Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Maagverkleining, wie heeft er ervaring?

Fijn dat het goed is gegaan, goed herstel en zorg goed voor jezelf! 

Het moment waar je zo lang naar uitgekeken en over nagedacht hebt, is achter de rug! Wat een dag zal het voor je zijn geweest. Ik hoop dat er goed voor je gezorgd wordt/is, doe vooral rustig aan en wees lief voor jezelf!  Ik vind je heel stoer en ook hier is extra aan je gedacht vandaag.
Houden jullie elkaar in de groep waarin je zat in het voortraject ook op de hoogte en hebben jullie steun aan elkaar of is het nu meer dat iedereen op zichzelf gericht is? 

Friezinnetje

Friezinnetje

30-10-2024 om 18:16 Topicstarter

half 6 naar huis gegaan. zit nu op de bank, vriendin blijft vanavond slapen

Friezinnetje schreef op 30-10-2024 om 18:16:

half 6 naar huis gegaan. zit nu op de bank, vriendin blijft vanavond slapen

Dat klikt goed zeg! Lekker in je eigen bed slapen vannacht. Kun je een beetje een comfortabele houding vinden?

Friezinnetje

Friezinnetje

30-10-2024 om 18:18 Topicstarter

anijsblokje schreef op 30-10-2024 om 18:05:

Het moment waar je zo lang naar uitgekeken en over nagedacht hebt, is achter de rug! Wat een dag zal het voor je zijn geweest. Ik hoop dat er goed voor je gezorgd wordt/is, doe vooral rustig aan en wees lief voor jezelf! Ik vind je heel stoer en ook hier is extra aan je gedacht vandaag.
Houden jullie elkaar in de groep waarin je zat in het voortraject ook op de hoogte en hebben jullie steun aan elkaar of is het nu meer dat iedereen op zichzelf gericht is?

nee, we houden elkaar op de hoogte, tips en vragen dingen aan elkaar. Dus dat is fijn. We zien elkaar in januari weer en houden deze groep voor de rest van de bijeenkomsten. Straks, als iedereen in zijn ritme zit, zal het wel wat minder worden, maar we zien elkaar nog vaker dus

Friezinnetje

Friezinnetje

30-10-2024 om 18:19 Topicstarter

ToetieToover schreef op 30-10-2024 om 18:17:

[..]

Dat klikt goed zeg! Lekker in je eigen bed slapen vannacht. Kun je een beetje een comfortabele houding vinden?

ik blijf vannacht wat op de bank slapen, want dan hoef ik de trap niet op en neer als ik naar toilet moet. Maar kan daar ook goed op slapen. Mss wel wat vaker wakker, maar heb nog even tijd om bij te komen

Een goed herstel gewenst 🍀

Fijn dat je alweer thuis bent hoop dat je goed en snel herstelt.

bizar eigenlijk hoe snel je naar huis gaat tegenwoordig.
In mijn tijd waren dat 2 nachten.

Wat fijn dat alles goed is gegaan, fijn om te horen. Heb je al wat kunnen eten? Hoe ging dat? Lijkt mij heel spannend de eerste hap. Ik vind het echt heel stoer van je dat je deze stap hebt durven nemen. 

Wat fijn dat er vanavond een vriendin blijft slapen. 
Hoe gaat het drinken en vloeibaar eten? Heb je al iets binnen gekregen, of nog geen behoefte aan? Het lijkt me best spannend om voor het eerst iets te eten. 
Ik wens je een goede nachtrust toe! 

Friezinnetje

Friezinnetje

31-10-2024 om 05:30 Topicstarter

alleen maar water en wat bouillon gehad.  Vandaag mag ik proberen wat vla of yoghurt.  Dit een week en dan naar gepureerd eten.  En lukt het niet, dan een dag later weer proberen. 

Friezinnetje

Friezinnetje

31-10-2024 om 05:31 Topicstarter

Vannacht verder goed geslapen,  nu wel wakker en wat water gehad

Friezinnetje

Friezinnetje

01-11-2024 om 09:11 Topicstarter

gisteren een goeie dag gehad, al even een klein stukje gelopen. 
Vannacht weer op eigen bed geslapen, en heel goed geslapen. Gestart met een klein kommetje vla en nu een glas water. Voor vanmiddag een beetje soep in de planning en tussendoor wat smoothie met fruit. hier moet ik de pitjes eruit zeven, want dat kunnen de darmen nog niet aan. Vanavond mss wat zoete aardappelpuree met wat appelmoes. 

Ben wat verkouden en moet steeds niezen. Dat is iets minder

klinkt allemaal goed Friezinnetje! Je kunt al best wat aan qua eten.. netjes hoor. 
Lukt water drinken ook goed? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.