Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tickel schreef op 04-11-2021 om 07:34:

[..]

Is het deze? Want dat is een beeld.

243_2160.jpg

Ben wel blij dat ik niet de enige was die er in trapte! 

Neweve schreef op 05-11-2021 om 07:09:

[..]

Vergelijkbare vrolijkheid, poepen terwijl Bea toekijkt:

https://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-42587094-verhoevenstraat-39/#foto-10

Ohja grappig! Die badkamer vind ik ook fantastisch! En in de tuin zo'n mega glijbaanconstructie 

Aaaanne schreef op 05-11-2021 om 08:33:

[..]

Ohja grappig! Die badkamer vind ik ook fantastisch! En in de tuin zo'n mega glijbaanconstructie

heb je de prijs gezien? € 595.000  

Met al die bakken op alle slaapkamers en een vreemde 'zit' bank in de woonkamer krijg  ik er een heel erg 'woongroep' of instelling/dagverblijf gevoel bij  
Bekijk ook de 360 graden foto's eens, dan zie je wat ze tactisch niet op de foto hebben gezet

1968 schreef op 05-11-2021 om 09:33:

[..]

heb je de prijs gezien? € 595.000

Met al die bakken op alle slaapkamers en een vreemde 'zit' bank in de woonkamer krijg ik er een heel erg 'woongroep' of instelling/dagverblijf gevoel bij
Bekijk ook de 360 graden foto's eens, dan zie je wat ze tactisch niet op de foto hebben gezet

Ik vind het wel heel duur, maar dat is de huizenmarkt tegenwoordig, er zit wel echt een flinke tuin bij voor in de stad. 

Een woongroep/instelling/dagverblijf idee krijg ik er echt helemaal niet bij en van die 360 gr foto's schrik ook niet echt. Grappig hoe verschillend mensen hier naar kunnen kijken !

Rondstruiner schreef op 05-11-2021 om 09:50:

[..]

Ik vind het wel heel duur, maar dat is de huizenmarkt tegenwoordig, er zit wel echt een flinke tuin bij voor in de stad.

Een woongroep/instelling/dagverblijf idee krijg ik er echt helemaal niet bij en van die 360 gr foto's schrik ook niet echt. Grappig hoe verschillend mensen hier naar kunnen kijken !

Haha inderdaad hoor, het is de kaalheid van de stoeltjes en tafel, bank die me helemaal niet lekker lijkt zitten (geen rugleuning) en dan alle kleding (niet alleen op zolder) maar ook in de 'ouder'slaapkamer in grote plastic bakken, in felle kleuren, het lijkt wel een kinderdagverblijf 

1968 schreef op 05-11-2021 om 14:09:

[..]

Haha inderdaad hoor, het is de kaalheid van de stoeltjes en tafel, bank die me helemaal niet lekker lijkt zitten (geen rugleuning) en dan alle kleding (niet alleen op zolder) maar ook in de 'ouder'slaapkamer in grote plastic bakken, in felle kleuren, het lijkt wel een kinderdagverblijf

Volgens mij wonen hier hele creatieve mensen en maakt vader(?) alle meubels zelf. Denk dat ze flink hebben moeten opruimen voor de foto's, alles op zolder in de hoek geflikkerd

Vind het huis best grappig met die kleuren, maar de voorgevel ziet er heel raar uit. Niet alleen de kleuren, maar ook de stijl t.o.v. de  tussenwoningen.

RoosOpJeHoed schreef op 05-11-2021 om 14:50:

[..]

Denk dat ze flink hebben moeten opruimen voor de foto's, alles op zolder in de hoek geflikkerd

Hahaha ja dat viel me ook meteen op. Best een leuk  huis verder, grote tuin, dat tuinhuis achterin ook erg leuk, alleen behoorlijk prijzig en je kunt je auto daar denk ik ook amper kwijt. 
Als ik dan op Funda in Amersfoort rondkijk, kan je voor die prijs veel leukere woningen vinden, ook zelfde/betere woon- en perceel oppervlakte.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

05-11-2021 om 20:18

"In 2011 kocht de huidige eigenaar het pand en toverde het in bijna
3 jaar tijd om tot iets magisch. Het doel was bezoekers het gevoel te geven dat zij zich in een museum waande, iets wat absoluut gelukt is."

Ik heb echt geen idee wat voor een soort museum dat zou moeten zijn. Er zijn zoveel stijlen te vinden in dit huis, en ik vind echt dat ze clashen.

330_2160.jpg

326_2160.jpg

190_2160.jpg

De gevel vind ik wel heel mooi en de tuin is ook leuk gedaan en vrij groot.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42516841-berenstraat-7/

De tuin is idd mooi, leuke waterloop ook. Er zitten mooie elementen in het huis, maar er ook vreselijke dingen die ik er meteen uit zou rammen. Vreselijk en zonde voor het huis. 

mijn god, hoeveel wansmaak kun je in 1 huis stoppen .

de tuin is daarentegen wel mooi en sober.

1968 schreef op 05-11-2021 om 09:33:

[..]

heb je de prijs gezien? € 595.000

Met al die bakken op alle slaapkamers en een vreemde 'zit' bank in de woonkamer krijg ik er een heel erg 'woongroep' of instelling/dagverblijf gevoel bij

Niet goedkoop nee. Maar: Amersfoort, mooi oud huis in zo'n wijk, enorme achtertuin met groot tuinhuis. 

En al die bakken en bank nemen ze mee. Ik zou het huis wel willen hoor, zou ik in Amersfoort willen wonen en het geld er voor hebben.

Woongroep zie ik ook niet, volgens mij een gezin met een paar kinderen.

Tickel schreef op 05-11-2021 om 20:18:

"In 2011 kocht de huidige eigenaar het pand en toverde het in bijna
3 jaar tijd om tot iets magisch. Het doel was bezoekers het gevoel te geven dat zij zich in een museum waande, iets wat absoluut gelukt is."

Ik heb echt geen idee wat voor een soort museum dat zou moeten zijn. Er zijn zoveel stijlen te vinden in dit huis, en ik vind echt dat ze clashen.

[....]

De gevel vind ik wel heel mooi en de tuin is ook leuk gedaan en vrij groot.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42516841-berenstraat-7/

Ik vind het wel heel gaaf gedaan, zeker die muurschilderingen en plafond schildering. Ik zie wel stijlen, een beetje per kamer. Wel grappig, ben je in een nostalgische bui dan ga je hier zitten, ben je in een vrolijke bui dan ga je daar zitten etc.

Maar ik zou er niet willen wonen

Dit is zoiets als een rijtjeshuis in het woonboot.

876_1080x720.jpg

Niet wat ik me voorstel bij het woonboot gevoel...
https://www.funda.nl/koop/kortenhoef/huis-88971986-kortenhoefsedijk-212/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.