Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

ik lees nu de poppenmeester van Sam Holland, leest makkelijk weg .

Ik lees nu The Seven husbands of Evelyn Hugo (Taylor Jenkins Reid). Wat een heerlijk boek! Ook in het Engels, heel makkelijk weg te lezen. 

-Nienke- schreef op 17-03-2025 om 21:23:

Ik lees nu The Seven husbands of Evelyn Hugo (Taylor Jenkins Reid). Wat een heerlijk boek! Ook in het Engels, heel makkelijk weg te lezen.

Fijn boek he?

Ik vind die Stem uit het bos, behoorlijk taai. Wil eigenlijk wel weten wat er gebeurd is, maar nog n paar 100 bladzij lezen? ik weet het niet.
Lees nu De schreeuwende wenteltrap, van Jonathan Stroud. Volgens mij heb ik m ooit lang gelden gelezen,. maar het staat me ook bij dat er vervolgdelen waren die t5oen niet op de bieb aanwezig waren.

Regendrup.

Regendrup.

18-03-2025 om 11:03 Topicstarter

Ik lees nu De 20 van Sam Holland. Begreep pas later dat er eigenlijk een deel aan voorafgaat, De Echoman. Die heb ik dus nog niet gelezen. 

Het wilde eiland van Karen Swan. Het vijfde boek deze vakantie.

-Nienke- schreef op 17-03-2025 om 21:23:

Ik lees nu The Seven husbands of Evelyn Hugo (Taylor Jenkins Reid). Wat een heerlijk boek! Ook in het Engels, heel makkelijk weg te lezen.

Heerlijke boeken schrijft zij inderdaad!

Ik ben begonnen in The salt path. Lekker dun boekje, ben benieuwd of het de hype waard is. Ik zag dat het verfilmd wordt met Gillian Anderson in de hoofdrol. Die film wil ik wel zien want ben dol op wandelfilms. Maar ik moet van mezelf wel eerst het boek lezen.

Cala schreef op 18-03-2025 om 12:36:

[..]

Ik ben begonnen in The salt path. Lekker dun boekje, ben benieuwd of het de hype waard is. Ik zag dat het verfilmd wordt met Gillian Anderson in de hoofdrol. Die film wil ik wel zien want ben dol op wandelfilms. Maar ik moet van mezelf wel eerst het boek lezen.

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

Cala schreef op 18-03-2025 om 12:36:

[..]

Wow dat zal verwarrend worden, Gillian Anderson een keer niet in een erotische/broeierige rol. Ik vind het een mooi boek (ik heb alle drie de delen gelezen).

Ik ben begonnen in Vrij stroomt de rivier van Eleanor Shearer. Leest wel makkelijk, maar weet nog niet zo goed wat ik er van vind.

Angela Marsons, vergeten verleden. Kim Stone serie, deel 10 

Dolfje schreef op 18-03-2025 om 11:14:

Zo'n vakantie zou ik nu ook wel willen. Lekker veel lezen. Heerlijk. 

Het laatste voorjaar van Minke Douwesz. Ik vind de hoofdpersoon symaptiek. Verhaallijn niet zo dynamisch maar het leest wel fijn weg en ik ben wel benieuwd hoe de hoofdpersoon zich verder zal ontwikkelen. 

Dolfje schreef op 18-03-2025 om 11:14:

Heerlijke boeken! Helaas komt laatste deel (4) pas volgend jaar uit…

1. Net Niets ontgaat ons van Janke Reitsma uit. Een erg indrukwekkend boek.

Ik snap niet waarom die 1 voor bovenstaande staat trouwens.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor