Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rondstruiner schreef op 22-02-2022 om 13:23:

Hier groeit de klimop de badkamer en slaapkamers binnen

https://www.funda.nl/koop/julianadorp/huis-88061845-vogelzand-2264/

Oei. En niet door een open raampje..

Die radartoren is wel gaaf zeg! Ik zou 'm zelf niet kopen, ik hou meer van een natuurlijker rivier of bos als uitzicht, maar ik ken wel iemand die graag zo op de grote boten zou kijken! En vrijstaand, handig als je wilt drummen

Aaaanne schreef op 22-02-2022 om 23:08:

Die radartoren is wel gaaf zeg! Ik zou 'm zelf niet kopen, ik hou meer van een natuurlijker rivier of bos als uitzicht, maar ik ken wel iemand die graag zo op de grote boten zou kijken! En vrijstaand, handig als je wilt drummen

En dat uitzicht bij die storm van vrijdag moet echt geweldig zijn geweest.

niet_rechts schreef op 22-02-2022 om 22:26:

[..]

Wel heel ruim, prachtig uitzicht, hartstikke licht, op elke verdieping een toilet of badkamer. En gezellig maken kan al met een leuk behangetje en een goed kleed. Ik vind 'm mooi!

Rondstruiner schreef op 22-02-2022 om 22:19:

Dit is een variant op de watertoren, een radartoren.
https://www.funda.nl/koop/pernis-rotterdam/huis-42615110-pernisse-hoofd-15/

736_1080x720.jpg

Niet erg gezellig...

797_360x240.jpg

750_360x240.jpg

Hier woont een liefhebber van dure vintage design meubels

Rondstruiner schreef op 22-02-2022 om 22:13:

Ik zie hier toch geen miljoen aan af, jullie wel? Het is een rijtjeshuis.
https://www.funda.nl/koop/hilversum/huis-42616259-minckelersstraat-304/

510_1440x960.jpg

Die jaren 30 stijl uit de beschrijving zie ik er ook niet aan af. Het is toch vooral echt nieuwbouw. Ik vind hem ook zwaar overprijsd.

niet_rechts schreef op 22-02-2022 om 22:19:

[..]

Het lijkt mij stug dat iemand dit wil neerleggen voor zo'n Vinex huisje.

Daar moet ook nog heel wat gedaan worden om er weer wat sfeer en gezelligheid in te krijgen. Wat een IJspaleis 

wij wonen in een soortgelijk rijtjeshuis als hierboven, en het is mij toch gelukt sfeer te krijgen zowel binnen als in de tuin (iets met lekker de tuin laten begroeien en veel tweedehands meubels

Ysenda schreef op 23-02-2022 om 09:06:

[..]

Daar moet ook nog heel wat gedaan worden om er weer wat sfeer en gezelligheid in te krijgen. Wat een IJspaleis

Mijn tandartskliniek is nog sfeervoller dan deze inrichting 

Jillz schreef op 23-02-2022 om 09:00:

[..]

Die jaren 30 stijl uit de beschrijving zie ik er ook niet aan af. Het is toch vooral echt nieuwbouw. Ik vind hem ook zwaar overprijsd.

Bizar dit. Ok, de keuken is wel luxe, maar de badkamer is netjes, maar niet heel bijzonder. En de zolder is niet eens afgetimmerd... Ik vind de 4 ton die dit soort huizen tegenwoordig bij ons in de buurt kosten al best veel voor zo'n huis!

Ademes schreef op 23-02-2022 om 12:04:

[..]

Bizar dit. Ok, de keuken is wel luxe, maar de badkamer is netjes, maar niet heel bijzonder. En de zolder is niet eens afgetimmerd... Ik vind de 4 ton die dit soort huizen tegenwoordig bij ons in de buurt kosten al best veel voor zo'n huis!

Eens. Hier durven ze er ook 3,5 ton voor te vragen...

GroenTuintje schreef op 23-02-2022 om 00:31:

[..]

[..]

Hier woont een liefhebber van dure vintage design meubels

Ja, maar gek genoeg zonder goede smaak. Het ziet er als geheel niet eens classy uit. Hoe krijg je het voor elkaar! 

Regendrup.

Regendrup.

23-02-2022 om 20:30 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 23-02-2022 om 10:14:

wij wonen in een soortgelijk rijtjeshuis als hierboven, en het is mij toch gelukt sfeer te krijgen zowel binnen als in de tuin (iets met lekker de tuin laten begroeien en veel tweedehands meubels

Ja nou precies dit! Ons huis lijkt hier heel veel op. Maar heeft toch echt wel sfeer (en nee.. kostte geen miljoentje. Gelukkig maar!). Is me wel een miljoen waard, hoe fijn we hier wonen. Maar verkoop het aan niemand meer. Lekker puh.

Regendrup. schreef op 23-02-2022 om 20:30:

[..]

Ja nou precies dit! Ons huis lijkt hier heel veel op. Maar heeft toch echt wel sfeer (en nee.. kostte geen miljoentje. Gelukkig maar!). Is me wel een miljoen waard, hoe fijn we hier wonen. Maar verkoop het aan niemand meer. Lekker puh.

Telkens als je denkt dat het niet erger kan: 225.000 voor 19 m2, hypotheek is niet mogelijk.

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-88073364-brouwersgracht-161-1/
De foto's zijn gewoon lachwekkend:

412_360x240.jpg

411_360x240.jpg

403_360x240.jpg

Nou, de kraan doet het, en er zijn stopcontacten. Prachtig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.