Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

absor

absor

12-11-2024 om 17:49 Topicstarter

bijv een volwassen man of vrouw van boven de 40 op een fatbike.  Ja vind ik gewoon raar

Tieners op een elektrische fiets/fatbike die binnen de gemeente naar school gaan, dat is echt heel raar.
Onze gemeente is 15 vierkante kilometer groot.  De middelbare school en sportvelden zijn zeer centraal gelegen, net links van het centrum. En dat die kinderen dan ouders hebben die zeggen: Nou als Kees naar de middelbare gaat dan krijgt hij een elektrische fiets hoor, dan moet hij zo ver fietsen!  

NB: Ik fiets op mijn degelijke fiets met terugtraprem zonder versnelling in 7 minuten van de oostgrens van de gemeente naar die school. 

Mensen die zich tot en met de hals of op het gezicht vol laten tatoeëren.

Mensen met van die oorringen waarvan je een mega groot gat midden in je oorlel krijgt.

Iedereen bij een ontmoeting/verjaardag/wat dan ook af gaan met 2-3 zoenen. En bij weggaan ook.

Zout in caramel.

Mijn buren die met de auto naar de supermarkt op 700 meter van ons huis gaan voor kleine boodschappen tussendoor.

Buren die te dom zijn om te snappen, dat ik ze tussen de schutting door zie loeren. 

👀

Rockstar schreef op 12-11-2024 om 18:11:

Iedereen bij een ontmoeting/verjaardag/wat dan ook af gaan met 2-3 zoenen. En bij weggaan ook.

Zout in caramel.

Dit vind ik behalve raar ook heel vervelend. Ik heb iemand gekend die me bij elke ontmoeting (ook al was het op straat in onze beider woonplaats) uitgebreid met zoenen ging begroeten. Gewoon "hé hallo" is wel voldoende hoor.

Volwassen kerels met allerlei, al dan niet gekleurde, armbandjes om.

Mensen die ruzie maken in het openbaar of op een verjaardag / feestje. Raar en akelig

Dat mensen direct in de benen vliegen zodra het vliegtuig geland is. Wacht gewoon tot de deuren open gaan.

dat mensen wel een hond hebben, maar verder niet uitlaten
dat een huismeester bij mij op het werk, altijd een hele uitleg geeft over een apparaat wat kapot is, en soms doet alsof wij het met opzet kapot maken. 
dat mensen hun auto zomaar voor iemands oprit plaatsen

dat mensen geen geduld hebben en zomaar voorkruipen in de supermarkt of andere winkel.

GroenTuintje schreef op 12-11-2024 om 18:45:

dat mensen geen geduld hebben en zomaar voorkruipen in de supermarkt of andere winkel.

een aanvulling: die als een gek gaan hardrijden, en dan 1 auto opgeschoten zijn. 

Vrouwen die zijn opgetuigd als een overladen kerstboom: 2, 3 kettingen aan de hals, aan elke vinger een ring en enkele armbanden aan elke pols. Oorbellen maken het geheel af.

En wat ik nog gekker vind: vrouwen die een 'armbandje' aan hun enkel doen. Grrr  .....

Dat iemand zijn lief een kooitje met twee tortelduifjes geeft op de zoveelste dag voor Kerstmis (indachtig het liedje).

Wat moet je nou met twee duiven doen? Zit je toch mooi daarmee opgescheept.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.