Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

18-12-2021 om 11:35

Moosey schreef op 18-12-2021 om 10:43:

Wat een parel Tickel!

Ik vermoed dat het als B&B/boetiek hotel in gebruik is geweest, aan het aantal thee/koffiepotten in de keuken te zien en de kleine tafeltjes met een paar stoelen her en der.

Vind het zo mooi, zou er wel eens doorheen willen struinen. Ik denk eigenlijk dat al die tafels er staan omdat het kan. Lees ook niets n de beschrijving. Wel jammer dat er zo weinig foto's van zijn. Zou dat bodekamertje en kluis wel willen zien. En door die kleine corridor van kamer naar kamer. Even terug in de tijd wanen.

Rondstruiner schreef op 18-12-2021 om 07:51:

[..]

Echt schitterend vind ik het, maar voor mij is het meer een museum dan een woonhuis nu.

Inderdaad een museum, met een opgezette hond voor de haard. Een das (opgezet neem ik aan) in de fauteuil. En een bewoner op de bank. Het is een Rijksmonument.

246_1440.jpg

Een enkele kamer voor Bed en Breakfast voor rustige gasten.
Met eetgelegenheid in de oranjerie, en een moment van rust en bezinning in de prachtige tuin.

250_1440.jpg

Mooie blauwe kamer, maar wel een enge pop achter glas.

https://www.funda.nl/koop/monster/huis-42657752-rijnweg-315/

Op de negende foto zitten de eigenaren aan tafel?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

21-12-2021 om 20:46

840_1440.jpg

Dat muurtje tussen eettafel en kamer tikken we er zo uit.

Is dit nu een leeg huis dat wordt aangekleed om er wat mooiers van te maken? Het werkt wel denk ik.

Ademes schreef op 22-12-2021 om 10:26:

Is dit nu een leeg huis dat wordt aangekleed om er wat mooiers van te maken? Het werkt wel denk ik.

Zo te zien wel ja. Wat een werk. Je zou denken dat het leeg evengoed wel verkoopt, ik las vanmorgen nog dat de woningprijzen weer 20% hoger waren dan november vorig jaar...

het verkoopt wel maar met aankleding krijg je er zomaar 10-20.000 meer voor. Er zijn maar weinig mensen die door aankleding heen kijken. Het is net als reclame daar zijn ook maar heel weinig mensen ongevoelig voor.

Tickel schreef op 21-12-2021 om 20:46:

[..]

Zijn de makelaars

https://www.broch.nl/

Da's dan de saaie versie van de maffe makelaar.

Ademes schreef op 22-12-2021 om 10:26:

Goh ik zie dat helemaal niet. Maar nu je het zegt.. Best knap.

Unwind schreef op 17-12-2021 om 22:00:

[..]

Hahah, leuke bezigheid!

Wel bijzonder, zo'n behang... Zou daar zelf niet zo gauw voor kiezen, ondanks dat ik groot liefhebber ben van boekenkasten

Misschien iets voor mijn opa in het verzorgingshuis  die wenst een grote boekenkast, wat in het echt niet kan 

GroenTuintje schreef op 23-12-2021 om 14:37:

[..]

Misschien iets voor mijn opa in het verzorgingshuis die wenst een grote boekenkast, wat in het echt niet kan

Dat is wel een lief idee! In zo'n situatie kan ik het me wel voorstellen, inderdaad 

Lege tijd op Funda nu, natuurlijk... ben benieuwd of er straks na de kerstvakantie dan opeens een hele golf met huizen te koop komt te staan, van iedereen die nu de kerstdagen afwacht

absor schreef op 21-12-2021 om 20:44:

https://www.funda.nl/koop/monster/huis-42657752-rijnweg-315/

Op de negende foto zitten de eigenaren aan tafel?

De makelaars op de foto.

899_1440.jpg

Dit zijn dus groene duinen.

868_1440.jpg

Wat zou het mooi zijn geweest als je in de verte de zee kon zien vanuit je bed.

Fleurtje_5 schreef op 23-12-2021 om 16:36:

[..]

De makelaars op de foto.

[...]

Dit zijn dus groene duinen.

[..]

Wat zou het mooi zijn geweest als je in de verte de zee kon zien vanuit je bed.

Ja, maar daar zitten dus die duinen tussen. En da's maar goed ook, anders werd de huiskamer soms onderdeel van het strand.

439_1080x720.jpg

Dit voelt on nederlands, komt doordat het vakwerk is denk ik https://www.funda.nl/koop/ootmarsum/huis-42665962-kapelstraat-4-a/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.