Media en cultuur
Meerkat
12-07-2021 om 17:53
De Slimste Mens
Volgens mij was hier nog geen topic over op dit forum toch? Vanavond begint het weer! Ik zag ergens een aantal namen van mensen die mee gaan doen dit seizoen: superleuk, ben heel benieuwd hoe een aantal van hen uit de verf komen. Ik las onder andere Ellen ten Damme, Marc Marie Huijbrechts, Daphne Deckers, Barbara Barend, de voorzitter van Volt, Bert Visscher en Najib Amhali.
Wie gaat er ook kijken?
Lotte35
13-08-2021 om 22:16
Ik vind, in tegenstelling tot bijna iedereen, Joost helemaal niet leuk.
Jammer dat Ellen er meteen uit is.
zakchips
13-08-2021 om 22:45
Nick vind ik ook niet leuk nee. Steeds zo stoer doen en ondertussen is hij ook echt niet zo goed.
Ellen vind ik een aparte vrouw.
MidasWolf
16-08-2021 om 21:28
Joost had niet echt zijn dag.
Nick kon daar handig op inspelen.
Joost maakte wel echt duidelijk gebruik van de seconden regels.Een aantal seconden wachten om te passen tot daar aan toe en tactisch, maar echt 20/25 Seconden opvullen met pure onzin voor tactisch voordeel vind ik niet echt sieren als ik eerlijk ben. Beetje tactiek ben ik niet vies van maar dit was voor mij wel randje.
Lastig om daar echt regels aan te verbinden. Met regels los je ook niet alles op.
Daar wordt het ook niet altijd fijner van.
Roze_Hommel
16-08-2021 om 21:31
Ik vond het wel sterk gespeeld van Joost, moet spannend zijn om zoveel seconden weg te zien tikken. Maar slim gedaan. Ik snap alleen niet dat Nick er nog steeds in zit, vind hem nooit echt goed spelen.
MidasWolf
16-08-2021 om 21:37
Roze_Hommel schreef op 16-08-2021 om 21:31:
Ik vond het wel sterk gespeeld van Joost, moet spannend zijn om zoveel seconden weg te zien tikken. Maar slim gedaan. Ik snap alleen niet dat Nick er nog steeds in zit, vind hem nooit echt goed spelen.
Nick had deze aflevering mazzel dat zijn tegenstanders ook niet echt sterk waren.
Met die vraag over eten vond ik hem ook niet sterk (kip) zo moeilijk was die vraag ook niet.
Mevrouw75
16-08-2021 om 21:42
MidasWolf schreef op 16-08-2021 om 21:37:
[..]
Nick had deze aflevering mazzel dat zijn tegenstanders ook niet echt sterk waren.
Met die vraag over eten vond ik hem ook niet sterk (kip) zo moeilijk was die vraag ook niet.
Ik zou het ook niet weten. Als vegetariër bestel ik altijd maar Tjap tjoy omdat dat groenten is. Daar zit in mijn bestelling nooit kip in en ik ben ook nooit heel expliciet daarin.
Rondstruiner
16-08-2021 om 21:48
MidasWolf schreef op 16-08-2021 om 21:28:
Joost had niet echt zijn dag.
Nick kon daar handig op inspelen.
Joost maakte wel echt duidelijk gebruik van de seconden regels.Een aantal seconden wachten om te passen tot daar aan toe en tactisch, maar echt 20/25 Seconden opvullen met pure onzin voor tactisch voordeel vind ik niet echt sieren als ik eerlijk ben. Beetje tactiek ben ik niet vies van maar dit was voor mij wel randje.
Lastig om daar echt regels aan te verbinden. Met regels los je ook niet alles op.
Daar wordt het ook niet altijd fijner van.
Ik snapte het wel, hij wil natuurlijk niet op de valreep eruit. Morgen is zijn 7e keer toch? Als iemand dat nou de eerste keer doet, vind ik het weer anders. Hij heeft al laten zien dat hij in de finale hoort, had vandaag gewoon zijn dag niet nee.
Herfstappeltaart
16-08-2021 om 21:49
Rondstruiner schreef op 16-08-2021 om 21:48:
[..]
Ik snapte het wel, hij wil natuurlijk niet op de valreep eruit. Morgen is zijn 7e keer toch? Als iemand dat nou de eerste keer doet, vind ik het weer anders. Hij heeft al laten zien dat hij in de finale hoort, had vandaag gewoon zijn dag niet nee.
Eens. Hij heeft gewoon tactisch gespeeld en dat mag. Ik vind hem sympathiek.
Rondstruiner
16-08-2021 om 21:50
Mevrouw75 schreef op 16-08-2021 om 21:42:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Als vegetariër bestel ik altijd maar Tjap tjoy omdat dat groenten is. Daar zit in mijn bestelling nooit kip in en ik ben ook nooit heel expliciet daarin.
Ik ken tjap tjoy ook alleen als groentegerecht, dus zou ook niet aan kip, of welk soort vlees dan ook, denken.
MidasWolf
16-08-2021 om 21:52
Herfstappeltaart schreef op 16-08-2021 om 21:49:
[..]
Eens. Hij heeft gewoon tactisch gespeeld en dat mag. Ik vind hem sympathiek.
Het is ook niet zo dat ik geen sympathie voor hem heb. Vind hem juist prima.
Muurbloem1985
16-08-2021 om 21:52
Ik zal wel conservatief zijn, dat die kerel daar in een korte jurk ging zitten vond ik raar.
MidasWolf
16-08-2021 om 21:54
Rondstruiner schreef op 16-08-2021 om 21:48:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Joost heeft wel laten zien in de afgelopen afleveringen dat hij wel veel weet.
En graag nog even doorgaat.
Rondstruiner
16-08-2021 om 21:58
Muurbloem1985 schreef op 16-08-2021 om 21:52:
Ik zal wel conservatief zijn, dat die kerel daar in een korte jurk ging zitten vond ik raar.
Dan ben je wel conservatief ja. Wat kan het jou schelen wat de beste man aan heeft?
Dolfje
16-08-2021 om 22:05
Man of vrouw maakt me niet uit maar die jurk was veel te kort, lijkt me gewoon niet prettig zitten.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.