Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Broodjebrie schreef op 01-03-2025 om 21:02:

[..]Het enige wat ik weleens per ongeluk meewas is een papieren tissue

Goede tissues komen gewoon schoon uit de was en kun je weer gebruiken....!

Beterlaat2021! schreef op 02-03-2025 om 10:31:

[..]

Goede tissues komen gewoon schoon uit de was en kun je weer gebruiken....!

Dat heeft niet bepaald nut als ze in 100 snippers uit de trommel komen..

Broodjebrie schreef op 02-03-2025 om 11:33:

[..]

Dat heeft niet bepaald nut als ze in 100 snippers uit de trommel komen..

Dan gebruik jij waarschijnlijk andere tissues dan ik. Bij mij blijven ze heel!       (Maar ik doe ze niet expres in de wasmachine hoor...).

Beterlaat2021! schreef op 02-03-2025 om 15:13:

[..]

Dan gebruik jij waarschijnlijk andere tissues dan ik. Bij mij blijven ze heel! (Maar ik doe ze niet expres in de wasmachine hoor...).

Haha welk merk gebruik jij?? 

Broodjebrie schreef op 02-03-2025 om 16:33:

[..]

Haha welk merk gebruik jij??

Oh dat moet Kleenex of Tempo zijn.

Ik haat b-merk tissues. 

Ik geloof die van de Edeka, een Duitse supermarkt waar we tijdens de vakantie inkopen doen. En dan bij voorkeur 4-laags.

Of van de Lidl, maar altijd 4 lagen.

Dees! schreef op 02-03-2025 om 17:24:

[..]

Oh dat moet Kleenex of Tempo zijn.

Ik haat b-merk tissues.

Hmm ik dus ook. 

Ik zag vanochtend iemand fietsen, in korte broek en t-shirt met korte mouwen. Dat vond ik al raar genoeg, zo warm was het niet om 8 uur maar het allerraarst vond ik wel dat hij handschoenen aan had.

Anna76 schreef op 04-03-2025 om 11:23:

Ik zag vanochtend iemand fietsen, in korte broek en t-shirt met korte mouwen. Dat vond ik al raar genoeg, zo warm was het niet om 8 uur maar het allerraarst vond ik wel dat hij handschoenen aan had.

ik zie elke dag scholieren met korte broek, maar de combinatie met handschoenen is dan wel bijzonder ja 

ooh die snap ik wel. Ik kan het heel warm hebben met dit weer maar dan doen mijn handen pijn van de kou. Met handschoenen aan heb ik het dan heerlijk 

stokstaart schreef op 04-03-2025 om 13:49:

ooh die snap ik wel. Ik kan het heel warm hebben met dit weer maar dan doen mijn handen pijn van de kou. Met handschoenen aan heb ik het dan heerlijk

?....Het was hier net boven het vriespunt vanmorgen..

Vanochtend heb ik ook niet in een tshirt of korte broek op de fiets gezeten. Maar ik ging aan op het rare, als het zoals nu is zou ik dat kunnen zijn (15gr met een zonnetje)

stokstaart schreef op 04-03-2025 om 13:52:

Vanochtend heb ik ook niet in een tshirt of korte broek op de fiets gezeten. Maar ik ging aan op het rare, als het zoals nu is zou ik dat kunnen zijn (15gr met een zonnetje)

Oooo hahaha.

Herfstappeltaart schreef op 04-03-2025 om 13:51:

[..]

?....Het was hier net boven het vriespunt vanmorgen..

maar geen wind. ik heb het op de fiets naar mijn werk echt maar 10 seconden koud gehad terwijl het hier vroor. het is echt heel fijn weer 

Broadway schreef op 04-03-2025 om 14:54:

[..]

maar geen wind. ik heb het op de fiets naar mijn werk echt maar 10 seconden koud gehad terwijl het hier vroor. het is echt heel fijn weer

Het is ook heerlijk weer hoor, maar in een t-shirt is me toch te koud 😉

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.