Media en cultuur
Friezinnetje
27-03-2023 om 13:51
Boer zoekt Vrouw 2023
Op zondag 9 april start het nieuwe seizoen weer van BzV. De boeren worden dan weer voorgesteld en kunnen er weer brieven geschreven worden.
In dit dertiende seizoen maken we kennis met boeren in de leeftijd van begin 20 tot in de 60 jaar. De een is een paar jaar geleden zijn boerenbedrijf gestart en de ander is als jong kind met het hele gezin geëmigreerd naar het buitenland. De een kan niet zonder zijn paarden en de ander vindt in alle vroegte lopen over de akkers het mooiste wat er is. Een ding hebben ze gemeen: het zijn allemaal hardwerkende mensen die iemand missen om hun dag mee door te nemen, samen te genieten en een leven op te bouwen.
V.l.n.r. op de foto :
Piet, 63, Duitsland : vleesvee (uitgenodigd: Anke, Eugenie, Adrie, Inge, Gea)
Claudia, 57, Frankrijk: melkvee (uitgenodigd: Marcel, Paul, Bob, Jan Willem, Rene)
Haico, 43, Denemarken : melkvee (uitgenodigd: Nouk, Melanie, Jasmijn, Ellen, Wendy)
Bernice, 23, Zweden, melkvee (uitgenodigd: Victor, Ype Jacob, Johan, Johan en Yorick)
Richard, 33, Slowakije, akkerbouw (uitgenodigd: Daisy, Doreen, Robin, Marlies, Marijke)
Zondag 17 september, 20.25 - 21.30 uur NPO 1!
Beterlaat2021!
28-03-2023 om 10:10
Ik lees dat Tommy, de labradoodle van Yvon recent ernstig verwond is tijdens een wandeling, door een 'enorm grote hond'. Er zijn foto's van een modderige Tommy met grote wonden. Kritieke toestand.
Ik zal ze hier maar niet plaatsen.
Duimen voor beterschap.
Verschrikkelijk om zoiets mee te maken.
Koekie1980
29-03-2023 om 12:36
En "maar" 5 boeren die allemaal meedoen in het programma ipv 10 waarvan de boeren met de meeste brieven doorgaan voor de camera en de rest op de achtergrond in de webserie.
Ik volg nu ook BzV België via de gratis VtM go app, ook echt heel leuk! Bij hen geen brieven, alle briefschrijvers worden aan de boer voorgesteld en aan het eind van de middag mogen ze er zoveel of -weinig kiezen als ze zelf willen. Dus in die middag moeten ze zelf zoveel mogelijk info achterhalen over hun "kandidaten"
Schemerlampje
29-03-2023 om 13:19
Koekie1980 schreef op 29-03-2023 om 12:36:
En "maar" 5 boeren die allemaal meedoen in het programma ipv 10 waarvan de boeren met de meeste brieven doorgaan voor de camera en de rest op de achtergrond in de webserie.
Ik volg nu ook BzV België via de gratis VtM go app, ook echt heel leuk! Bij hen geen brieven, alle briefschrijvers worden aan de boer voorgesteld en aan het eind van de middag mogen ze er zoveel of -weinig kiezen als ze zelf willen. Dus in die middag moeten ze zelf zoveel mogelijk info achterhalen over hun "kandidaten"
Maken ze daar dan geen voorselectie in? Er zijn wel eens boeren met 1000 brieven, dat is toch geen doen om daar in één middag kennis mee te maken?
Fleurtje_5
29-03-2023 om 15:31
Foto RTL-Boulevard
Leuk. Ik moest wel even googlen of dit Yvon Jaspers is. Ik vind haar hier vreemd opstaan.
Knutselkei
29-03-2023 om 15:41
Beterlaat2021! schreef op 28-03-2023 om 10:10:
Ik lees dat Tommy, de labradoodle van Yvon recent ernstig verwond is tijdens een wandeling, door een 'enorm grote hond'. Er zijn foto's van een modderige Tommy met grote wonden. Kritieke toestand.
Ik zal ze hier maar niet plaatsen.
Duimen voor beterschap.
Verschrikkelijk om zoiets mee te maken.
ja las t ook,erg he. Vond t altijd zo grappig dat ie lekker mee sjokte. Hopelijk knapt ie goed op
Koekie1980
29-03-2023 om 19:41
Schemerlampje schreef op 29-03-2023 om 13:19:
[..]
Maken ze daar dan geen voorselectie in? Er zijn wel eens boeren met 1000 brieven, dat is toch geen doen om daar in één middag kennis mee te maken?
Ja vast wel door de redactie of door de boer maar zonder de fotos misschien? Want de boeren weten op de eerste meeting niks van hun. Nog geen naam, beroep, hobbies je f evt kinderen. En ze hebben t ook niet over brieven verder in t proces?
HAHA!wait..what
29-03-2023 om 20:27
Knutselkei schreef op 29-03-2023 om 15:41:
[..]
ja las t ook,erg he. Vond t altijd zo grappig dat ie lekker mee sjokte. Hopelijk knapt ie goed op
Ja, zo lief 🥰 ik had eerst niet door dat het haar hond was die de hele tijd mee was.. Dus ik zei toen een keer tegen man; goh, dat ras is wel érg populair he? Ik zie m bij bijna elke boer..
Hopelijk knapt hij snel op inderdaad, arm ding..
Yumi
09-04-2023 om 15:19
Friezinnetje schreef op 09-04-2023 om 15:07:
vanavond de kennismaking met de boeren!!
Bedankt, was het helemaal vergeten... leuk!
Sunshinee
09-04-2023 om 21:46
Vrijevlinder schreef op 27-03-2023 om 17:10:
Ik heb er zin in. Maar het is eerst voorstellen en dan zal er maanden overheen gaan. Weet iemand wanneer het 'echt' begint?
Friezinnetje, als straks de deelnemers bekend staan, plaats je dan een foto met namen erbij? Dan weten we tenminste wie wie is.
3 september begint het 'echt'
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.