Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627


Fleurtje_5 schreef op 07-06-2024 om 18:51:

https://www.funda.nl/detail/koop/maasbracht/huis-boegstraat-77/89941550

Een houten huis. Wel veel grijs van binnen.

De kleur is het niet helemaal, maar qua bouwstijl vind ik dit echt fantastisch! Jammer dat het zo’n eind uit de buurt ligt, anders was ik zeker gaan kijken. Het straalt een fijne sfeer uit, soort vakantiehuis.

mut

mut

08-06-2024 om 12:21

Leuk van buiten, op zich ook wel plezierig binnen maar zonde van het lage schuine dak. Voor mij een breekpunt.

Van buiten vind ik het ook heel leuk. Ook de kleur. Maar al dat grijze binnen vind ik wel wat veel grijs.

https://www.funda.nl/detail/koop/echt/huis-wagenmakerstraat-4/43438695


780_1440.jpg

Dit huis is volgens mij nog niet bewoond geweest. Veel doorkijk en inkijk.

797_1440.jpg

Ik vind het huis niet zo mooi ondanks dat ik van strak houd. Het is aan de buitenkant allemaal te triplexachtig en binnen dat eeuwige visgraat parket gebeuren dat komt onderhand ook je neus uit evenals die stalen deuren

Verkoop makelaar: Transparantie en open communicatie is belangrijk. Je wilt met elkaar in contact blijven, elkaar niet verliezen. Daarom zitten de wc en douche ook lekker in de woonkamer. Voor de persoonlijke touche is de wc deur ook maar weggelaten, daar is een variant gekozen die voor genoeg ventilatie zorgt. En scheelt  ook nog een z’n dure deur, zeg nou zelf. Hier zie je je zelf toch zo zitten. 

MidasWolf schreef op 08-06-2024 om 14:17:

Verkoop makelaar: Transparantie en open communicatie is belangrijk. Je wilt met elkaar in contact blijven, elkaar niet verliezen. Daarom zitten de wc en douche ook lekker in de woonkamer. Voor de persoonlijke touche is de wc deur ook maar weggelaten, daar is een variant gekozen die voor genoeg ventilatie zorgt. En scheelt ook nog een z’n dure deur, zeg nou zelf. Hier zie je je zelf toch zo zitten.

Briljant! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben 

BlairW schreef op 07-06-2024 om 19:47:

[..]

De kleur is het niet helemaal, maar qua bouwstijl vind ik dit echt fantastisch! Jammer dat het zo’n eind uit de buurt ligt, anders was ik zeker gaan kijken. Het straalt een fijne sfeer uit, soort vakantiehuis.

Ja centerparcs sfeertje 

Bolmieke schreef op 08-06-2024 om 13:56:

Ik vind het huis niet zo mooi ondanks dat ik van strak houd. Het is aan de buitenkant allemaal te triplexachtig en binnen dat eeuwige visgraat parket gebeuren dat komt onderhand ook je neus uit evenals die stalen deuren


Die stalen deuren idd. Die ben ik al heel lang beu. Bijna in elk tv programma van 'weer verliefd op je eigen huis' tot een ander tv huisopflufprogramma zie je ze tevoorschijn komen. Steeds weer die grote glazen deuren. 

Geef mij maar liever een lekkere ouderwetse houten deur.

MidasWolf schreef op 08-06-2024 om 14:11:

https://www.funda.nl/detail/koop/zwolle/huis-diezerhoven-28/43528984

228_1440.jpg

232_1440.jpg


Die afgebrokkelde muur in de douche, er loopt allemaal smurrie van langs de douchwand.

Bolmieke schreef op 08-06-2024 om 13:56:

Ik vind het huis niet zo mooi ondanks dat ik van strak houd. Het is aan de buitenkant allemaal te triplexachtig en binnen dat eeuwige visgraat parket gebeuren dat komt onderhand ook je neus uit evenals die stalen deuren

Volgens mij is het gewoon hout, zwart geverfd. Stalen deuren hebben in de regel niet zo een dik profiel.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-06-2024 om 17:34:

[..]

Volgens mij is het gewoon hout, zwart geverfd. Stalen deuren hebben in de regel niet zo een dik profiel.

792_1440.jpg

Of kunststof?

Dit zullen wel geen stalen deuren zijn, maar deze vind ik wel erg druk.

Fleurtje_5 schreef op 10-06-2024 om 08:22:

[..]

792_1440.jpg

Of kunststof?

Dit zullen wel geen stalen deuren zijn, maar deze vind ik wel erg druk.

Ja er is wat mis met die deuren. Te druk met al die zwarte brede lijnen.


dit is veel mooier en rustiger : 

50-D9-F5-EE-1-F08-4-AEE-9-EE1-7-E3942678-F7-A.jpg

GroenTuintje schreef op 10-06-2024 om 09:28:

[..]

Ja er is wat mis met die deuren. Te druk met al die zwarte brede lijnen.


dit is veel mooier en rustiger :

50-D9-F5-EE-1-F08-4-AEE-9-EE1-7-E3942678-F7-A.jpg

Jij vindt dit mooier. Maar dat vindt niet iedereen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.