Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Dikke lippen, stom gezicht


watertoren schreef op 31-07-2021 om 09:26:

Ik snap het ook niet hoor Willem. Ik vind het spuuglelijk.

Je vraagt je af waarom ze dat zelf niet zien?

Prima. Dan denken we er verschillend over.
En dat zal ook niet gaan veranderen gok ik


Ik vind die rubber bootjes geen gezicht. En dan bedoel ik die opgespoten lippen die totaal niet bij het geheel passen.

Natuurlijke volle/dikke lippen vind ik meestal prachtig bij donkere mensen. Het past bij het geheel. 

Kadushi schreef op 31-07-2021 om 16:11:

[..]

Als het beheer het ongepast vindt zullen ze het wel verwijderen denk je niet? Was ook even vergeten dat je bepaalde lofzangen alleen maar mag ( bijna moet soms) zingen over bepaalde mensen die de ballotage van woke voorschrijft. Ben niet zo woke. On topic; ik vind die rubber bootjes geen gezicht. En dan bedoel ik die opgespoten lippen die totaal niet bij het geheel passen.

Natuurlijke volle/dikke lippen vind ik meestal prachtig bij donkere mensen. Het past bij het geheel.

Rare manier van reageren heb je, succes met al je lagen enzo maar ik ben er wel een beetje klaar mee 

U2fan schreef op 31-07-2021 om 14:07:

Beste Willem, het is prima hierover een discussie te starten en voeren, maar het steeds weer als een stoornis (of verwijzing hiernaar) te benoemen is onnodig en vooral geen feit. Ik verzoek je bij deze dan ook hiermee te stoppen!


Bericht verwijderd ivm negeren eerdere berichten moderatie.

Vavoom schreef op 31-07-2021 om 16:12:

[..]

Rare manier van reageren heb je, succes met al je lagen enzo maar ik ben er wel een beetje klaar mee

Een ander de maat nemen, want te kwetsende bewoordingen, of topic etc, en dan zelf zo vilein uithalen, niet inhoudelijk reageren en er tussen uit peren. Of je een dikke puf laat op iemands kamer en snel de deur van de buitenkant op slot doen.

Ik vind 't ook lelijk. Ook die rare hype van billen of borsten laten vergroten trouwens. 

impala schreef op 31-07-2021 om 16:13:

[..]

Quote verwijderd ivm negeren eerdere berichten moderatie.

Jij bent psychiater?

impala schreef op 31-07-2021 om 16:13:

[..]

Quote verwijderd ivm negeren eerdere berichten moderatie.

Eens! 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

31-07-2021 om 17:45

Beste forummers, deze discussie was tijdelijk gesloten omdat we even rustig moesten kunnen ingrijpen en omdat we merken dat als we een waarschuwing geven niet iedereen dat logischerwijs meteen ziet. Men gaat dan reageren op de reacties boven onze waarschuwing waardoor het net lijkt of onze waarschuwing genegeerd wordt. 

Ik probeer de discussie nog één keer te openen om te kijken waar het naar toe gaat. Als we weer blijven hangen in 'de vraag is niet netjes gesteld' of 'ik vind het wel mooi', of 'ik vind het niet mooi' of wederom op de man/vrouw spelen dan sluit ik de discussie definitief. 

Forumster schreef op 31-07-2021 om 09:55:

Doordat je steeds vaker enorme volle bossen haar ziet (met hulp) volle lippen (met hulp) volle borsten of billen (met hulp) verschuift je beeld van wat normaal is. En dan zie je je eigen standaard uitvoering en vind je die wel erg miniem.

Ik ben persoonlijk niet zo gevoelig voor modegrillen. Je zult mij ook nooit op hoge hakken zien of in kanten stringetjes. Dat zijn echter dingen die je op elk moment weer uit kunt trekken en in kunt ruilen voor wat comfortabelers. Al die (zware) lichamelijke ingrepen niet. 

Zelf ben ik helaas te dik (daar probeer ik wat aan te doen) dus snap vooral niet dat mensen vrijwillig al die extra ballast laten implanteren. 

Esther-Forumbeheer schreef op 31-07-2021 om 17:45:

Beste forummers, deze discussie was tijdelijk gesloten omdat we even rustig moesten kunnen ingrijpen en omdat we merken dat als we een waarschuwing geven niet iedereen dat logischerwijs meteen ziet. Men gaat dan reageren op de reacties boven onze waarschuwing waardoor het net lijkt of onze waarschuwing genegeerd wordt.

Ik probeer de discussie nog één keer te openen om te kijken waar het naar toe gaat. Als we weer blijven hangen in 'de vraag is niet netjes gesteld' of 'ik vind het wel mooi', of 'ik vind het niet mooi' of wederom op de man/vrouw spelen dan sluit ik de discussie definitief.

Ik vind het sowieso raar dat een topic met een dergelijke titel en inhoud (bodyshamen) mag bestaan op dit forum. 

Kadushi schreef op 31-07-2021 om 16:18:

[..]

Een ander de maat nemen, want te kwetsende bewoordingen, of topic etc, en dan zelf zo vilein uithalen, niet inhoudelijk reageren en er tussen uit peren. Of je een dikke puf laat op iemands kamer en snel de deur van de buitenkant op slot doen.

😂 Sjonge! 

Esther-Forumbeheer schreef op 31-07-2021 om 17:45:

Beste forummers, deze discussie was tijdelijk gesloten omdat we even rustig moesten kunnen ingrijpen en omdat we merken dat als we een waarschuwing geven niet iedereen dat logischerwijs meteen ziet. Men gaat dan reageren op de reacties boven onze waarschuwing waardoor het net lijkt of onze waarschuwing genegeerd wordt.

Ik probeer de discussie nog één keer te openen om te kijken waar het naar toe gaat. Als we weer blijven hangen in 'de vraag is niet netjes gesteld' of 'ik vind het wel mooi', of 'ik vind het niet mooi' of wederom op de man/vrouw spelen dan sluit ik de discussie definitief.

Waar moet de discussie dan nog over gaan precies? Willem vraagt zelf wat er mooi aan is, hij ziet er de schoonheid niet van in, een ander weer wel. Tja! 

Poppetje gezien, kastje dicht dan maar.

DanGun schreef op 31-07-2021 om 18:11:

[..]

Ik vind het sowieso raar dat een topic met een dergelijke titel en inhoud (bodyshamen) mag bestaan op dit forum.

Bodyshamen is alleen van toepassing als het om je natuurlijke lichaam zou gaan. Juist de vergaande cosmetische industrie wordt hier aan de kaak gesteld. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.