Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Netherfield schreef op 22-11-2021 om 08:41:

[..]

Oostmahorn, ben ik 20 jaar geleden een keer geweest. Einde van de wereld idd.

Sinds die tijd is er wel een compleet quasi-historisch stadje nagebouwd als vakantiepark: Esonstad. Nog steeds eind van de wereld, maar het is er niet echt rustig meer (helaas). 

Aaaanne schreef op 21-11-2021 om 23:10:

982_2160.jpg

Ik vind dat dit huis een inrichting heeft die goed bij het huis past. Ook in de details mooi doorgevoerd. Mij net iets te 'mintblauw' - goh ik wilde dat er een goed woord was voor die kleur maar wel vrolijk https://www.funda.nl/koop/alphen-aan-den-rijn/huis-42523777-emmalaan-59/

Die hele rij huizen heeft de voordeur in de achtertuin?

1968 schreef op 22-11-2021 om 09:53:

[..]

He? Wat raar! Inderdaad, geen voordeur aan de voorkant. Maar ik zie überhaupt geen voordeur? 

Goh hoe doe je dat met pakketjes.... 

Regendrup.

Regendrup.

22-11-2021 om 22:30 Topicstarter

Aaaanne schreef op 22-11-2021 om 22:14:

[..]

He? Wat raar! Inderdaad, geen voordeur aan de voorkant. Maar ik zie überhaupt geen voordeur?

Huh ja inderdaad? Vragen vragen...

[..]

Door het raam ?

[..]

Achterom?

1968 schreef op 22-11-2021 om 09:53:

[..]

De oorspronkelijke voordeur zat waarschijnlijk ooit waar nu de hele keuken is aangebouwd. Piepkleine arbeiderswoningen die zodanig zijn omgebouwd dat de oorspronkelijke bouw niet meer terug te vinden is. Kwam dit soort situaties ook veel tegen bij dijkwoningen, de eerste keer zoek je je gék naar een voordeur, maar die zit dus in de 'achtertuin'.

https://www.funda.nl/koop/haren-gr/huis-42513209-anjerlaan-27/#foto-9

727-AEB15-831-F-4474-B9-AB-022-F19-E0-E231.jpg

Alles is wit grijs en zwart. Zelfs de muur in de tuin. 

C6-F20-F2-B-5-B57-4-F6-F-ABF5-8-C1-A3508-CC6-D.jpg

Ze hebben het wel heel consequent door het hele huis gedaan.

RoosOpJeHoed schreef op 23-11-2021 om 09:59:

[..]

De oorspronkelijke voordeur zat waarschijnlijk ooit waar nu de hele keuken is aangebouwd. Piepkleine arbeiderswoningen die zodanig zijn omgebouwd dat de oorspronkelijke bouw niet meer terug te vinden is. Kwam dit soort situaties ook veel tegen bij dijkwoningen, de eerste keer zoek je je gék naar een voordeur, maar die zit dus in de 'achtertuin'.

Dat ziet erg heel wat netter uit dan, zeg, 50 jaar geleden. In mijn jeugd waren delen van die wijk erg armoedig. Maar dat geldt natuurlijk voor meer plaatsen.

Madamecannibale schreef op 05-12-2021 om 22:07:

Voor als je van kerst houdt:

https://www.funda.nl/koop/schagen/huis-88902829-wingerdstraat-3/

Oh WAUW!  Ik kom echt niet meer bij! Die man! En de trap!! En het bad!!! En alles eigenlijk 

Nu hoop ik stiekem dat alle huizen met uitbundige kerstverlichting er van binnen zo uit zien.

Hahahaha die is echt geweldig! Wat een werk moet dat zijn geweest  Je ziet gewoon het huis zelf niet meer door al die versiering!

Wel lastig het huis te zien zo, maar je vergeet 'm niet snel. Zonder dat is het gewoon een dertien in een dozijn huis.
Zouden die versieringen er ook nog hangen als je een bezichtiging hebt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.