Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen.
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee?
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Avena
29-08-2021 om 11:03
Haantje79 schreef op 28-08-2021 om 20:42:
o neee Bert gaat nog meer schade aanrichten. Maar ik durf te wedden dat er zat vrouwen zijn die denken Bertje te kunnen gaan “redden” ondanks dat heel Nederland heeft kunnen zien hoe hij is.
Wat voor schade? Hij heeft een idee om in zijn B&B singles te gaan ontvangen die daar met elkaar kunnen kennismaken. Een soort First Dates Hotel. En ik geloof zo dat hij een prima gastheer kan zijn.
ButterCup
29-08-2021 om 11:41
Avena schreef op 29-08-2021 om 11:03:
[..]
Wat voor schade? Hij heeft een idee om in zijn B&B singles te gaan ontvangen die daar met elkaar kunnen kennismaken. Een soort First Dates Hotel. En ik geloof zo dat hij een prima gastheer kan zijn.
Dát zou nog 's een goed tv-format zijn! Of bij Jacob
Miss-Pippi
29-08-2021 om 14:51
Courage schreef op 28-08-2021 om 18:54:
[..]
Je bedoelt voor een relatie met jóu...
Bert is denk ik toch echt het type (hele) ruwe bolster, blanke pit.
Ik denk van niet. Gewoon een onvolwassen hork met zo’n dikke muur om zich heen, dat hij bij elke toenadering alleen maar horkerig kan doen en vrouwen met rotgedrag van zich af kan stoten. In die zin vind ik hem echt ongeschikt/incompetent voor een relatie, want als je dat op die leeftijd nog dat mechanisme hebt komt het ook niet meer goed… als je het mij vraagt dan.
Maar goed, smaken verschillen inderdaad en er zullen best vrouwen zijn die denken hem wel te kunnen ‘redden’ en zin hebben in zo’n project.
Ik hoef hem in elk geval zelfs niet meer op tv te zien, zelden zo’n nare man gezien, echt.
Brooklyn28
29-08-2021 om 17:20
Lees net in de Telegraaf dat Caroline haar B&B gaat verkopen en terugkeert naar Nederland.
bieb1963
Miss-Pippi schreef op 29-08-2021 om 14:51:
[..]
Ik denk van niet. Gewoon een onvolwassen hork met zo’n dikke muur om zich heen, dat hij bij elke toenadering alleen maar horkerig kan doen en vrouwen met rotgedrag van zich af kan stoten. In die zin vind ik hem echt ongeschikt/incompetent voor een relatie, want als je dat op die leeftijd nog dat mechanisme hebt komt het ook niet meer goed… als je het mij vraagt dan.
Maar goed, smaken verschillen inderdaad en er zullen best vrouwen zijn die denken hem wel te kunnen ‘redden’ en zin hebben in zo’n project.
Ik hoef hem in elk geval zelfs niet meer op tv te zien, zelden zo’n nare man gezien, echt.
Mwah, ik weet niet.
Ik denk dat hij op zoek is naar een vrouw, die zich niet al te veel met de B&B bezighoudt (alleen wat hij 'opdraagt' en op zijn manier), gezellig is, assertief, hem van repliek dient als hij bot is of zo. En verder haar eigen ding doet en eigen bezigheden heeft. Dat is op zich prima en dat kan. Maar........... dat gaat natuurlijk niet in zo'n kennismakings situatie. Wát zou die vrouw dan aan eigen bezigheden moeten hebben en doen daar in dat gat, als ze daar net is en je samen moet uitvogelen of je wat voor elkaar bent. Ik denk dat hij zich dáár in heeft vergist. Die vrouw kan op dat moment weinig kanten uit en dus ook nog niet echt haar eigen ding doen.
Brooklyn28
Lees net in de Telegraaf dat Caroline haar B&B gaat verkopen en terugkeert naar Nederland
Vrijevlinder
29-08-2021 om 17:29
Brooklyn28 schreef op 29-08-2021 om 17:20:
Lees net in de Telegraaf dat Caroline haar B&B gaat verkopen en terugkeert naar Nederland
Staat er ook bij waarom? Liep het slecht, heimwee?
Brooklyn28
29-08-2021 om 17:33
Vrijevlinder schreef op 29-08-2021 om 17:29:
[..]
Kon ik niet lezen, was een premium artikel. Mss dat iemand hier meer info weet.
Sophia_!
29-08-2021 om 17:42
Brooklyn28 schreef op 29-08-2021 om 17:20:
Wat?? Jeetje, dat had ik nooit verwacht, ik dacht dat ze gelukkig was in Oostenrijk.
Hobbyist
29-08-2021 om 18:03
Vrijevlinder schreef op 29-08-2021 om 17:29:
[..]
Blijkbaar zorgde corona voor veel problemen en waren er twijfels over komende winter. Hier heb ik meer gevonden: https://lovereality.nl/verrassend-nieuws-caroline-uit-bb-vol-liefde-verkoopt-plots-haar-bb/
Brooklyn28
29-08-2021 om 18:12
Hobbyist schreef op 29-08-2021 om 18:03:
[..]
Blijkbaar zorgde corona voor veel problemen en waren er twijfels over komende winter. Hier heb ik meer gevonden: https://lovereality.nl/verrassend-nieuws-caroline-uit-bb-vol-liefde-verkoopt-plots-haar-bb/
Dankjewel! Ik begrijp haar keuze. Deze dame komt er wel.
Avena
29-08-2021 om 19:03
Hobbyist schreef op 29-08-2021 om 18:03:
[..]
Vastgoedstylist? Gaat ze nog meer toko's ombouwen tot uitvaartcentrum?
So far voor living your dream dus... Ben wel benieuwd wanneer dat bod kwam. Moet wel raar voor haar geweest zijn om dit al een tijd te weten.
Ik vind het overigens wel een beetje een gek verhaal. Ik weet weinig van Oostenrijk en het coronavirus, maar ik lees in de tekst in de link hieronder dat de Oostenrijkse regering een steunpakket van 50 miljard euro had. Ook voor eenmanszaken en kleine bedrijven tot maximaal 10 mensen personeel. En waarom vreest ze precies een nieuwe lockdown komende winter? Die kans is door de vaccinaties juist toch veel kleiner geworden?
Ik vermoed dat er andere dingen zijn die een rol hebben gespeeld.
https://www.flandersinvestmentandtrade.com/export/nieuws/coronavirus-de-toestand-oostenrijk-0
Lulu_
29-08-2021 om 21:01
Avena schreef op 29-08-2021 om 19:03:
[..]
Vastgoedstylist? Gaat ze nog meer toko's ombouwen tot uitvaartcentrum?
So far voor living your dream dus... Ben wel benieuwd wanneer dat bod kwam. Moet wel raar voor haar geweest zijn om dit al een tijd te weten.
Ik vind het overigens wel een beetje een gek verhaal. Ik weet weinig van Oostenrijk en het coronavirus, maar ik lees in de tekst in de link hieronder dat de Oostenrijkse regering een steunpakket van 50 miljard euro had. Ook voor eenmanszaken en kleine bedrijven tot maximaal 10 mensen personeel. En waarom vreest ze precies een nieuwe lockdown komende winter? Die kans is door de vaccinaties juist toch veel kleiner geworden?
Ik vermoed dat er andere dingen zijn die een rol hebben gespeeld.
https://www.flandersinvestmentandtrade.com/export/nieuws/coronavirus-de-toestand-oostenrijk-0
Dutchgirly
29-08-2021 om 21:28
Dat bevestigt wel mijn beeld dat sommigen misschien meer meededen voor de extra klandizie dan voor de liefde.
Miss-Pippi
29-08-2021 om 22:19
bieb1963 schreef op 29-08-2021 om 17:20:
[..]
Mwah, ik weet niet.
Ik denk dat hij op zoek is naar een vrouw, die zich niet al te veel met de B&B bezighoudt (alleen wat hij 'opdraagt' en op zijn manier), gezellig is, assertief, hem van repliek dient als hij bot is of zo. En verder haar eigen ding doet en eigen bezigheden heeft. Dat is op zich prima en dat kan. Maar........... dat gaat natuurlijk niet in zo'n kennismakings situatie. Wát zou die vrouw dan aan eigen bezigheden moeten hebben en doen daar in dat gat, als ze daar net is en je samen moet uitvogelen of je wat voor elkaar bent. Ik denk dat hij zich dáár in heeft vergist. Die vrouw kan op dat moment weinig kanten uit en dus ook nog niet echt haar eigen ding doen.
Tja…. Ik vind hem een type (en dat beperkt zich volgens mij echt niet tot de B&B ) van: alles moet op zijn manier. En geen enkele zelfreflectie. Iemand anders gaat misschien nadenken: hmm, misschien is het niet oké dat ik zo bot doe en kan ik mijn gedrag aanpassen. Maar het lag nooit aan hem, hij deed niks met wat er gezegd werd. Het was altijd ‘maar’ en het lag altijd aan de ander.
En een vrouw moest dan maar gewoon assertief zijn en zeggen dat hij niet zo bot moest doen.
Je kunt je natuurlijk ook gewoon in eerste instantie normaal gedragen en niet pas wanneer iemand je aanspreekt.
Daarnaast alleen maar opmerkingen over allerlei futiliteiten of oppervlakkigheden bij de vrouwen (de een had lippenstift op, de ander had de verkeerde haarkleur of wat dan ook).
Hij kan zich totaal niet openstellen/kwetsbaar opstellen.
Ik denk dat er weinig (normale) vrouwen zijn die het lang met hem uithouden.