Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rondstruiner schreef op 23-03-2022 om 17:56:

Pand op de wallen te koop, volgens de omschrijving "dus ideaal voor een combinatie van wonen en werken".
Ik heb hier vlakbij gewerkt, 's avonds en 's nachts is er veel overlast van zich misdragende overal kotsende en pissende toeristen, ik zou er niet willen wonen.
Hopelijk komt er iets anders in het pand, gaat wel een vermogen kosten om er iets moois van te maken. Maar als het de gemeente lukt om de buurt op te schonen en alle ramen te sluiten, zal dit pand goud waard zijn.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42638945-oudezijds-achterburgwal-89/

768_720x480.jpg

758_360x240.jpg

787_360x240.jpg

Hahahaha voor als iemand een carrièreswitch overweegt

Madamecannibale schreef op 23-03-2022 om 18:14:

[..]

Hahahaha voor als iemand een carrièreswitch overweegt

En wat geld over heeft, misschien iets voor een gepensioneerde voetballer.

Pfoe wat een treurige bende, dat bordeel... 🙄 

Drakenvlieg schreef op 23-03-2022 om 18:31:

Pfoe wat een treurige bende, dat bordeel... 🙄

Als ik zo’n pand zie dan vraag ik me altijd af wie daar nou geil van wordt, zo’n latex matras in een kale kamer. 

Madamecannibale schreef op 23-03-2022 om 18:37:

[..]

Als ik zo’n pand zie dan vraag ik me altijd af wie daar nou geil van wordt, zo’n latex matras in een kale kamer.

Snap ik ook niet nee. Misschien zien die het 's avonds met sfeerverlichting niet zo goed

Verkeerde topic

Mooi Groentuintje, maar is waarschijnlijk bedoeld voor het tuinentopic ?

Rondstruiner schreef op 23-03-2022 om 21:14:

Mooi Groentuintje, maar is waarschijnlijk bedoeld voor het tuinentopic ?

Tickel schreef op 23-03-2022 om 16:57:

Leuk huis ( Kropholler), mooie tuin.
https://www.funda.nl/koop/den-haag/huis-42649368-sijzenlaan-49/

Mooi huis inderdaad! Leuke vormen en oude elementen.
Ze hebben een deel van de foto's al eerder gemaakt want er staat van alles in bloei in de tuin op sommige foto's.

Rondstruiner schreef op 23-03-2022 om 17:56:

Pand op de wallen te koop, volgens de omschrijving "dus ideaal voor een combinatie van wonen en werken".
Ik heb hier vlakbij gewerkt, 's avonds en 's nachts is er veel overlast van zich misdragende overal kotsende en pissende toeristen, ik zou er niet willen wonen.
Hopelijk komt er iets anders in het pand, gaat wel een vermogen kosten om er iets moois van te maken. Maar als het de gemeente lukt om de buurt op te schonen en alle ramen te sluiten, zal dit pand goud waard zijn.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42638945-oudezijds-achterburgwal-89/

Ligt er aan wat voor werk he Maar interessant om zo eens binnen te kijken in zo'n pand. Dat moet wel opgeknapt worden inderdaad zeg!

Madamecannibale schreef op 23-03-2022 om 18:37:

[..]

Ja gatver, ziet er uit of die 'matrassen' vreselijk zweten dan dan aan je blijven kleven, ieuw.

Madamecannibale schreef op 23-03-2022 om 16:29:

[..]

Ik woon in een straat met vrijstaande huizen, twee onder één kappers en rijtjeswoningen. Koop, particuliere huur en sociale huur door elkaar. Het is juist wel gezellig. Ik denk dat het verschil vooral merkbaar is tussen mensen die ergens kort willen wonen en mensen die ergens langere tijd willen wonen. Als je langere tijd ergens wil wonen dan doe je vaak toch wat meer moeite om je aan te passen (tuin bijhouden, normaal parkeren, onderhoud huis) dan wanneer je er maar kort wil wonen. Aso’s heb je in alle lagen van de bevolking.

Wij wonen in een jaren 80 woonwijk, huur en koop door elkaar en ik vind hier de sfeer juist niet zo positief.  Huurders houden de boel veel minder netjes, veel Poolse arbeiders (die om de 6 maanden wel/geen overlast veroorzaken). 

Als ik 4 ton kon betalen zou ik hier 'never nooit' willen wonen...

https://www.funda.nl/koop/dronryp/huis-88005335-puoldyk-2/ 

565_2160.jpg

Een oud kerkje, wat van binnen helemaal gerenoveerd is. Mooi gedaan! Jammer van de grote loods aan de rechterzijde. 

Waarom staat "een voormalige kerk" in de advertentie tot tweemaal toe tussen aanhalingstekens? Het is in de advertentie geen citaat ...

Ik vind overigens dat je er nog maar weinig van terug ziet binnen.

Widajo schreef op 23-03-2022 om 22:53:

[..]

Wij wonen in een jaren 80 woonwijk, huur en koop door elkaar en ik vind hier de sfeer juist niet zo positief. Huurders houden de boel veel minder netjes, veel Poolse arbeiders (die om de 6 maanden wel/geen overlast veroorzaken).

Als ik 4 ton kon betalen zou ik hier 'never nooit' willen wonen...

Ik vind dat ook een vooroordeel, dat huurders niks aan hun tuin of huis doen. Ben zelf ook een huurder namelijk. En ons huis en tuin ligt er netjes bij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.