Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Oooh man, ik heb Films die nergens draaien gelezen en ik moest huilen op het einde. En ik moet nooit echt huilen bij een boek, ook al raakt het me erg. Pfff.

Regendrup.

Regendrup.

02-06-2022 om 22:39 Topicstarter

Fiorah schreef op 02-06-2022 om 22:33:

Oooh man, ik heb Films die nergens draaien gelezen en ik moest huilen op het einde. En ik moet nooit echt huilen bij een boek, ook al raakt het me erg. Pfff.

Ik snap je helemaal. 

Regendrup. schreef op 02-06-2022 om 22:39:

[..]

Ik snap je helemaal.

Oh? Ben benieuwd.

Oooh man, ik heb Films die nergens draaien gelezen en ik moest huilen op het einde. En ik moet nooit echt huilen bij een boek, ook al raakt het me erg. Pfff.

O, ik was ook echt in tranen (maar ik moet best vaak huilen om boeken, eerlijk gezegd)! 

De zwarte wolvin uit. En dat eindigt natuurlijk met een cliffhanger. En dat boek moet nog geschreven of minstens vertaald worden. Vind oudere series toch handiger, dan kun je even vooruit

ik ben bezig in Myhtos, van Stephen Fry. Ik ben totaal niet ingelezen in die materie, maar het is vermakelijk en interessant!

Ik ben begonnen in De Engel des Doods van Jonathan Kellerman. 
Nog even afwachten hoe het verder gaat

Daar ben ik nu in bezig! 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

04-06-2022 om 10:11

Friezinnetje schreef op 04-06-2022 om 08:25:

Ik ben begonnen in De Engel des Doods van Jonathan Kellerman.
Nog even afwachten hoe het verder gaat

ben benieuwd wat je van deze schrijver vindt. De titel is trouwens wel deel 14 uit de Alex Delaware serie.

Bella Italia van Nicky Pellegrino. Leest makkelijk weg en je hoeft nergens over na te denken. Al die boeken eindigen toch hetzelfde, lekker voorspelbaar

Ik heb Gallant van V,E Schwab uit. Mooi boek en wat ziet het er prachtig uit. Scheen een speciale druk te zijn, en zelfs de zijkanten van de bladzijden was bedrukt. Is een YA boek, en je zou maar zo'n mooi boek cadeau krijgen op die leeftijd

nlies schreef op 04-06-2022 om 17:48:

Ik heb Gallant van V,E Schwab uit. Mooi boek en wat ziet het er prachtig uit. Scheen een speciale druk te zijn, en zelfs de zijkanten van de bladzijden was bedrukt. Is een YA boek, en je zou maar zo'n mooi boek cadeau krijgen op die leeftijd

Hee die heb ik vanmiddag op de kop getikt (de niet fancy versie). Ben benieuwd, hoe vond je het verhaal

Ik heb voor het eerst in tijden een boek níet uitgelezen: Bijna echt gebeurd van Liane Moriaty. Ik ergerde me echt rot aan de spanningsopbouw! Na een half boek was ik er klaar mee

Gisteren begonnen in De perfecte leugen (Jo Spain), tot zover een boeiend verhaal. Soort combinatie tussen thriller en psychologische roman. 

Cala schreef op 04-06-2022 om 18:28:

[..]

Hee die heb ik vanmiddag op de kop getikt (de niet fancy versie). Ben benieuwd, hoe vond je het verhaal

Ik vond het een leuk/goed verhaal. 

Ik ben halverwege het Cupcake Café van Jenny Colgan en ik vind het één van haar fijnste boeken (misschien omdat ik zo van koffiecaffeetjes en taartjes hou 😂).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.