Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Leuke aflevering weer. Wat jammer dat Bernice het zichzelf zo moeilijk maakt.

Friezinnetje

Friezinnetje

17-09-2023 om 22:00 Topicstarter

alhambra schreef op 17-09-2023 om 21:56:

Leuke aflevering weer. Wat jammer dat Bernice het zichzelf zo moeilijk maakt.

ja, maar met zoveel brieven is het ook heel lastig om te kiezen. Denk toch dat je bang bent, de juiste niet uit te nodigen. Of 10 uit te kiezen en daar ziet ie niet bij.. 

Jaaaa, ook gekeken! Ik vind de boeren deze keer eigenlijk allemaal wel leuk, dus inderdaad leuk om ze allemaal te volgen.

Ik hoop wel dat Haico die stomme muts nog een keer van z’n hoofd gaat doen. Zo zonde!

Friezinnetje schreef op 17-09-2023 om 22:00:

[..]

ja, maar met zoveel brieven is het ook heel lastig om te kiezen. Denk toch dat je bang bent, de juiste niet uit te nodigen. Of 10 uit te kiezen en daar ziet ie niet bij..

Nou, dat lijkt mij inderdaad ook ongeveer onmogelijk. 430 is ook wel bizar veel! 

[..]

Klopt. Ik denk alleen dat ze het ook bij 50 brieven gehad had.

[..]

Misschien is ze wel bang dat hij er wel bij zit, en dat ze dan niet zo goed weet wat ze ermee moet. 

Tippex schreef op 17-09-2023 om 21:45:

Vanwege de vreselijke presentatrice kijk ik niet. Te bijdehand, onvriendelijk en zichzelf geweldig vinden.

Ik ben ook geen fan van haar.. Maar ik vind het programma te leuk om om die reden niet te kijken! Zonde

ooooo, was dat vandaag??    helemaal gemist. Morgen maar terugkijken dus. 

-Nienke- schreef op 17-09-2023 om 22:05:

[..]

Nou, dat lijkt mij inderdaad ook ongeveer onmogelijk. 430 is ook wel bizar veel!

Pff echt wel  Dan kun je er beter een stuk of 50 hooguit hebben, lijkt mij

-Nienke- schreef op 17-09-2023 om 22:05:

[..]

Moet je nagaan in de Nederlandse editie van BZV gaan ze soms richting de 1000 brieven. Dat is ook niet leuk meer. 40-100 brieven is een keer leuk. Want dat heb je de keuze, maar is het ook niet overweldigend. 

Ha! Een BZV topic!  ik vond het voorstukje waarbij je de matches van voorgaande jaren voorbij zag komen zo leuk.
De brievenaflevering vind ik altijd nog wat saai, vanaf volgende week begint de actie, met de speeddates. Inderdaad gaat het met Bernice een zware kluif worden, nu al moeilijk doen terwijl ze nog geen één jongen gesproken heeft. Ben benieuwd…

Ik ben ook heel benieuwd naar Haico, volgens mij is de dame met de mooie bruine ogen nu al zijn favoriet!

ik vind Haico helemaal leuk, maaar dat hoofddeksel mag verdwijnen  inderdaad haha!

Bernice kan ik niets mee en ik snap persoonlijk ook niet dat ze zoveel brieven gekregen heeft. Misschien zie ik het gewoon niet maar ik heb geen uitstraling gezien, behalve een erg ongemakkelijke uitstraling nav de brieven. Denk ook dat een niet-Fries persoon die daartussen belandt het lastig gaat krijgen, en de Friese taal die daar thuis gesproken wordt en het Zweeds in het land zelf.

Bij Piet zie ik het helemaal gebeuren, volgens mij had die een paar goeie matches!

Wat was het weer leuk om te kijken naar BzV. Wat een leuke kandidaten.

Bernice lijkt nóg onzekerder dan dat de schapenboerin Janine was.

zijn-ze-nog-samen-zo-gaat-het-met-boerin-janine-en-sander-uit-boer-zoekt-vrouw.webp

Maar daar kwam het uiteindelijk wel goed.

https://www.libelle.nl/shownieuws/zijn-ze-nog-samen-zo-gaat-het-met-boerin-janine-en-sander-uit-boer-zoekt-vrouw~b15780eb/

Bernice doet me ook een beetje denken aan Annemiek (geloof ik?) van een paar seizoenen geleden  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.