieus walgelijk als je als verrader iemand op die manier probeert te framen. Mijn sympathie voor Stefano is er een heel end door afgenomen.

Wie framede Stefano dan? Esmee vind ik juist een smerig spel spelen. 

redbulletje schreef op 10-04-2022 om 13:10:

[..]

Wie framede Stefano dan? Esmee vind ik juist een smerig spel spelen.

Helemaal eens 

redbulletje schreef op 10-04-2022 om 13:10:

[..]

Wie framede Stefano dan? Esmee vind ik juist een smerig spel spelen.

Ook eens!

Ik vind Esmee rete irritant! Dat gestook de hele tijd, ik denk dat dit haar de kop gaat kosten. 

Door dot programma weer zin om Weerwolven te spelen!

Gisteren pas gekeken. Ik vond het wel heel sneu dat de groep vrijwel unaniem Stella weg stemde. Het komt over alsof zij gewoon echt niet lekker in de groep lag en ze haar irritant vonden. Die moest weg of ze nu getrouwe was of niet.
overigens, is ze ook niet ‘mijn bloedgroep’ (mooi gezegd!) maar dit vind ik dan toch wel lastig om naar te kijken, merk ik. 

Overigens heb ik gedroomd dat mijn naam bij de overlijdensberichten in het plaatselijke suffertje stond en ik met mijn moeder een heel gesprek daarover had, hoe dat dan voor hun zou zijn als ik toch niet dood was. En ik was ook erg benieuwd wie er dan geschokt zou zijn als ik ineens dood was, terwijl ik echt al jaren weg ben uit dat dorp en geen contact meer heb met mensen van daar, buiten een enkel familielid om. 
gek hoe je hoofd met zoiets aan de wandel kan gaan in de nacht hè. 

Op de site van het AD een stuk over Esmee haar rol in de verraders en een post van haar Instagram.
https://www.ad.nl/show/esmee-van-kampen-woest-op-makers-de-verraders-misselijkmakend~ae883fa1/



?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

Ik las in een storie van een van de juice channels een dm gesprek hierover met Esmee.
Geen idee mee welk channel het was en de storie is natuurlijk ook al weg 
Het kwam er op neer dat Esmee degenen die haar wijze van spel (wat wij als tv-kijkers hebben gezien) beneden maats vonden, doorverwees naar Stefano.
Blijkbaar is dat dus "de persoon in kwestie" 

Aanvulling; het staat nog op de storie van Fawrynotsawry (geen idee hoe ik een screenshot moet maken) 

redbulletje

redbulletje

13-04-2022 om 14:14 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 13-04-2022 om 14:05:

Op de site van het AD een stuk over Esmee haar rol in de verraders en een post van haar Instagram.
https://www.ad.nl/show/esmee-van-kampen-woest-op-makers-de-verraders-misselijkmakend~ae883fa1/



?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

Ik las in een storie van een van de juice channels een dm gesprek hierover met Esmee.
Geen idee mee welk channel het was en de storie is natuurlijk ook al weg
Het kwam er op neer dat Esmee degenen die haar wijze van spel (wat wij als tv-kijkers hebben gezien) beneden maats vonden, doorverwees naar Stefano.
Blijkbaar is dat dus "de persoon in kwestie"

Aanvulling; het staat nog op de storie van Fawrynotsawry (geen idee hoe ik een screenshot moet maken)

Ze wordt hierdoor alleen maar nóg onsympathieker wat mij betreft. Ze was al sneaky achterbaks bezig door gelijk haar aangegane bondje aan Stephen te verraden. 

redbulletje

redbulletje

15-04-2022 om 23:07 Topicstarter

Hebben jullie al gekeken? Ik vond 't wel een geniale aflevering met leuke opdracht. Esmee was weer strontvervelend maar daar kunnen de Verraders gebruik van maken. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

16-04-2022 om 00:27

Ik vind de mannelijke verraders totaal niet sympathiek. Eens dat ook Esmée strontvervelend is. Ik vind er weinig leuke kandidaten bij zitten. Dionne en Steven zijn leuk en Irene en Babette een beetje.

Ik vind vooral Jamie erg onsympathiek, Stefano vind ik nog wel prima. Het hoort er ook wel een beetje bij denk ik, en Stefano doet dat in mijn ogen nog op een nette manier. Jamie heeft een nare vibe om zich heen hangen, vind ik. En Esmee is inderdaad bloedirritant

vandaag gekeken, vind dat Stefano en Jamie het spel echt goed Spelen. 
ik denk dat Babette vermoord is omdat ze geen zin had daar te blijven zonder haar man Joep die de vorige keer vermoord en dus naar huis is. 
Begint beetje te voelen als doorgestoken kaart als dat klopt. 
Esmee, tja dat lijkt me gewoon een enorm onzekere stuiterbal en daar ben ik nooit zo van, dat stuiter gedrag. 

esmee zit o.a wel op Stefano als die ineens iedereen mee krijgt dan ligt die er ineens uit. 

Hobbelster schreef op 16-04-2022 om 23:00:

vandaag gekeken, vind dat Stefano en Jamie het spel echt goed Spelen.
ik denk dat Babette vermoord is omdat ze geen zin had daar te blijven zonder haar man Joep die de vorige keer vermoord en dus naar huis is.
Begint beetje te voelen als doorgestoken kaart als dat klopt.
Esmee, tja dat lijkt me gewoon een enorm onzekere stuiterbal en daar ben ik nooit zo van, dat stuiter gedrag.

Joep en Babette zijn geen stel hè, alleen in GTST

rooiekater schreef op 16-04-2022 om 23:05:

esmee zit o.a wel op Stefano als die ineens iedereen mee krijgt dan ligt die er ineens uit.

Ik weet niet of zij nog iemand ergens in mee gaat krijgen. De afgelopen aflevering was ze wel erg hysterisch, met dat ze het spel had uitgespeeld, ze had de 5 verraders geïdentificeerd enzo... en nu weer haar persoonlijke vendetta tegen Sylvia.

Hoe leuk was Sylvia trouwens deze aflevering!! Ik lag echt in een deuk van hoe ze met haar make-up spiegeltje door Aken sloop 🤣

Hobbelster schreef op 16-04-2022 om 23:00:

vandaag gekeken, vind dat Stefano en Jamie het spel echt goed Spelen.
ik denk dat Babette vermoord is omdat ze geen zin had daar te blijven zonder haar man Joep die de vorige keer vermoord en dus naar huis is.
Begint beetje te voelen als doorgestoken kaart als dat klopt.
Esmee, tja dat lijkt me gewoon een enorm onzekere stuiterbal en daar ben ik nooit zo van, dat stuiter gedrag.

Vanavond ook teruggekeken en Jamie speelt het spel op zich prima maar hij vindt vooral zelf  geweldig hoe hij het doet, wat een zelfingenomen menneke 🤮

Esmee irriteert me mateloos, wat een thetrale persoonlijkheid.

Jammer dat daar zo veel aandacht naar dat soort BNers toe gaat. Ze worden alleen maar bevestigd in hun " gweldigheid". 

Vind Tijl ook vreselijk presenteren. Probeert dan iets spannend te vertellen maar spreekt monotoon en last te pas en te onpas pauzes in

t Is dat er ook wat mensen in zitten die ik wel goed trek, zoals Dionne, lange Frank en Toine, dat ik volgende keer misschien nog kijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.