Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Coreopsis schreef op 28-08-2021 om 15:23:

Oh, die wil ik, met aparte bibliotheek! Maar wat is een bloemenkeuken?

Dat heb je in die oude landhuizen, dat is het kamertje waar de bloemen uit de tuin in boeketten worden gemaakt, voor in de salon en voor het diner en zo

Deze ziet er van buiten best aardig uit, leuk stukje grond maar wtf is er binnen gebeurd!??

Huis te koop: Kersweg 74 3958 BC Amerongen [funda]

De makelaar weet in ieder geval wel mooie verhalen te schrijven. Zo ook dit geweldige aanbod: 30 jaar opstalrecht voor € 17.000 per jaar (met jaarlijkse indexatie, voor 640m2) en dan moet je een woning laten bouwen die al voor je bedacht is en waar je slechts details aan mag wijzigen, dat alles binnen de eisen en wensen van de gemeente, het landgoed en de architect. "In de natuur waar je de vogels hoort fluiten", hmmm ja, jammer dat die overstemd worden door de A12 waar je pal aan woont. "De kavels zijn bewust kleiner gehouden want de omliggende natuur is al je tuin". Echt, proza!

Bouwgrond te koop: Maarnse Grindweg (kavel 3) 3951 LK Maarn [funda]

letterlijk

letterlijk

Moderator

04-09-2021 om 12:53

SuperCow schreef op 04-09-2021 om 12:41:

Deze ziet er van buiten best aardig uit, leuk stukje grond maar wtf is er binnen gebeurd!??

Huis te koop: Kersweg 74 3958 BC Amerongen [funda]

De makelaar weet in ieder geval wel mooie verhalen te schrijven. Zo ook dit geweldige aanbod: 30 jaar opstalrecht voor € 17.000 per jaar (met jaarlijkse indexatie, voor 640m2) en dan moet je een woning laten bouwen die al voor je bedacht is en waar je slechts details aan mag wijzigen, dat alles binnen de eisen en wensen van de gemeente, het landgoed en de architect. "In de natuur waar je de vogels hoort fluiten", hmmm ja, jammer dat die overstemd worden door de A12 waar je pal aan woont. "De kavels zijn bewust kleiner gehouden want de omliggende natuur is al je tuin". Echt, proza!

Na de nieuwe badkamer was het geld op een moest het huis verkocht zeker? Daar zit me een werk in! De hele bende eruit gesloopt en dan vertrekken, apart.  

Oh wauw, van die in Amerongen valt wel iets heel moois te maken. Ik hou wel van dat 60/70ties modernisme. Maar ik denk dat iemand daar zéér voortvarend is begonnen en er toen achter kwam dat de bouwmaterialen duur en schaars zijn momenteel en de aannemers ook..

dat huis hierboven aan de Kersweg is gewoon van binnen gesloopt. Ze wilde het blijkbaar moderniseren maar zijn er mee gestopt ofzo. Best zonde, want ik hou zo van die jaren 70 huizen

SuperCow schreef op 04-09-2021 om 12:41:

Het is niet pal aan de A12, die locatie op de kaart klopt niet. Slechte makelaar zeg. Het is ter hoogte van de houthandel op nr 26, kijk maar op google maps, dat is echt in het bos, een stuk zuidelijker. 

Die locatie is wel echt geweldig hoor, dus dat laatste wat je citeert is wel waar. Als het ik het geld had zou ik het zo doen . Prachtige omgeving , heerlijk wandelen daar.

Moosey schreef op 04-09-2021 om 12:56:

Oh wauw, van die in Amerongen valt wel iets heel moois te maken. Ik hou wel van dat 60/70ties modernisme. Maar ik denk dat iemand daar zéér voortvarend is begonnen en er toen achter kwam dat de bouwmaterialen duur en schaars zijn momenteel en de aannemers ook..

Het geeft je wel de mogelijkheid om alsnog een zitkuil in de woonkamer aan te leggen. Very 70-ties 

Zo’n huis moet natuurlijk ook geïsoleerd etc., want dat bestond toen nog niet. Ga er maar aanstaan. 
Maar een mooi huis is het zeker!

Rondstruiner schreef op 04-09-2021 om 14:21:

[..]

Het is niet pal aan de A12, die locatie op de kaart klopt niet. Slechte makelaar zeg. Het is ter hoogte van de houthandel op nr 26, kijk maar op google maps, dat is echt in het bos, een stuk zuidelijker.

Die locatie is wel echt geweldig hoor, dus dat laatste wat je citeert is wel waar. Als het ik het geld had zou ik het zo doen . Prachtige omgeving , heerlijk wandelen daar.

Echt? Dat is wel dom dan. Maar hoor je daar de snelweg en de N-weg niet alsnog goed? Dat valt me altijd op als ik op de Heuvelrug wandel, dat ik altijd wel verkeer hoor.

Het huis in Amerongen is inderdaad wel iets moois van te maken, al mag je flink aan de slag en een flinke investering doen. Ik vind het altijd zo vreemd, die volledig gestripte huizen, ik bedoel, heb je dan totaal geen plan als je aan zo'n enorme verbouwing gaat beginnen of wat? Hier lijkt me een artist impression dat wel een mooie toevoeging (maar ajb geen VT wonen stijl dan!). 

En dan die kleine nieuwe badkamer, met douche en bidet maar het toilet is een deur verder. Hoe werkt dat (beelddenker hier)???

Wel grappig dat er hier meer fans zijn van jaren 70 woningbouw! 

SuperCow schreef op 04-09-2021 om 15:16:

[..]

Echt? Dat is wel dom dan. Maar hoor je daar de snelweg en de N-weg niet alsnog goed? Dat valt me altijd op als ik op de Heuvelrug wandel, dat ik altijd wel verkeer hoor.

Het huis in Amerongen is inderdaad wel iets moois van te maken, al mag je flink aan de slag en een flinke investering doen. Ik vind het altijd zo vreemd, die volledig gestripte huizen, ik bedoel, heb je dan totaal geen plan als je aan zo'n enorme verbouwing gaat beginnen of wat? Hier lijkt me een artist impression dat wel een mooie toevoeging (maar ajb geen VT wonen stijl dan!).

En dan die kleine nieuwe badkamer, met douche en bidet maar het toilet is een deur verder. Hoe werkt dat (beelddenker hier)???

Wel grappig dat er hier meer fans zijn van jaren 70 woningbouw!

Dat weet ik niet eigenlijk, misschien wel hoor. Maar je zit niet pal aan de snelweg in ieder geval (zit ik ze!f wel nl )

Bij dat huis in Amerongen zie ik mijn-man-is-klusser-taferelen voor me, wat dan eindigt in scheiding en verkoop.

De locatie... 
Daar betaal je dan ook voor, want ik vind het nog best wat geld voor een arbeiderswoninkje in die staat...

Huis te koop: Blaauwe Kamer 3 6702 PA Wageningen [funda]

letterlijk

letterlijk

Moderator

04-09-2021 om 17:36

SuperCow schreef op 04-09-2021 om 17:21:

De locatie...
Daar betaal je dan ook voor, want ik vind het nog best wat geld voor een arbeiderswoninkje in die staat...

De locatie is inderdaad prachtig, maar 350.000 euro voor een scharrig klein rijtjeshuisje  😬

SuperCow schreef op 04-09-2021 om 17:21:

De locatie...

Oooooooooohhhhhhhhh

Geweldig! Ik wil daar wonen...

letterlijk schreef op 04-09-2021 om 20:54:

https://www.funda.nl/koop/zaandijk/huis-42419158-lagedijk-86/

Dit huis wil ik wel!

Wat een schitterend pand!

Wat houdt dit in? 

"woning wordt sinds februari 2017 gemonitord door gemeente Zaanstad"

letterlijk

letterlijk

Moderator

04-09-2021 om 21:14

SuperCow schreef op 04-09-2021 om 21:07:

[..]

Wat een schitterend pand!

Wat houdt dit in?

"woning wordt sinds februari 2017 gemonitord door gemeente Zaanstad"

Blijkbaar houden ze door middel van meetbouten bij of de gevel verzakt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.