Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Sannei schreef op 10-12-2024 om 16:37:

Ik vind jullie ook best wel raar. Vriendjespolitiek. Heel sneaky ook dit gedrag allemaal. Echt eng om te zien.

En dat weet je allemaal al na een dag lidmaatschap en 1 geopend topic, waar pas een reactie op is?

Lollypopje schreef op 10-12-2024 om 16:42:

[..]

En dat weet je allemaal al na een dag lidmaatschap en 1 geopend topic, waar pas een reactie op is?

Ik ben wel slim en heb jullie allemaal door. Misschien daarom dat mensen mij vaak niet moeten, spiegelen doet pijn. Doe het niet eens bewust, maar uiteindelijk is de mensheid verrot van binnen. 

Sannei schreef op 10-12-2024 om 16:45:

[..]

Ik ben wel slim en heb jullie allemaal door. Misschien daarom dat mensen mij vaak niet moeten, spiegelen doet pijn. Doe het niet eens bewust, maar uiteindelijk is de mensheid verrot van binnen.

Jij dus ook. Dus iets met pot en ketel.

[..]

Ik weet niet wie jij bent, dus ik kan me alleen baseren op je posts hier. Ik kan niet zeggen dat ik jou niet moet, want ik ken je niet. Ik kan alleen zeggen dat ik jouw post heel erg raar vindt.

Dus jij trekt Naar mijn mening hele bijzondere conclusies op basis van ongefundeerde aannames

[..]

nou ksssst, weg dan hier, als je hier niet vind wat je zoekt. 

Friezinnetje schreef op 10-12-2024 om 16:52:

[..]

nou ksssst, weg dan hier, als je hier niet vind wat je zoekt.

Kijk dit bedoel ik dus, mijn aannames zijn niet zo ongegrond zoals je kunt zien. 

[..]

???

Sannei schreef op 10-12-2024 om 16:37:

Ik vind jullie ook best wel raar. Vriendjespolitiek. Heel sneaky ook dit gedrag allemaal. Echt eng om te zien.

Waar doel je op?

Sannei schreef op 10-12-2024 om 16:54:

[..]

Kijk dit bedoel ik dus, mijn aannames zijn niet zo ongegrond zoals je kunt zien.

Als je eerst zelf gaat lopen schoppen op basis van aannames en iemand reageert vervolgens op het feit dat je loopt de schoppen, is dat geen argument dat je aannames kloppen 🤦‍♀️

Tenzij je natuurlijk zelf altijd dit soort reacties uitlokt bij mensen waardoor je van tevoren al weet dat dit gaat gebeuren, maar dan ligt het niet aan die mensen maar nog altijd aan jou geschopt

BlairW schreef op 10-12-2024 om 16:35:

Dat de mentor onze dochter niet mist tijdens het mentoruur. Ze hebben lootjes getrokken, maar dochter heeft tijdens dat uur een andere les die ze volgt. Ze is nu dus de enige uit de klas die niet mee doet met de lootjes en de mentor heeft niet eens door dat ze er niet was. Heel raar vind ik dat…

O wat slecht zeg! 

Hopelijk wordt het opgelost voor dochter. 

En is de mentor in het vervolg wat scherper.

Lollypopje schreef op 10-12-2024 om 16:56:

[..]

Als je eerst zelf gaat lopen schoppen op basis van aannames en iemand reageert vervolgens op het feit dat je loopt de schoppen, is dat geen argument dat je aannames kloppen 🤦‍♀️

Tenzij je natuurlijk zelf altijd dit soort reacties uitlokt bij mensen waardoor je van tevoren al weet dat dit gaat gebeuren, maar dan ligt het niet aan die mensen maar nog altijd aan jou geschopt

Het is heel duidelijk zichtbaar dat mensen worden voorgetrokken en bepaalde als stront worden behandeld. Blijkbaar hebben jullie er een neusje voor hier ook. 

Ik vind het raar dat mensen klagen over een forum en dat gaan posten. Je kan ook gewoon niet op dat forum komen.

Sannei schreef op 10-12-2024 om 17:04:

[..]

Het is heel duidelijk zichtbaar dat mensen worden voorgetrokken en bepaalde als stront worden behandeld. Blijkbaar hebben jullie er een neusje voor hier ook.

Niet waar. Waar haal je die onzin vandaan?

Sannei schreef op 10-12-2024 om 16:54:

[..]

ik reageer puur op wat jij hier schrijft en dat zijn ook allemaal aannames. dus wat je zegt ben je zelf

Naminokurashi schreef op 10-12-2024 om 17:08:

[..]

Niet waar. Waar haal je die onzin vandaan?

Ga je nu ontkennen. Het maakt ook verder niks uit. Blijkbaar is de mens blind voor zijn eigen eigenschappen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.