Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy
Taartjes
08-05-2022 om 21:20
Ik sta wel achter de 'theorie' van Rob eerlijk gezegd. Je kan wel eerst de diepte in en daarna elkaar aantrekkelijk gaan vinden. Maar aangezien Wendy daar niet in gelooft, wordt het inderdaad niks meer.
Brabeau
08-05-2022 om 21:22
Taartjes schreef op 08-05-2022 om 21:20:
Ik sta wel achter de 'theorie' van Rob eerlijk gezegd. Je kan wel eerst de diepte in en daarna elkaar aantrekkelijk gaan vinden. Maar aangezien Wendy daar niet in gelooft, wordt het inderdaad niks meer.
Ik niet, je schrijft (lijkt mij) ook niet naar een boer als je hem qua uiterlijk niet interessant vind.
Due-scimmie
08-05-2022 om 21:51
Ik loop nog iets achter maar ik vind Sander zo'n lieverd 🥰. Als het met Janine niks wordt, zal hij vast wel veel berichten krijgen.
Friezinnetje
08-05-2022 om 21:55
Due-scimmie schreef op 08-05-2022 om 21:51:
Ik loop nog iets achter maar ik vind Sander zo'n lieverd 🥰. Als het met Janine niks wordt, zal hij vast wel veel berichten krijgen.
ja, die is echt lief en rustig. Dat moet wel met Janine
Due-scimmie
08-05-2022 om 21:59
Iemand met olifantengeheugen die weet of het nu allemaal gekozen personen zijn die in die eerste afleveringen de brief ook voorlezen?
Meen dat Wendy en Maud beiden de brief voorlazen hardop in zo'n filmpje maar weet het van de andere 3 niet meer.
-Nienke-
08-05-2022 om 22:03
Ik ben helemaal bij! Wat zijn Hans en Annette intens lief samen . Het is ze zo gegund! Ook Jouke en Karlijn vind ik helemaal leuk. Dat komt echt wel goed allebei!
Ik hoop zó dat Janine en Sander eruit komen samen. Dat wordt voor mij de cliffhanger van volgende week. Rob en Wendy:
-Nienke-
08-05-2022 om 22:04
Due-scimmie schreef op 08-05-2022 om 21:59:
Iemand met olifantengeheugen die weet of het nu allemaal gekozen personen zijn die in die eerste afleveringen de brief ook voorlezen?
Meen dat Wendy en Maud beiden de brief voorlazen hardop in zo'n filmpje maar weet het van de andere 3 niet meer.
Sander was ook al heel vroeg (veel) in beeld, het zou best eens kunnen dat we hem ook z’n brief hoorden voorlezen. Van Wendy weet ik het trouwens niet meer, van Maud zeker wél!
_Arianna_
08-05-2022 om 22:09
Jouke en Karlijn zijn leuk samen. Hans en Annette ook.
Ik vind het knap van Janine dat ze begint te praten.
Due-scimmie
08-05-2022 om 22:15
-Nienke- schreef op 08-05-2022 om 22:04:
[..]
Sander was ook al heel vroeg (veel) in beeld, het zou best eens kunnen dat we hem ook z’n brief hoorden voorlezen. Van Wendy weet ik het trouwens niet meer, van Maud zeker wél!
Heb net stukje van die aflevering teruggekeken en bij Janine kregen we eerst Christiaan in beeld. Heb ergens ook in mijn geheugen dat we Karlijn ook snel zagen bij Jouke
Fleurtje_5
09-05-2022 om 01:02
Due-scimmie schreef op 08-05-2022 om 21:51:
Inderdaad, wat een leuke aardige kerel.
Fleurtje_5
09-05-2022 om 01:08
_Arianna_ schreef op 08-05-2022 om 22:09:
Jouke en Karlijn zijn leuk samen. Hans en Annette ook.
Ik vind het knap van Janine dat ze begint te praten.
Hans en Annette zijn zo leuk samen. Jouke en Karlijn ook, Janine en Sander zijn ook leuk samen, maar Janine weet dat zelf nog niet.
En goed van Evert dat hij met zijn geslotenheid toch maar efkes zei dat hij van Maud houd.
Ben benieuwd hoe het met Evert en Maud gaat. Ik hoop zó dat hij zich goed blijft voelen en zich niet overdonderd voelt.
Met Rob heb ik te doen, hij wilt het allemaal zo goed en romantisch, en dan kiest hij Wendy die dat allemaal niet voelt. Vraag me af waarom Wendy überhaupt die brief heeft geschreven. Want ,als ik me niet vergis, heeft Rob haar destijds gekozen nav van Wendy's brief die hem raakte.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.