Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Fiorah schreef op 11-02-2024 om 23:22:

[..]

Oh laat je me weten wat je ervan vond? Ik sta in de wachtrij bij de bieb voor dit boek.

Zeker. Ik stuur in dit topic een update.

bezig in in steen gebrand van Rebecca Yarros. Grote hit op tiktok en tot nu snap ik wel waarom. Past goed in het rijtje van Harry Potter, Hungergames, Divergent, Scholomance 

Fiorah schreef op 11-02-2024 om 23:22:

[..]

Oh laat je me weten wat je ervan vond? Ik sta in de wachtrij bij de bieb voor dit boek.

Update: ik ben op de helft. Heerlijk wesleesboek. Benieuwd wat het verhaal verder nog gaat brengen. Ik ben vrij dus ik denk dat ik het vandaag wel uit lees.

MildredRatched schreef op 12-02-2024 om 08:36:

bezig in in steen gebrand van Rebecca Yarros. Grote hit op tiktok en tot nu snap ik wel waarom. Past goed in het rijtje van Harry Potter, Hungergames, Divergent, Scholomance

Ik dacht eerst “is dat nou een nieuw boek” maar ik heb deze in het Engels gelezen/geluisterd en daardoor de Nederlandse titel niet zo in mijn hoofd. 

Ik lees nu het tweede deel van de mars trilogie van Pierce Brown. Leest fijn weg. 

bezig in in steen gebrand van Rebecca Yarros. Grote hit op tiktok en tot nu snap ik wel waarom. Past goed in het rijtje van Harry Potter, Hungergames, Divergent, Scholomance

Deze heb ik vorige week gelezen en ik snap ook de hype.

Afgelopen weekend begonnen in het 2e deel (Een ijzeren vlam) en daar zit ik nog niet echt in.

De nakomer door Jean Korelitz.

Het kan mij niet boeien, dus ik ga wat anders uitzoeken bij de bieb.

Mick87 schreef op 11-02-2024 om 22:44:

Ik begin nu in Ga als een rivier van Shelly Read

O, die vond ik echt prachtig! Heel mooi meeslepend verhaal ❤️.

Ik vind de hype een tikje overdreven. Op zich geen slecht verhaal maar vond het af en toe wel wat langdradig, zeker naar het einde toe. 
Ik heb in ieder geval al wel tig betere boeken gelezen. 

Ik lees nu bloedlijn van Simone vd Vlugt

Mick87 schreef op 11-02-2024 om 00:01:

ik zie trouwens dat Kristin Hannah binnenkort met een nieuw boek komt : De Vergeten vrouwen. het gaat over de rol van vrouwen in de Vietnam oorlog. Nu vind ik al haar boeken vaak goed. En het is historisch met sterke vrouwen in de hoofdrol. Dus deze aankomende titel spreekt me ook erg aan.

zag hem laatst ook voorbij komen en gaat meteen op de lijst

-Nienke- schreef op 12-02-2024 om 17:46:

[..]

O, die vond ik echt prachtig! Heel mooi meeslepend verhaal ❤️.

Ja ik hou er van. Heerlijk boek

Verloren meisjes , van Angela Mersons is weer uit., volgende deel gereserveerd. Nu eens kijken wat er nog op de reader staat of in de kast

Mick87 schreef op 12-02-2024 om 23:41:

[..]

Ja ik hou er van. Heerlijk boek

Fijn, ik kijk ernaar uit ❤️

Fiorah schreef op 13-02-2024 om 15:55:

[..]

Fijn, ik kijk ernaar uit ❤️

Ik heb hem net uit.

Heerlijk boek. Aanrader dus.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.