Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens

Herfstappeltaart schreef op 03-08-2021 om 14:41:

[..]

Wat bedoel je daar nu mee? Ze is gewoon een bekende Nederlander, zoals alle andere kandidaten bij De Slimste.

Van de meeste deelnemers dit seizoen had ik (en heel veel met mij) nog nooit gehoord.

Heel wat mensen die nu meedoen hopen juist bekend te worden dankzij  deelname.

noemmijmaarsuus schreef op 03-08-2021 om 14:45:

[..]

Van de meeste deelnemers dit seizoen had ik (en heel veel met mij) nog nooit gehoord.

Heel wat mensen die nu meedoen hopen juist bekend te worden dankzij deelname.

Ik heb meer het idee dat de "superbekende" Nederlanders op zijn en nu de laag met "iets minder bekende Nederlanders" wordt aangeboord. En een vrij nieuwe politica hoort daarbij. Net als die man van Volt.

noemmijmaarsuus schreef op 03-08-2021 om 14:22:

De verschrikkelijke Caroline van de Plas heeft zich ook weer in de kijker weten te zetten.
Naar mens met een nare boodschap en ook nog eens heel onaantrekkelijk om te zien.
Haar uiterlijk weerspiegelt haar innerlijk, helaas.

Niet oké dit 

Die BBB vind ik drie keer niks, maar het is zo laag om over iemands uiterlijk te beginnen. Gewoon niet doen. 

Wij zeiden hier vorige week een keer tegen elkaar ipv de BN'ers zouden ze een keer een editie moeten  maken met mensen uit verschillende beroepsgroepen/provincies ofzo

Ik verdiep me alleen in politiek rondom de verkiezingen, en hoor zo nu en dan wat op het nieuws. De hele BBB weet ik dus niks over te zeggen maar ik vond haar in het spel overkomen als een gewone prima vrouw met best parate kennis.

noemmijmaarsuus schreef op 03-08-2021 om 14:22:

De verschrikkelijke Caroline van de Plas heeft zich ook weer in de kijker weten te zetten.
Naar mens met een nare boodschap en ook nog eens heel onaantrekkelijk om te zien.
Haar uiterlijk weerspiegelt haar innerlijk, helaas.

Wat een naar en onaantrekkelijk bericht.

irritant mens die Caroline. Hoop dat ze naar huis moet.

Netjes van Loes, vanaf de derde positie in het laatste spel nog de slimste van de dag worden. Verassende wending voor mij.

Mooi zo!

ButterCup schreef op 04-08-2021 om 21:17:

irritant mens die Caroline. Hoop dat ze naar huis moet.

U wenst wij draaien.
Toch scheelde het niet veel.
Ze verloor nipt.

Hoewel ik Caroline niet als irritant ervaar, ben ik  blij dat Lisa door is.Toch iets meer verdiend in mijn ogen.

Ik vind Caroline erg leuk, jammer dat ze er nu uit ligt, maar ze heeft eervol verloren tegen wellicht de uiteindelijke winnaar. 

redbulletje schreef op 04-08-2021 om 21:24:

Ik vind Caroline erg leuk, jammer dat ze er nu uit ligt, maar ze heeft eervol verloren tegen wellicht de uiteindelijke winnaar.

Caroline vind ik ook wel wat hebben.
Lisa maakt zeker kans.
De finale week is al zo goed als zeker voor haar.

MidasWolf schreef op 04-08-2021 om 21:23:

[..]

U wenst wij draaien.
Toch scheelde het niet veel.
Ze verloor nipt.

Hoewel ik Caroline niet als irritant ervaar, ben ik blij dat Lisa door is.Toch iets meer verdiend in mijn ogen.

Ik ook, dat zou ik echt jammer hebben gevonden als Lisa er uit zou zijn gegaan. Maar Caroline was een sportieve verliezer.

Rondstruiner schreef op 04-08-2021 om 21:35:

[..]

Ik ook, dat zou ik echt jammer hebben gevonden als Lisa er uit zou zijn gegaan. Maar Caroline was een sportieve verliezer.

Helemaal mee eens.

Ik had het Carolyn ook gegund, lief wijs mens, maar ik ben wel superblij dat Lisa door is. Als Lisa nu had verloren was dat onterecht geweest.

Heel sportief van Carolyn zoals ze sprak over Lisa.

Nou die Caroline viel wmb aardig door de mand als 'politica'. Die doet maar wat en is slecht op de hoogte. Die moet het vooral hebben van dat ze trekker kan rijden, nou nou poe poe, doe ik al sinds me 5de of zo. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.