Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat zijn goede, betaalbare theedoeken?

de laatste keer dat ik theedoeken kocht was dat bij V&D. Een tijd geleden dus en ze zijn aan vervanging toe.
Nu hoor ik goede verhalen over de kwaliteit van DDDDD theedoeken. Die vind ik best prijzig. Zijn ze dat geld waard?

Of hebben jullie tips voor goedkopere theedoeken die ook heel goed zijn?

Ze moeten echt goed drogen en liefst niet heel dun zijn.


Ik heb theedoeken van de Action. Werken prima en niet duur.

Heb ze ook van Riviera Maison. Stuk duurder en drogen minder goed maar staan wel mooi bij het interieur. Die heb ik eigenlijk mee voor de sier. 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

31-05-2024 om 09:31 Topicstarter

Miraval schreef op 31-05-2024 om 09:29:

Ik heb theedoeken van de Action. Werken prima en niet duur.

Heb ze ook van Riviera Maison. Stuk duurder en drogen minder goed maar staan wel mooi bij het interieur. Die heb ik eigenlijk mee voor de sier.

Ik zal eens kijken bij Action. Daar moet ik vandaag toch nog heen.

Gewoon setjes van de HEMA en de laatste keer een Jumbo actie volgens mij. Die dingen gaan 30 jaar mee.

In ieder geval niet die van de Hema. Die van vroeger waren goed, maar de nieuwe krijgen heel snel gaten, de ophangdraadjes gaan snel los. Ik koop ze niet meer.

Wollstonecraft

Wollstonecraft

31-05-2024 om 09:51 Topicstarter

Haha, wel Hema, niet Hema, hele verschillende ervaringen.

Ik wil geen setjes met keukendoeken/handdoeken want daar heb ik er heel veel van.

ik ben heel tevreden over die van de zeeman. Kwaliteit is veel beter dan hema, die zijn dun en vallen snel gaten in of stiksels van de randen gaan los

zeeman en Hema hier

Zeeman hier. Ik ben niet zuinig op mijn theedoeken dus voordelig is beter voor mij. Ze drogen prima af.

DDDDD pompdoeken hier, van die 'ouderwetse' blokdoeken. Ik ben groot fan. Duurzaam, ze gaan eindeloos mee (betalen zichzelf daarmee terug) en ze zijn tijdloos. Ik weet niet eens meer wanneer ik ze heb gekocht, meer dan 15 jaar terug sowieso. 

Wat is je budget? Wat is betaalbaar voor jou? 
DDDDD is rond de 6 euro per stuk, en daarvoor gaan ze járen en járen mee. Online zijn ze in een bundel van 6 vaak nog iets goedkoper per stuk. 

Mijn Hema theedoeken waren binnen 2 jaar versleten Er zitten gaten in en de stiksels laten los. Dus als ik nieuwe koop dan worden het geen Hema theedoeken!

Wollstonecraft

Wollstonecraft

31-05-2024 om 10:28 Topicstarter

Zeeman is ook een optie. Daar haalde ik vroeger ook mijn theedoeken.

Schommelstoel, als ze zo lang meegaan dan wil ik er wel kopen. Zag bij bol een set van 6 voor iets minder dan 28 euro. Dus dat is zeker ook een optie.

Ik heb ook DDDDD-theedoeken. De Doek Die Direct Droogt. Al 35 jaar dezelfde, ik heb er nog nooit eentje vervangen. Die dingen slijten praktisch niet en drogen super. 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

31-05-2024 om 10:30 Topicstarter

Wat ik van Hema jammer vind is dat ze (in mijn beleving) de prima basics voor een deel hebben ingeruild voor tierelantijntjes. Ik grijp steeds vaker mis daar. 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

31-05-2024 om 10:30 Topicstarter

Lizzyliz schreef op 31-05-2024 om 10:29:

Ik heb ook DDDDD-theedoeken. De Doek Die Direct Droogt. Al 35 jaar dezelfde, ik heb er nog nooit eentje vervangen. Die dingen slijten praktisch niet en drogen super.

Dat klinkt echt goed!

Dille en Kamille, drogen fijn, lekker formaat 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.