Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens

Sherlock schreef op 24-08-2021 om 21:41:

Hoewel ik het niet erg vind dat Renée eruit ligt, vind ik het ergens toch vreemd dat er geen ‘straf’ staat op dat tijdrekken in de finale… Tsja, het was tactisch gespeeld maar op een gegeven moment werd het gewoon wachten op het juiste aantal seconden.

Ik vind dat ook jammer. Van mij mag dat er uit. Gewoon doorgaan tot het bittere einde en niet tactisch spelen.

En wie de "makkelijke" vragen krijgt weet je toch ook niet van te voren. Dat is willekeur. En daarbij is het maar een spelletje. Geen iq-test voor een baan ofzo.

Ik vind het niveau van de kandidaten echt bedroevend.

MrsMary schreef op 25-08-2021 om 16:50:

Ik vind het niveau van de kandidaten echt bedroevend.

Ja, vorige jaren zaten ze toch ook in de 500 punten enzo? 

Herfstappeltaart schreef op 25-08-2021 om 16:46:

[..]

Ik vind dat ook jammer. Van mij mag dat er uit. Gewoon doorgaan tot het bittere einde en niet tactisch spelen.

En wie de "makkelijke" vragen krijgt weet je toch ook niet van te voren. Dat is willekeur. En daarbij is het maar een spelletje. Geen iq-test voor een baan ofzo.

Maar als jij als degene met de minste seconden steeds als eerste antwoorden mag geven weet je toch al snel wel een antwoord te geven en is de kans dat je alsnog wint groot. Dan kunnen we het beter de domste mens met het meeste geluk gaan noemen. 

Sun.lover schreef op 25-08-2021 om 17:17:

[..]

Maar als jij als degene met de minste seconden steeds als eerste antwoorden mag geven weet je toch al snel wel een antwoord te geven en is de kans dat je alsnog wint groot. Dan kunnen we het beter de domste mens met het meeste geluk gaan noemen.

Maar dat laatste is het toch ook gewoon  . Het is gewoon een spelletje joh, geen intelligentie-test.

Bram was lekker op dreef, leuke aflevering!
Dit keer speelde Loes één keer wel, maar de tweede keer niet tactisch in de finale, maar ze won toch gelukkig.

Bram was terecht de slimste van de dag vind ik. Loes een goede terechte tweede.

Misschien was ik bij Bram wat te voorbarig met hem beoordelen.Ik vond dat je hem er nu prima bij kon hebben. 

Rondstruiner schreef op 25-08-2021 om 21:32:

Bram was lekker op dreef, leuke aflevering!
Dit keer speelde Loes één keer wel, maar de tweede keer niet tactisch in de finale, maar ze won toch gelukkig.

Dat ging ook maar net goed voor haar. Maar ik vind het wel terecht dat ze door is.

Zeker waar, maar in het spel was het verschil in punten wel een stuk groter.
Zohair speelde veel punten van Loes weg doordat hij steeds mocht beginnen.

Ik zou het ook niet verkeerd vinden wanneer de beurten/vragen om en om gesteld worden aan de kandidaten.
Waarbij de speler met de minste punten de eerste vraag krijgt, waardoor deze alsnog een licht voordeel heeft in het begin van het finale spel.

Zohair liet zijn seconden op het laatst weglopen omdat die zijn ogen stijf dicht had!?! 

ik blijf die bram een irritant ventje vinden.

Blij dat Bram weer terug is! En niveau is vandaag wel weer hoger gelukkig!

Roze_Hommel schreef op 25-08-2021 om 23:07:

Blij dat Bram weer terug is! En niveau is vandaag wel weer hoger gelukkig!

Zeker wat is dat fijn! En inderdaad, ik vond Bram eerst niet zo leuk, maar ondertussen heeft hij een plekje in mijn hart. 

Vanavond Joost!!!

Ik vond en vind Bram nog steeds een leuke slimme gast. Hij is luidruchtig maar sympathiek in mijn ogen. Zelfs Maarten kan hem goed hebben, dat zie je aan zijn  gezicht 

Herfstappeltaart schreef op 26-08-2021 om 08:10:

Ik vond en vind Bram nog steeds een leuke slimme gast. Hij is luidruchtig maar sympathiek in mijn ogen. Zelfs Maarten kan hem goed hebben, dat zie je aan zijn gezicht

Ja, Maarten zag ik ook af en toe soort van glimlachen

Ik denk dat Loes er vanavond uit gaat. Daarna weet ik echt niet voor wie ik moet zijn, want ik vind ze alle drie echt heel erg leuke kandidaten, en gun het ze ook alle drie. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.