Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

Fleurtje_5 schreef op 20-02-2024 om 10:20:

[..]

Het lijkt op een nachtzuster uit vroeger tijden.

Of een (mannelijke) vrouw met een Zeeuws kapje op het hoofd.

Mij lijkt het een soort parodie op Van Gogh; een vrouw met een witte kap op; hij schilderde meerdere vrouwen die witte kappen droegen.

Vincent%20van%20Gogh%20-%20%20Portrt%20einer%20Buerin%20mit%20weier%20Haube%20-%20%28MeisterDrucke-21971%29.jpg

Klopt. De zelfde stijl. 

Maar ik geloof wel dat bij dat zwembad geen echte van Gogh hangt.

Bolmieke schreef op 21-02-2024 om 08:18:

https://www.curiosadevlinder.com/webshop.wxp?menuid=36206&aktie=product&Product=ProductEntity:70192&variant=

full_70192.JPG

Wat een ontzettend lelijk ding, dan vind ik de achterkant mooier. Dat iemand die vrijwillig bij z'n zwembad hangt... Nou ja,  beter dan in de woonkamer,  maar de stort lijkt me ook een prima plek voor zulks

Wieder schreef op 21-02-2024 om 08:32:

[..]

Wat een ontzettend lelijk ding, dan vind ik de achterkant mooier. Dat iemand die vrijwillig bij z'n zwembad hangt... Nou ja, beter dan in de woonkamer, maar de stort lijkt me ook een prima plek voor zulks

Achterkant is echt 1000x mooier  en voor 25 euro toe wil ik hem nog niet

Bolmieke schreef op 21-02-2024 om 08:18:

https://www.curiosadevlinder.com/webshop.wxp?menuid=36206&aktie=product&Product=ProductEntity:70192&variant=

full_70192.JPG

Ik vind 'um mooi'. Best wel kunst-tig. Dit zie je nooit, alleen bij toeval op Funda. De achterkant is er 'een uit een dozijn'.

ik heb deze prent vroeger vaak zien hangen, vooral bij een beetje progressievige types die iets hippers wilden dan traditionele schilderijtjes. Er hingen dan ook wel eens Afrikaanse maskers en dat soort dingen. Ik heb altijd een hekel aan die stijl gehad, te geforceerd artistiek of zo. 

Fleurtje_5 schreef op 21-02-2024 om 10:16:

[..]

Ik vind 'um mooi'. Best wel kunst-tig. Dit zie je nooit, alleen bij toeval op Funda. De achterkant is er 'een uit een dozijn'.

Wat let je? Voor € 24,50 is ‘ie voor jou. 😁

Ginevra schreef op 21-02-2024 om 11:16:

ik heb deze prent vroeger vaak zien hangen, vooral bij een beetje progressievige types die iets hippers wilden dan traditionele schilderijtjes. Er hingen dan ook wel eens Afrikaanse maskers en dat soort dingen. Ik heb altijd een hekel aan die stijl gehad, te geforceerd artistiek of zo.

Ja brrrr helemaal eens

Rockstar schreef op 19-02-2024 om 15:36:

Ik heb vragen.
- Waarom een bank naast je keuken?
- Waarom een tweede bank achter de eerste bank?
- Waarom is de keuken een zwevend aanrecht zonder kastjes?
- Wat doet de spiegel op het aanrecht?
- Is dat een 2 pitje?
- Waarom zit er een gigantische keukenkast met inbouw oven naast het zwevende aanrecht in plaats van keukenkastjes onder het aanrecht?
- Waarom staat er een losse oven naast de inbouw oven?
- Waarom die buizen met...Klimop?
- Waarom een wannabe bar met 2 stoeltjes aan het eind van het zwevende aanrecht?
- Waarom is de eethoek meer een eethok met wat lijkt een bijzettafeltje i.p.v een gewone tafel? ER WAS PLAATS VOOR GEWEEST ALS ER NIET 2 BANKEN HADDEN GESTAAN.
- Waarom een stukje laminaat op de muur geplakt in de slaapkamer naast het bed?
- Waarom de klimook ook op het muurlaminaat?
- Waarom de klimop...DAAR? Boven de tv? WAAROM ZO'N KLEIN STUKJE?
- Waarom dat gordijn?

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-43467489-eerste-constantijn-huygensstraat-30-b/

660_2160.jpg

De prijzen in Amsterdam zijn hoog, maar waarom € 700.000 k.k. voor een één slaapkamerappartement?

649_1440.jpg

en als de binnenplaats doet denken aan een gevangenis

647_1440.jpg

Die eethoek is absurd.

Schemerlampje schreef op 21-02-2024 om 15:21:

[..]

Wat let je? Voor € 24,50 is ‘ie voor jou. 😁

Dan kan het geen 'echte' zijn.

Fleurtje_5 schreef op 22-02-2024 om 14:04:

[..]

Dan kan het geen 'echte' zijn.

Die in dat zwembad is ongetwijfeld ook geen 'echte'.

Wieder schreef op 22-02-2024 om 17:34:

[..]

Die in dat zwembad is ongetwijfeld ook geen 'echte'.

Idd

Ik had een knipoog-smilie erbij moeten plaatsen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.