Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Marcador
27-05-2022 om 16:35
Bezig in Perfecte Stilte van Helen Fields. De eerste drie delen een tijdje geleden ook gelezen en vind het echt een leuke serie.
Regendrup.
27-05-2022 om 16:39
Marcador schreef op 27-05-2022 om 16:35:
Bezig in Perfecte Stilte van Helen Fields. De eerste drie delen een tijdje geleden ook gelezen en vind het echt een leuke serie.
Ik ook!! Bijna 80% en dan ga ik meteen de volgende lezen denk ik. Zit er nu weer helemaal in.
-Nienke-
27-05-2022 om 17:45
Regendrup. schreef op 27-05-2022 om 16:39:
[..]
Ik ook!! Bijna 80% en dan ga ik meteen de volgende lezen denk ik. Zit er nu weer helemaal in.
Ik vind dit ook een top-serie! Heb net het vijfde deel verslonden.
Ik heb gisteren m’n eerste Kristin Hannah-boek uit. Wát een tranentrekker zeg! Ik bleef maar huilen. Wel prachtig geschreven en dus wel een aanrader, maar ik moest er echt even van bijkomen. Gisteren dus ook niet meer in een nieuw boek begonnen, dus straks eens rustig nadenken waar ik aan wil beginnen.
PriceyRook54
27-05-2022 om 18:00
-Nienke- schreef op 27-05-2022 om 17:45:
[..]
I
Ik heb gisteren m’n eerste Kristin Hannah-boek uit. Wát een tranentrekker zeg! Ik bleef maar huilen. Wel prachtig geschreven en dus wel een aanrader, maar ik moest er echt even van bijkomen. Gisteren dus ook niet meer in een nieuw boek begonnen, dus straks eens rustig nadenken waar ik aan wil beginnen.
Welke??
-Nienke-
27-05-2022 om 18:13
Ainne schreef op 27-05-2022 om 18:00:
[..]
Welke??
Verder dan de sterren. Het bleek officieel (vertelde iemand hier me ) het vervolg te zijn op een eerder boek, maar was prima zo te lezen.
Regendrup.
27-05-2022 om 19:06
[..]
Welke? De Nachtegaal? Die is namelijk inderdaad écht heel mooi!
En als het een andere is, dan wil ik die ook lezen haha.
Regendrup.
27-05-2022 om 19:07
-Nienke- schreef op 27-05-2022 om 18:13:
[..]
Verder dan de sterren. Het bleek officieel (vertelde iemand hier me ) het vervolg te zijn op een eerder boek, maar was prima zo te lezen.
Oh sorry deze had ik nog niet gelezen.
Ik heb inderdaad het eerste deel gelezen, dan start ik na de Perfecte serie met Verder dan de sterren!
PriceyRook54
27-05-2022 om 19:32
-Nienke- schreef op 27-05-2022 om 18:13:
[..]
Oh die titel ken ik nog niet, ik hou hem in gedachten!
Rogue
27-05-2022 om 21:02
[..]
mooi is die he ik was ook helemaal van slag
Taartjes
27-05-2022 om 22:31
Hoe lezen jullie boeken? Ik ben lid van de online bibliotheek, maar veel van wat jullie noemen, staat daar niet tussen. Kristin Hannah staat daar bijvoorbeeld helemaal niet op en van Helen Fields staan er alleen een paar luisterboeken op en geen leesboeken. Ook heb je dan soms dat delen van series missen.
Regendrup.
27-05-2022 om 22:41
Taartjes schreef op 27-05-2022 om 22:31:
Hoe lezen jullie boeken? Ik ben lid van de online bibliotheek, maar veel van wat jullie noemen, staat daar niet tussen. Kristin Hannah staat daar bijvoorbeeld helemaal niet op en van Helen Fields staan er alleen een paar luisterboeken op en geen leesboeken. Ook heb je dan soms dat delen van series missen.
Ik heb een Kobo Plus abonnement, en ook een jaarabonnement op BookChoice.
Kobo op dit moment alleen de ebook variant, maar ik denk eraan om ook de luistervariant erbij te nemen, ik merk door de BookChoice luisterboeken dat ik dat ook wel erg prettig vind.
Fiorah
27-05-2022 om 22:51
Ik lees alleen papieren boeken. Die leen ik van de bieb of koop ik in de boekhandel (ik doe een mix van beiden). Soms leen ik ze van anderen (liefst niet te vaak want dan voel ik me verplicht ze snel uit te lezen en terug te geven, behalve als ze van mijn vader of zijn vrouw komen). De bieb hier heeft veel omdat de hele regio samenwerkt, geen idee wat ze online hebben.
Trouvaille
28-05-2022 om 00:20
ik lees ook alleen papieren boeken, bijna allemaal op de kop getikt in de kringloopwinkel waar ik heb gewerkt. De prijzen varieerden van 0,50 tot 3 euro, en als personeel kreeg je ook nog korting. Heb 2 boekenkasten vol met alleen maar spannende boeken...