Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens

Nou, echt! Jammer dat Pete er ook uit is nu.

https://www.gelderlander.nl/doetinchem/deze-quizfanaat-zit-bijna-altijd-in-publiek-van-de-slimste-mens~aa6530db/

Voor de geïnteresseerden een leuk stukje over de quiz fanaat die vaak in het publiek te vinden is.

Piratenkoningin schreef op 05-01-2022 om 20:58:

Ze hebben Wallie zo neergezet (rechts achter Maarten) dat ie bijna niet meer in beeld is. Hij had ook al drie afleveringen dezelfde trui aan, misschien waren ze daar even zat van

Vandaag was het idd goed zoeken naar Wally… 

Vooral in het begin was hij even in beeld daarna eigenlijk niet veel meer.

Schuin achter Philip kom je het vaak in beeld. 
In het stukje wat ik poste staat dat er 3 afleveringen per dag worden uitgezonden.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-01-2022 om 21:30

Ik heb gisteren een aflevering gezien van de Nederlandse uitzending met Maarten van Rossem als jurylid. Moet zeggen dat ik het gortdroge hap vond. 
Een presentator die al op pensioen moest zijn, vragen die zich toespitsten op Nederland; nee helemaal niet vermakelijk. 
En ik heb helemaal niets tegen Nederlanders, want Arjen Lubach mocht hier best wel winnen voor mij. 
Misschien iemand die de vergelijking kan maken met de Vlaamse uitzendingen.

Piratenkoningin schreef op 05-01-2022 om 21:24:

Nou, echt! Jammer dat Pete er ook uit is nu.

Ja, dat vind ik ook jammer! Het was toch Martin's laatste keer, dus ik had gehoopt dat Pete de finale zou winnen.

Rondstruiner schreef op 05-01-2022 om 21:34:

[..]

Ja, dat vind ik ook jammer! Het was toch Martin's laatste keer, dus ik had gehoopt dat Pete de finale zou winnen.

Ja vind ik ook jammer om dezelfde reden.

MidasWolf schreef op 05-01-2022 om 21:36:

[..]

Ja vind ik ook jammer om dezelfde reden.

Helemaal mee eens. Hij zat toch al wel in de finale.

Valdemar schreef op 05-01-2022 om 21:30:

Ik heb gisteren een aflevering gezien van de Nederlandse uitzending met Maarten van Rossem als jurylid. Moet zeggen dat ik het gortdroge hap vond.
Een presentator die al op pensioen moest zijn, vragen die zich toespitsten op Nederland; nee helemaal niet vermakelijk.
En ik heb helemaal niets tegen Nederlanders, want Arjen Lubach mocht hier best wel winnen voor mij.

Er zijn al eerder Belgische  forummers geweest die zich hierover verbaasden in dit topic. Nederlanders en Belgen vinden niet hetzelfde vermakelijk blijkbaar. Ik vind de Belgische versie juist niks, veel te platvloers. Ach, ieder zijn ding, over smaak valt niet te twisten.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar die dame die gisteren doorging ( Rosanne oid) vond ik niet leuk. Ik had gehoopt dat Pete zou winnen dat vond ik een leuke gast.

Dolfje schreef op 06-01-2022 om 19:08:

Ik weet niet of het aan mij ligt maar die dame die gisteren doorging ( Rosanne oid) vond ik niet leuk. Ik had gehoopt dat Pete zou winnen dat vond ik een leuke gast.

Ik had ook wat moeite met haar. Ze keek na ieder goed antwoord naar het publiek. En tijdens 3,6,9 probeerde ze een paar keer in discussie te gaan over het antwoord.

Granny71 schreef op 06-01-2022 om 19:35:

[..]

Ik had ook wat moeite met haar. Ze keek na ieder goed antwoord naar het publiek. En tijdens 3,6,9 probeerde ze een paar keer in discussie te gaan over het antwoord.

Ja dat bedoel ik. Irritant.

Valdemar schreef op 05-01-2022 om 21:30:

Is jullie versie dan niet toegespitst op Vlaanderen? Ik kijk ook 1 jaar gratis en dat gaat grotendeels over Vlaamse zaken. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-01-2022 om 20:30

redbulletje schreef op 06-01-2022 om 19:39:

[..]

Is jullie versie dan niet toegespitst op Vlaanderen? Ik kijk ook 1 jaar gratis en dat gaat grotendeels over Vlaamse zaken.

Goed punt, misschien valt het gewoon minder op als je zelf Vlaming/Nederlander bent. Ik heb de indruk dat in de Vlaamse versie meer algemene of internationale vragen gesteld worden, Merel en Arjen konden tenminste goed volgen.

Twee goede nieuwe kandidaten erbij, leuk! En Wally zit ook weer gewoon in beeld. Alles is weer zoals het hoort

Piratenkoningin schreef op 06-01-2022 om 21:00:

Twee goede nieuwe kandidaten erbij, leuk! En Wally zit ook weer gewoon in beeld. Alles is weer zoals het hoort

SIim gespeeld van Wouter!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.