Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Bh loos?

Ik zit erg in dubio. Ik heb een borstsparende operatie gehad, en nu links een, ietwat hangende, cup c. Rechts een fiere cup a. Het verschil is dus best wel groot en duidelijk. Nu heb ik een prothese om in mijn bh te doen, en dan zie je er geen barst van, maar ik vind het echt een crime om een bh te dragen. Maar zonder bh voel ik me zo onzeker als ik me onder de mensen begeef. Ik zou graag jullie eerlijke mening willen: wat denken jullie als je iemand zoals mij bijvoorbeeld een terrasje op ziet komen lopen?


Ik denk niet dat ik het zou zien. En anders denk ik "oh" en ga ik verder met m'n leven. Doe vooral waar je je zelf goed bij voelt!

niks, want daar let ik nooit op. 

Ik herken wat er gebeurd is en denk er verder niks van. Ik vind sowieso al dat vrouwen zich niet zouden moeten martelen om een perfecte borstpartij te hebben. Ik draag zelf al niet eens bh’s met beugels en een ieder die helemaal niks draagt of alleen een bralette of zo juich ik alleen maar toe.

Ik kan me niet voorstellen dat ik daar nou veel op let. De laatste tijd let ik wel een beetje op wat voor schoenen mensen aan hebben, omdat ik op zoek ben naar nieuwe schoenen, maar als ik op zoek zou zijn naar nieuwe bh's zou ik niet naar andervrouws borsten kijken want dat zegt niets over hoe een bh bij mij zou zitten.
Ik gooi ook regelmatig mijn bh uit met ongeveer cup c, maar ik heb van die strakke hemdjes en daar overheen een wijd t-shirt, dat valt volgens mij geen mens op.

Zorg vooral dat ik geen tepel zie. Let dus op welk t-shirt je draagt dat dat niet doorschijnt.

Jani

Jani

14-07-2024 om 21:48 Topicstarter

Marty, in al mijn shirts zie je mijn tepel wel. Dat accentueert dus juist het grote verschil.

Ik vind zichtbare tepels nooit zo mooi, dus vermijd dat bij mezelf maar verder geen mening over. 
Vind je softbh's ook niet fijn of zachte sportbh bijvoorbeeld?

Enigszins offtopic maar ik stel de vraag toch: Waarom zouden vrouwen hun tegels niet mogen laten zien terwijl we daar bij mannen geen probleem mee hebben?

alhambra schreef op 14-07-2024 om 22:00:

Enigszins offtopic maar ik stel de vraag toch: Waarom zouden vrouwen hun tegels niet mogen laten zien terwijl we daar bij mannen geen probleem mee hebben?

Ik hoef ze bij mannen ook niet zo nodig te zien . Net als dat ik dat ik bij de vader die met ontbloot bovenlijf een boek las in de speeltuin ook dacht waarom?

Ik draag goed passende bh’s dus dan knelt of schuurt er niets.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

14-07-2024 om 22:47

Ik zag vandaag een mevrouw en dacht meteen hoe oud zou ze zijn en wat zonde dat haar borsten zo laag hangen. Ik vind het echt niet mooi en de hele uitstraling wordt een beetje, ik zou haast zeggen, armoedig. Ik heb het ook als vrouwen zo naast een slipper lopen, of met van die te kleine slippers. 

Het maakt mij natuurlijk verder niks uit maar ik zie het wel. Ik draag haast nooit make-up, ik heb heel gemakkelijk haar maar dat zit ook niet altijd tiptop en ik ben niet gericht op uiterlijk. Ik zou denk ik begrijpen bij 2 zo'n verschillende borsten dat er een verhaal achter zit en dat zou het dan zijn. Maar ik vind een goed zittende BH heel veel voor je houding en uitstraling doen. Dus ik zou het jammer vinden. Nu is het ook wel een kwestie van geld, want ik heb grote borsten en een goede BH is een duurdere BH (die ik koop met 50% korting over het algemeen). Maar ik zou iedereen die het kan betalen aanraden een goed passende BH te dragen. 

Dat gezegd hebbende heb ik nooit voorgevormde BH's en hoewel ik tegels uh tepels zien heel aanstootgevend vind (sorry ik vind dat zelf ook heel raar eigenlijk) zou het kunnen dat je bij mij ook ooit een soort van schaduw zou kunnen waarnemen.

alhambra schreef op 14-07-2024 om 22:00:

Enigszins offtopic maar ik stel de vraag toch: Waarom zouden vrouwen hun tegels niet mogen laten zien terwijl we daar bij mannen geen probleem mee hebben?

Eens! Je ziet de tepel ook niet, maar je ziet alleen aan de vorm van de stof dat er een tepel achter zit. Dat lijkt me niet echt iets wat geheim moet blijven. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

14-07-2024 om 22:50

Due-scimmie schreef op 14-07-2024 om 22:02:

[..]

Ik hoef ze bij mannen ook niet zo nodig te zien . Net als dat ik dat ik bij de vader die met ontbloot bovenlijf een boek las in de speeltuin ook dacht waarom?

Echt geen behoefte aan half naakte mannen, behalve in het zwembad of de slaapkamer. 

alhambra schreef op 14-07-2024 om 22:00:

Enigszins offtopic maar ik stel de vraag toch: Waarom zouden vrouwen hun tegels niet mogen laten zien terwijl we daar bij mannen geen probleem mee hebben?

Ik hoef ook van een man geen tepels door hun shirt te zien.

Ik loop thuis altijd en buiten soms ook rond zonder beha. Maar ik weet wel met welk truitje of t-shirt ik wél buiten kan zonder dat het te hard opvalt en met welk niet. En trek er desnoods een shirtje met spaghettibandjes onder aan.

2 ongelijke borsten let ik niet op.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

14-07-2024 om 22:52

Tijgeroog schreef op 14-07-2024 om 22:49:

[..]

Eens! Je ziet de tepel ook niet, maar je ziet alleen aan de vorm van de stof dat er een tepel achter zit. Dat lijkt me niet echt iets wat geheim moet blijven.

Helemaal waar en toch zie ik het liever niet. Wat niet wil zeggen dat een ander zich aan moet passen, ik kijk wel snel weg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.