Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Lali schreef op 15-03-2025 om 19:33:

[..] En is het niet gruwelijk? Ik durf Karin Slaughter eigenlijk niet te lezen, maar ben dol op whodunits.

Ik heb een maal een Karin Slaughter gelezen en dat was voor mij genoeg.

Is Slaughter niet Engels voor slachter? 

Ik ben nu profiel M van Hellen Fields aan het lezen. Hier las ik dat iemand het niet zo'n sterk boek vond maar ik vind het prima. Ben nu op 2/3e en wil graag verder lezen. 

Beterlaat2021! schreef op 16-03-2025 om 09:06:

[..]

Ik heb een maal een Karin Slaughter gelezen en dat was voor mij genoeg.

Is Slaughter niet Engels voor slachter?

Met Lars Kepler heb ik dat ook; één boek gelezen waar de hersen uitdropen...   🤮

(Life is too short to read books you don't like!)

Ben dol op Slaughter, zowel haarzelf als de boeken, leuk mens

Heb gisteren De laatste steen gekocht van Arlidge. Begint al goed

SuzyQFive schreef op 16-03-2025 om 11:16:

Ben dol op Slaughter, zowel haarzelf als de boeken, leuk mens

Heb gisteren De laatste steen gekocht van Arlidge. Begint al goed

Hee die had ik even gemist. Ik heb hem gereserveerd.

Fiorah schreef op 16-03-2025 om 11:30:

[..]

Ik ook! 

lees in bed Karen Swan, het Franse geheim...en probeer overdag me te consentreren in de boeken van yuval harari. Mijn man vind ze geweldig....En ik kom er niet zo in...

Ted68 schreef op 16-03-2025 om 13:49:

lees in bed Karen Swan, het Franse geheim...en probeer overdag me te consentreren in de boeken van yuval harari. Mijn man vind ze geweldig....En ik kom er niet zo in...

Franse geheim mooi boek, maar bij driekwart uit ging het meer richting Bouguetreeks.

Ik heb net Wat denkt u dokter van Rutger Verhoeff uit . Interessant geschreven en ook soms grappig. Nu ligt nog Als de wolven huilen van K. Hannah. Trekt me niet, terwijl ik nog geen zin heb gelezen 😉

Fiorah schreef op 16-03-2025 om 11:30:

[..]

Ik ook! 💃🏻

En de nieuwste van Lars Kepler (Nacht) ook.

Loulou39 schreef op 16-03-2025 om 14:03:

[..]

Ik ook! 💃🏻

En de nieuwste van Lars Kepler (Nacht) ook.

Die had ik óók gemist! Dank.

Maheiden schreef op 16-03-2025 om 10:35:

Ik ben nu profiel M van Hellen Fields aan het lezen. Hier las ik dat iemand het niet zo'n sterk boek vond maar ik vind het prima. Ben nu op 2/3e en wil graag verder lezen.

Ja ik was dat. Ik vind het het minst mooie boek van de drie. Maar ik begrijp wel waarom de opzet is zoals deze is. Is denk ik een typisch boek om vervolg verder in elkaar te zetten van de serie/series. Als je de perfecte serie leest van dezelfde schrijver komt de profiler uiteindelijk daar ook weer in terug. Die serie vond ik tof. Die is ook prima los van elkaar te lezen. 

ik las net het Boekenweekessay hèhè van Paulien Cornelisse en het was geweldig. Aanrader.

Ninoea schreef op 16-03-2025 om 16:48:

[..]

Ja ik was dat. Ik vind het het minst mooie boek van de drie. Maar ik begrijp wel waarom de opzet is zoals deze is. Is denk ik een typisch boek om vervolg verder in elkaar te zetten van de serie/series. Als je de perfecte serie leest van dezelfde schrijver komt de profiler uiteindelijk daar ook weer in terug. Die serie vond ik tof. Die is ook prima los van elkaar te lezen.

Van welke serie is dit een onderdeel? Op goodreads lijkt het te gaan om een los boek?

Ninoea schreef op 16-03-2025 om 16:48:

[..]

Ik heb de perfecte serie gelezen (mooi!) en ook de anderen ( Schaduwman en De kliniek). Is dat ook een serie? Dat heb ik niet door. Ik weet nog dat ik die ook wat tegen vond vallen vergeleken met de perfecte serie. Misschien had ik nu wat minder hoge verwachtingen. 

Schoondochter schreef op 16-03-2025 om 17:30:

ik las net het Boekenweekessay hèhè van Paulien Cornelisse en het was geweldig. Aanrader.

Die wil ik ook graag hebben maar uitverkocht. Er komt wel een herdruk.

Ik ben bezig in Robert Bryndza, Dwaalspoor

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor