Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Lexus schreef op 21-01-2025 om 09:26:

[..]

verklaar je nader?

Moeder claimt haar zoon te veel. 

Mike lijkt wel een lieve jongen, zijn vader komt ook normaal over. Het is alleen die mamma Moniek die zo overheersend is. Als Mike dit zijn hele leven gewend is, is het ook moeilijk om dit ten eerste te herkennen en je er daarna nog van los te wurmen. Helemaal als je ook nog samen woont en werkt. Daarom vond mamma Moniek Denise ook een topper, die vond haar scheten nog naar roosjes ruiken en alles leuk en gezelluuug. De nachtmerrie van Moniek een pittige schoondochter die haar “Meik” om de vinger windt.

Mick87 schreef op 21-01-2025 om 09:08:

Die familie van Mike is gewoon eng en disfunctioneel.

Serieus?....je zit ook naar knip en plakwerk te kijken van de montage he...dus als de interviewer moeder wat vraagt (dus ze geeft geeoon antwoord op de vraag) en dat plak je achter een bepaalde scène en de vraag van de interviewer wordt eruit gemonteerd en dit wordt na een bepaalde scène geplakt, dan kan dat op een bepaalde manier overkomen....ook voor de kijkcijfers natuurlijk... Daar zit een heel team achter he, en die weten van te voren echt wel hoe ze iemand neer willen zetten, dus er een bepaalde uitspraak uitvergroten plus wat knip en plakwerk en hoppa, daar hebben we het stereotype waarop heel Nederland 'los' gaat op Facebook....

Daar is echt wel van te voren over nagedacht he...

BritgetJones007 schreef op 21-01-2025 om 11:53:

[..]

Serieus?....je zit ook naar knip en plakwerk te kijken van de montage he...dus als de interviewer moeder wat vraagt (dus ze geeft geeoon antwoord op de vraag) en dat plak je achter een bepaalde scène en de vraag van de interviewer wordt eruit gemonteerd en dit wordt na een bepaalde scène geplakt, dan kan dat op een bepaalde manier overkomen....ook voor de kijkcijfers natuurlijk... Daar zit een heel team achter he, en die weten van te voren echt wel hoe ze iemand neer willen zetten, dus er een bepaalde uitspraak uitvergroten plus wat knip en plakwerk en hoppa, daar hebben we het stereotype waarop heel Nederland 'los' gaat op Facebook....

Daar is echt wel van te voren over nagedacht he...

Ja klopt

Daar ben ik me van bewust

Maar denk dat je e.e.a. nog wel gaat herzien na meerdere afleveringen. Mark my words

Mick87 schreef op 21-01-2025 om 12:09:

[..]

Ja klopt

Maar denk dat je e.e.a. nog wel gaat herzien na meerdere afleveringen. Mark my words

Ooooooooooh???   

[..] Maar denk dat je e.e.a. nog wel gaat herzien na meerdere afleveringen. Mark my words

Ben jij een 'vooruitkijker' ?  
MidasWolf

MidasWolf

21-01-2025 om 12:54 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 21-01-2025 om 12:39:

[..]

Dat denk ik wel, geen spoilers hier 

Dat denk ik ook,

gesture-to-be-quiet.jpg?s=612x612&w=gi&k=20&c=SlsfQPTjwtMY7rv0tWltvTGju6LYe28WuB8KqkuD3rc=

[..]

Ja klopt

Oh echt

MidasWolf

MidasWolf

21-01-2025 om 21:16 Topicstarter

'Eigenlijk komt het erop neer dat ze drie weken lang twaalf uur per dag filmen. En ze hebben twee keer een dag vrij,' aldus de altijd charmante deelnemer.” (Debbie Italië) 

Dit stukje over achter de schermen kwam ik tegen. 

In ieder geval lange dagen, vandaar soms ook de vermoeidheid van B&B houders terwijl er soms voor ons als kijkers niet zoveel lijkt te gebeuren. 

Waarom is de moeder van Mike aanwezig bij dit uitje? Alsof zij ook meestrijd voor een plekje bij haar zoon.

MidasWolf

MidasWolf

21-01-2025 om 22:04 Topicstarter

Jan was zowaar leuk vanavond 

Wat een andere (iets) ontspannen sfeer hangt er nu.  

Oohh Jan komt steeds meer los bij nieuweling Willem.
En wat zei   Monique over de Friezin???

MidasWolf schreef op 21-01-2025 om 22:04:

Jan was zowaar leuk vanavond

Wat een andere sfeer (iets) meer ontspannen hangt er.

Hahaha ja vond ik ook 

MidasWolf

MidasWolf

21-01-2025 om 22:07 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 21-01-2025 om 22:05:

Oohh Jan komt steeds meer los bij nieuweling Willem.
En wat zei Monique over de Friezin???

Op het laatste zei ze, dat het een Sexbom was. En dat ze er waarschijnlijk wel van hield.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.